FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Revista ”Europeea” testare funcționalitate și stabilitate
Text postat de Emanuel Cristescu
Prezint, mai jos, principalele link-uri care vă vor duce în paginile revistei ”Europeea” Platforma pare stabilă și funcțională. Totuși, pentru testaea funcționalității, vă rog intrați în aceste pagini și faceți scurte comentarii. Eventual acordați și steluțe.
De asemenea, intrați în pagina ”Membri” și înscrieți-vă. Vreau să văd cum funcționează feedback-ul.
Și forumul este funcțional. Poate postați și acolo.
Mulțumesc.

1. Revista Europeea nr. 1 Autori

2. Revista Europeea nr. 1HigssDream

3. Revista Europeea nr. 1 Direcție

4. Revista Europeea nr. 1 Editorial

5. Revista Europeea nr. 1 Critică literară

6. Revista Europeea nr. 1 Eseu

7. Revista Europeea nr. 1 Exegeză

8. Revista Europeea nr. 1 Recenzii

9. Revista Europeea nr. 1 Poezie

10. Revista Europeea nr. 1 Poezie 1

11. Revista Europeea nr. 1 Poezie 2

12. Revista Europeea nr. 1 Poezie 3

13. Revista Europeea nr. 1 Poezie 4

14. Revista Europeea nr. 1 Poezie 5

15. Revista Europeea nr. 1 Poemul lunii

16, Revista Europeea nr. 1 Proză 2

17. Revista Europeea nr. 1 Proză 1

18. Revista Europeea nr. 1 Proza

19. Revista Europeea nr. 1 Film

20. Revista Europeea nr. 1 Traduceri

21. Revista Europeea nr. 1 Cartea străină

22. Revista Europeea nr. 1 Radar

23. Revista Europeea nr. 1 Autori

24. Revista Europeea nr. 1 Noutăți

25. Revista Europeea nr. 1 Evenimente

26. Revista Europeea nr. 1 Comunicate de presă

27. Revista Europeea nr. 1 Ideea europeană

28. Revista Europeea nr. 1 Ideea europeană

29. Revista Europeea nr. 1 Concursuri
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  acum am intrat pe sectiunea “Membri”.
“Join our mailing list
Never miss an update” (email)
va fi in completa ilegalitate de la 25 mai, cand va incepe sa se aplice GDPR-ul. Acolo trebuie neaparat o casuta in care userul sa bifeze concret ca este de acord sa primeasca mailuri referitoare la(...). plus acest acord stocat intr-un log. plus userul va trebui sa poata sa isi acceseze datele stocate si sa le poata serge cand doreste (eventual trebuie implementat un double op-in form)
Logarea cu emai este, iarasi, ceva sensibil - tot dpdv GDPR.
Logarea cu Facebook va dispsrea in curand dupa yot scandalul cu Cambridge Analytica, asa ca nu e o optiune pe termen lung. Mai degraba optati tot pentru logare cu nume de utilizator.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2018-04-27 15:46:20
         
 
  Domnule Corbu, puteti sterge linkurile. Nu e nevoie sa ramana in acest text, pot replica eroarea fara probleme.  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2018-04-27 15:21:42
         
 
  da, se incarca f.greu.circa 5-10 minute  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-27 15:04:01
         
 
  Nu pricep de ce ați gândit logarea cu adresă de mail și nu cu nume de utilizator. Nu pricep ce rost au emoticoanele. Nu rezultă dacă am un avantaj folosind contul deja existent, din moment ce steluța nu apare, iar comentariul necesită aprobare. În fine, totul merge descurajant de încet.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-27 08:42:46
         
 
  Hazardul, iată, a făcut ca fondul problemei să fie deturnat. Da, am constatat și eu căp link-urile de mai sus nu mai sunt funcționale. redirecționează către prima pagină. Însă aceasta este o problemă nesemnificativă, colaterală. Le mai las poate distinsa noastră colegă Sabina are vreo idee. Apoi le șterg. Este suficient un link spre revistă. Apoi se poate naviga utilizând cele două meniuri: cel orizontal, de sub titlu. Și meniul plutitor din stânga.

Rugămințile mele rămân valabile. Și acestea reprezintă fondul:

1. toți autorii să-și verifice textele și să-mi spună dacă sunt OK sau nu. Este posibil să fi comis ceva greșeli. Au fost mulți autori și timpul scurt.

2. vă rog să vă înscrieți în pagina ”Membri” pentru a-i testa funcționalitatea.

3. Vă rog să faceți comentarii în căsuțele de sub texte. Și să înstelați.

3. vă rog, ca, prin formularul de contact, să transmiteți mesaje.

4. dacă veți constata nefuncționalități sau erori semnalați-le.

5. trimiteți materiale pentru numerele următoare.

6. recomandați și alți autori pentru a fi publicați în revistă. (atenționați asupra caracterului ecoliterar al revistei)

7. Dacă aveți sugestii sau propuneri, faceți-le. În măsura în care știu, pot și se justifică voi face adaptările necesare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-27 07:32:21
         
 
  Cred ca toate linkurile de mai sus fac redirectionare, dupa cateva secunde, la pagina principala din site. Pot fi accesate numai din meniu. Am impresia ca e o problema tehnica de creare a url-urilor (care oricum ar trebui modificate in conformitate cu respectivul continut al paginii), dar voi verifica maine ce redirectionari se fac si de ce.  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2018-04-26 23:29:47
         
 
  Cred ca toate linkurile de mai sus fac redirectionare, dupa cateva secunde, la pagina principala din site. Pot fi accesate numai din meniu. Am impresia ca e o problema tehnica de creare a url-urilor (care oricum ar trebui modificate in conformitate cu respectivul continut al paginii), dar voi verifica maine ce redirectionari se fac si de ce.  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2018-04-26 23:11:47
         
 
  domnule, am apăsat pe linkul 10, poezie 1, am numărat până la 5 și ȚUP ! am sărit în Higgsdream, ce e așa greu de înțeles? Lezez ceva orgolii dacă repet observația de acum 5 zile?

pagina se încarcă greu, și la scroll down comută invariabil pe HiggsDream (Mozilla).
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-22 00:00:51

Sau trebuia s-o formulez mai catifelat? Nu c-aș avea de gând. Dar poate o versific.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-26 21:52:16
         
 
  Dacă există astfel de disfuncționalități, ele trebuie sesizate. Pe tip de disfuncționalitate și mod de manifestare. De aceea am inițiat topicul. Un model de sesizare a făcut doamna Datcu.

În rest, la dezinteres răspund cu ignore! Așa se aleg apele.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-26 21:05:34
         
 
  eu de ce ar trebui să mă enervez când șefu are chef de caterincă? de ce să dau eu click pe

nr 9. Revista Europeea nr. 1 Poezie (și când ajung la Eugenia Reiter, revistă să mă ducă la Higgsdreams)

și nu pe gazeta sporturilor?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-26 20:51:35
         
 
  Eu de ce ar trebui să știu ce visează RȘ? Prin urmare nici eu nu vreau să știu ce visează domnia sa.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-26 20:26:55
         
 
  1. Domnule Recheșan, mulțumesc mult pentru ofertă. Am intrat pe pagina respectivă și ce am văzut mi-a plăcut. Însă ca să salvez bucată cu bucată este migălos și mâncător de timp. Poate aveți grafica respectivă într-unul sau mai multer fișiere. Pe care să le răruiți și să mi le trimiteți la [email protected].

2. Dacă sunt erori în textele dumneavoastră, vă rog, trimiteți-mi forma finală și voi corecta.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-26 20:24:00
         
 
  eu nu vreau să știu ce visează Higgs, eu vreau să știu de ce paginile de poezie mă direcționează la Higgs înainte de a apuca să citesc ce și cum.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-26 16:19:14
         
 
  dacă aveți nevoie de grafică pt ilustrarea textelor vă pot ajuta.accesați pagina mea de f.b.am postat acolo sute de desene executate cu mausu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-26 09:10:34
         
 
  Nici eu nu-s încîntat de modul în care se citesc comediile mele, postate la rubrica Teatru! :)se amestecă coloanele, nu mai găsești scenele în ordine cronologică dar, sunt optimist și cred că se pot remedia disfuncționalitățile. e bine că după 13 ani de funcționare lavra bleu are o gazetă.poate se reîntorc și pustnicii plecați în lumea largă, fiindcă văd că le-ați publicat bucoavnele de-acu 10 ani și mai bine!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-26 09:09:13
         
 
  Se scalează sau se adaptează. tehnic se poate micșora oricât. Însă nu prea mult că altfel scrisul devine prea mic și nu se mai poate citi.

Eu cred că fracturarea titlului este necesară ca un compromis. Pentru că titlul este scris cu fonturi foarte mari iar textul paginii cu fonturi mult mai mici. Dacă ar micșora titlul, astfel încât să intre întreg în pagină, proporțional ar trebui micșorat și textul și nu ar mai putea fi citit. Și cred că programul nu știe să ia selectiv părți din pagină.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-25 20:17:05
         
 
  pe mobil nu ar trebui sa apara titlul fracturat. ar trebui sa apara dintr-o bucata. trebuie vazut de ce apare asa.
apoi, la un mobile responsive adevarat (asa cum se lauda wix-ul si asa cum trebuie sa fie la orice platforma din aceasta), o coloana mai lata se scaleaza automat si nu trebuie facut scroll stanga dreapta. de aceea este mobile responsive.

aceasta a fost numai o idee rapida, deocamdata am ajuns acasa si pana la ora 22 sunt “vanduta” juniorului si activitatilor lui. dar revin si citesc pe indelete mesajele/comentariile dvs.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2018-04-25 19:15:27
         
 
  Am uitat. Unde nu mă descurc deocamdată este cu arhivarea. Când apare un număr nou paginile numărului vechi ar trebui arhivate. Dar să poată fi accesate. Platforma (site-ul) să rămână. Doar conținutul paginilor cu texte culturale să se schimbe. Ai vreo sugestie?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-25 18:52:24
         
 
  Totodată, rog membrii Europeea să-mi trimită materiale, de calitate, pentru numerele următoare.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-25 18:49:25
         
 
  Ar fi bine ca, printre picături să navighezi pe toate paginile. Și cu ochiul tău de șoim să vezi ce pare bine și ce nu. În plus aș vrea să adaugi și comentarii să văd dacă funcționează și cum. Inclusiv înstelarea. De asemenea înscrie-te în pagina ”Membri” să văd dacă funcționează. Poate o mai fac și alții. Și trimite și niște mesaje.

Poate îmi dai ceva sfaturi cu privire la posibili sponsori. Pentru a achiziționa un domeniu, un program și a trece și la variante print. Și pentru a dezvolta platforma.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-25 18:47:22
         
 
  1. Pe telefonul meu, un Huawei, este în regulă. Apare ceasul, titlul, fracturat și apoi o coloană care, scrolată, permite lectura întregii pagini. Fără probleme.

Oricum este mai facilă scrolarea sus - jos decât derularea stânga dreapta care trebuie făcută pentru fiecare rând în parte.În cazul unei singure coloane late.

Aș avea nevoie de cineva care să se ocupe de Forum, altcineva de Blog. Și cel mai mult m-ar interesa cineva care să se ocupe de pagina Membri.

Și mai am nevoie de un Editor.

Ce te-ar tenta?

PS. Ai intrat pe textele tale? Sunt OK?

Ce te-ar tenta.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-25 18:40:42
         
 
  Da, pare ok cu ceasul si cu muzica.

Referitor la paginatie, nu imi dau seama daca tema folosita de dvs. este, la origini, pe 3 coloane sau este o alterare a unei teme wix. Problema reala apare pe mobil, cand siteul, teoretic auto-responsive, face textele si site-ul in sine harcea-parcea.
Vedeti si ce spun ceilalti utilizatori, eu as cere opinia scriitorilor de proza, in principal. Nu stiu ce spune cursul de Ergonomie, dar lucrurile se cam schimba in online fata de in print. Pe hartie poate as citi o proza pe 3 randuri (pe calculator- exclus), acolo nu trebuie sa depun niciun efort, ochiul trece singur la coloana 2 sau 3. Pe calculator trebuie sa dai scroll, deci textul citit iti dispare din fata ochilor. Ar merge treaba asta daca cele 3 coloane ar fi fix cat un display, atunci ar imita o carte/revista pe hartie. Nu stiu, zic si eu, nu luati parerea mea drept buna, mai cereti si altele. Cu cat mai multe opinii, cu atat mai bine.

In limita timpului disponibil, sigur, nu e nicio problema sa ma implic. Singura problema e ca nu am lucrat niciodata cu wix - dar nu ar trebui sa fie foarte diferit de wordpress.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2018-04-25 17:33:25
         
 
  Cu formatarea textelor.

La poezie, nici nu se pune problema. Rămân cele trei coloane. Altfel ar rămâne multe spații libere și ar fi dificil de paginat.

Pentru proză. Aș vrea să mai văd și alte opinii. Părerea mea este că este foarte bine pe trei coloane. Site-ul (mai mult platforma) este o REVISTĂ. Nu o carte. Ori, majoritatea revistelor au o astfel de paginare. Apoi, am predat niște ani Ergonomie. Și am învățat studenții cum este cu focusarea atenției și cum trebuie procedat pentru a aduce informația esențială în zona de maximă concentrare a privirii. Ori modul în care am formatat și paginat respectă principiile fiziologiei vederii. La ce mă gândesc. Eventual să alternez. La numărul următor. Adică să fie și texte pe toată lățimea paginii cât și texte pe două și trei coloane. În prima pagină sunt două coloane. Aceasta pentru că texul, ”Manifest” nu putea fi fragmentat pe verticală.Însă, mie, nu prea îmi place. Am făcut-o pentru că nu am avut altă soluție. Mărimea fonturilor este uzuală. Orice laptop sau computer are zoom.

Mulțumesc încă o dată. Ai fost primul membru europeic care ai tratat cu seriozitate și implicare rugămintea mea. Topicul chiar acest rost îl are. Să constate disfuncționalitățile site-ului și să=l îmbunătățească.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-25 15:38:28
         
 
  Cu muzica și cu ceasul cred că am rezolvat. Verifică și spune-mi cum este la tine.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-25 15:21:20
         
 
  Sabina,

1. Pentru a ajunge la textele tale:
din meniul orizontal sau vertical, click ”Autori” În pagină găsești fotografia ta și în dreptul ei, sub formă de link, titlurilor. Click pe ele și te vor ducerile poeme în pagină.

2. Unele observații sper să le rezolv. (muzica și ceasul plutitor) Altele, în faza aceasta și cu acest pachet nu cred. Viteza de încărcare, în special. Pentru altele trebuie să mă mai documentez.

Acum, îmi place că mă analizezi după standardele cele mai înalte însă acordă-mi ceva circumstanțe atenuante: nu sunt informatician și acesta este primul site pe care îl fac. Și am făcut singur totul. Vezi la ”Redacție”

PS. Ai putea să te implici (informatic) și să mă ajuți la unele pagini?

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-25 14:53:33
         
 
  Domnule Corbu, revin cu un plus de carcoteli la ce mi-ati spus mai jos:
1. site-ul care se incarca greu - da, depinde si de unde e facut hostingul, etc, dar depinde si de cate scripturi se incarca pe pagina respectiva. Dat fiind faptul ca unii utilizatori pot avea un net mai slab calitativ, un site ar trebui sa fie facut cat mai "light". Utilizatorul vine la site si nu invers. Site-ul se adapteaza necesitatilor userilor, altfel se pierde din trafic. Exista o multime de studii facute care spun ca aproape 50% din useri se asteapta ca un site sa se incarce in aprox. 2 secunde. Fiecare secunda in plus scade cu 7-10% traficul pe site. De aceea, in principiu se optimizeaza siteurile si pentru nefericitii care au net mai slabut.

3. Ceasurile au o functionalitate specifica. Avem ceas in masina ca sa vedem cata viata pierdem in trafic. Ora exacta se da la radio si la TV cu un scop precis. Literatura nu se face dupa ceas, in opinia mea. Ora nu are ce cauta cand e vorba de arta. Nu citim dupa cronometru (decat daca suntem studenti cu examenul in coaste). Nu scriem dupa cronometru (decat daca in redactie sefa bate din toculet ca vrea articolul ieri).
Dar, daca tineti musai-musai la ceas, atunci macar faceti-l functional - ceasul de acum nu e nici usor de citit (pentru ca ii lipsesc numere de la ore intermediare pe sfert), nu urmeaza nici scroll-ul utilizatorului (nu se "plimba" dupa utilizator, ca macar sa vada ca a intarziat la sedinta stand sa lectureze niscaiva poezii). Cat despre estetica - e de-a dreptul uratel, in opinia mea. Cel care l-a realizat a inserat un ditamai scrisul grobian in mijlocul lui: "Clock by X". Ca e ceas putem vedea si noi, nu mai trebuia sa ne spuna autorul. Apoi sa se semneze cat casa, ca sa fim siguri ca vedem cine a realizat acel design unic si mirobolant.
4. La contorul acela treceti ce reprezinta, altfel ramane doar un numar in ceata.
5. muzica da, este inofensiva, si poate acompania o lectura, dar ideal ar fi sa fie (by default) oprita, si userul sa ii dea drumul daca doreste. Ganditi-va la urmatoarea situatie: userul acceseaza site-ul intr-un mijloc de transport in comun. Intr-un birou, intr-o pauza. Intr-o sedinta plictisitoare. Si brusc, fara niciun fel de avertisment, porneste tare o muzica. Este extrem de deranjant (si penibil). In ultima vreme nu am mai vazut niciun site (mai mare sau mai mic) care sa porneasca cu muzica, in afara de cele care au fost sparte si care afiseaza o muzica trimfatoare + un mesaj din partea hackerilor.
6. personalizarea vine din mult mai multe elemente. Personal, as gasi acele elemente care, cum spuneam mai sus, ofera o interactiune site-user de calitate, indiferent de conexiunea la internet.
8.formatarea textelor. De acord ca nu poti citi pe toata latimea ecranului. dar sunt solutii, astfel incat sa nu fie textul impartit in coloane. Faceti fonturile mai mari - in momentul de fata sunt foarte mici si textele se citesc greu. Folositi marginile din stanga-dreapta pentru diverse informatii. De exemplu, puneti textul de proza pe mijloc, pe stanga scrieti, la inceput, autorul, pe dreapta pastrati un meniu/butoane de share care urmaresc cititorul... orice... Toate acestea se pot rezolva prin design.
In momentul de fata, intrati , de exemplu, pe proza lui Radu Stefanescu pornind de pe main page. E impartita pe 3 coloane, pentru a citi prima coloana trebuie facut scroll 5 ecrane, apoi in sus iar 5 ecrane ca sa se ajunga la coloana 2, si asa mai departe. pana ajung la incepiutul coloanei 2 am uitat care era ultima idee de pe coloana 1. Plus pozele acelea care imi par de umplutura (la aceeasi proza, nu inteleg ce este linoleumul acela indoit, cu negru pe spate si nici coacazele/afinele acelea - ce legatura au cu textul?). La fel, pe prima pagina, tapetul acela cu floricele mici ?!?
9. am inteles cum se continua textele. Dar daca va duceti din meniul de sus la "Critica literara" si dati scroll in jos, veti vedea despre ce vorbesc (un text continuare - de la ce este continuarea nu se stie) - nu va pot lasa link la pagina respectiva, pentru ca site-ul face o redirectionare automata foarte dubioasa catre prima pagina. De altfel toate paginile enuntate de dvs. mai sus fac redirectionarea asta care e cel putin ciudata.
10. Dispozitivele mobile. Aici este o discutie mai ampla. Am facut un filmulet sa vedeti cat haos este acolo, datorat- din ce cred eu- formatarii pe 3 coloane.(https://youtu.be/VaZeN9srqC8). In primul rand ca primul ecran nici macar nu arata titlul (Europeea). Un ditamai ceasul. Apoi textele sunt combinate, o bucata de la un text, o bucata de la altul. Urmeaza niste butoane de share pe retelele sociale, pe sub care s-a dus si un titlu de text, 2 randuri de casute de comentarii si aprecieri, 2 titluri de categorii si asa mai departe.
Din ce vad eu site-ul este lucrat in WIX, in principiu platforma este 'mobile responsive', deci folosit cu temele lor nealterate, ar trebui sa se afiseze corect pe dispozitivele mobile si sa se aranjeze ok in functie de dispozitiv.

Nu am apucat sa ajung la textele mele (nici nu stiu cum sa o fac, o sa dau search in site, mai degraba) - dar deocamdata am ramas fix la prima pagina :)

Si alte intrebari: ati pus Google Analytics pe site (nu am avut timp sa intru in codul sursa sa vad). De pe ce dispozitive vine traficul? In principiu exista aceasta tendinta ca traficul sa vina de pe dispozitive mobile (peste 50%) asa ca partea aseasta este cam printre primele care trebuie rezolvata.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2018-04-25 11:57:37
         
 
  Sabina,

Mulțumesc Sabina, pentru observațiile ”cârcoteli” Unora, deocamdată nu am ce le face. Pentru altele voi da explicațiile privind rațiunea pentru care am utilizat anumite soluții.
1. pagina/paginile se încarcă extrem de greu, probabil și din cauza multiplelor widgets care, în opinia mea, sunt complet inutile:

a. se încarcă greu:
i. din cauza lărgimii de bandă. Când voi achiziționa un pachet mai bun va fi lărgime de bandă mult mai mare. Și încărcare mai rapidă. Trebuie să mai așteptăm.
ii. Din cauza conexiunii userului.

2. animația de la Europeea (se încarcă după ce apare Revistă ecoliterară... când deja userul probabil că a trecut în josul paginii),

a. La mine se încarcă rezonabil. Poate mai vedem și la alții

3. ceasul - avem ceas pe calculator în dreapta-jos, avem ceas pe mobil, avem și ceas la mână, de ce ne-am uita la ceasul din antetul paginii, care oricum nu rămâne pe pagină când userul face scroll?!?

a. Așa, avem ceas și la mașină, mai se dă ora exactă la radio, TV. Ba mai sunt încă turnuri, în lume, cu ceasuri funcționale. L-am plasat din motive funcționale, iese în evidență și este mult mai vizibil și fără efort. Decât celelalte ceasuri invocate. Apoi și din considerente de estetică a paginii.

4. Apoi este un numar - nu știu ce reprezintă, probabil vreun număr de utilizatori (?!?) - dar nu spune nimic

a. Numărul indică accesările revistei. Un contor.

5. si o muzică ce poate lejer să lipsească (este aiurea când, de exemplu, intră un om pe un site și primul lucru, fără nicio averizare în prealabil, începe să răcnească o muzică- indiferent de genul ei).

a. Muzica poate fi oprite dând click pe butonul play-stop de pe radio. Este o facilitate absolut inofensivă.

6. Toate acestea îngreunează încărcarea paginii.

a. Da, îngreunează dar și personalizează. Îi dau o notă specifică.

7. 2. mai sunt probleme de elemente grafice, de exemplu cercul pe care scrie Anul I, nr.1 apare deformat (alungit)

a. La mine apare rotund. Poate faci un print screen.

8. 3. formatarea textelor (pe 3 coloane) e complet lipsita de logică. De exemplu la Proză, de ce ar vrea un utilizator sa citeasca o mică coloană - cu scroll îndelung în josul paginii, apoi sa revina la începutul paginii, să citeasca coloana 2 și apoi să o ia de la capăt, revenind în partea de sus a paginii? E vorba de experienta cititorului atunci când accesează pagina/citește textul și vă spun sincer că formatarea aceasta nu e cea mai bună alegere, cel puțin când e vorba de proză.

a. Nu vreau să intru în teoria atenției și focusării privirii. Amintesc totuși că pnă în plus minus 15 grade sexagesimale focusarea se face doar din mișcarea globilor oculari. Peste, presupune și mișcarea capului. Ceea ce îngreunează lectura. La pagini mai late, poate conduce la pierderea rândului.
b. A doua rațiune a coloanelor o reprezintă necesitatea lor pentru poezie.
c. Și ultima, pentru desigbul paginii.

9. 4. textele sunt extrem de ciudat postate. Am intrat pe secțiunea de Critică literară - Însemnări despre poezie (continuare)
Textul începe cu zestre culturală a umanității.- habar nu am de la ce este continuarea.

a. Sunt trei texte careîncep pe o pagină și se continuă pe altă pagină. Atât. Cele trei texte au începutul pe pagina cu HigssDream. și au link. Acesta duce la continuare.
10. Dispozitive mpbile. Am încercat să-l fac prietenos. În primele faze realizasem o serie de butoane mai mari, în stânga. Din motive de ”mobile” am renunțat la ele și am utilizat meniul plutitor simplu, mic, elregant și expandabil. Dacă cineva are vreo propunere o aștept.
Încă o dată mulțumesc. Și poate, dacă ai timp, treci prin toate paginile, lași și niște comentarii de test iar în pagina de membri te înscrii. Și trimiți și mesaje. Și apoi, evident, ”cârcotelile” de rigoare.
Textele tale sunt în ordine?

Ideal ar fi să facă și alții astfel de testări.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-24 17:58:30
         
 
  Iar acum, de curiozitate, m-am uitat pe varianta de mobil și textele apar de-a dreptul amestecate (presupun că tot datorită formatării pe 3 coloane) - la Proză este o bucată din primul text de autorul X, o bucată din alt autor și tot așa - deci la varianta asta e de-a dreptul necitibilă.  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2018-04-24 14:26:18
         
 
  Vin și eu cu niște cârcoteli:
1. pagina/paginile se încarcă extrem de greu, probabil și din cauza multiplelor widgets care, în opinia mea, sunt complet inutile: animația de la Europeea (se încarcă după ce apare Revistă ecoliterară... când deja userul probabil că a trecut în josul paginii), ceasul - avem ceas pe calculator în dreapta-jos, avem ceas pe mobil, avem și ceas la mână, de ce ne-am uita la ceasul din antetul paginii, care oricum nu rămâne pe pagină când userul face scroll?!? Apoi este un numar - nu știu ce reprezintă, probabil vreun număr de utilizatori (?!?) - dar nu spune nimic si o muzică ce poate lejer să lipsească (este aiurea când, de exemplu, intră un om pe un site și primul lucru, fără nicio averizare în prealabil, începe să răcnească o muzică- indiferent de genul ei). Toate acestea îngreunează încărcarea paginii.
2. mai sunt probleme de elemente grafice, de exemplu cercul pe care scrie Anul I, nr.1 apare deformat (alungit)
3. formatarea textelor (pe 3 coloane) e complet lipsita de logică. De exemplu la Proză, de ce ar vrea un utilizator sa citeasca o mică coloană - cu scroll îndelung în josul paginii, apoi sa revina la începutul paginii, să citeasca coloana 2 și apoi să o ia de la capăt, revenind în partea de sus a paginii? E vorba de experienta cititorului atunci când accesează pagina/citește textul și vă spun sincer că formatarea aceasta nu e cea mai bună alegere, cel puțin când e vorba de proză.
4. textele sunt extrem de ciudat postate. Am intrat pe secțiunea de Critică literară - Însemnări despre poezie (continuare)
Textul începe cu zestre culturală a umanității.- habar nu am de la ce este continuarea.

... și sunt multe, mult mai multe.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2018-04-24 13:56:00
         
 
  "Textul este bun. Însă are o hibă. Un cuvânt, unul singur neecoliterar. Prin urmare, cu acel cuvânt, textul nu poate fi publicat."

domnule Corbu, cunoscuții mei trimit ce texte vor, dacă vor (personal, consider onorant că doamna Scoruș v-a trimis texte pentru revistă), iar eu nu-i pot condiționa astfel, fiindcă e hilar. de la Sadoveanu încoace, nu e prozator să nu mai scape câte una. ca să evit situațiile neplăcute pentru ambele părți, eu mă opresc aici.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-22 12:52:24
         
 
  O pierdere enormă. Sunt atât de frustrat...
Mă încearcă o lacrimă... din șiret - îngândurat, am călcat din greșeală într-o baltă. Fascinat, am privit-o: balta, nu lacrima. Valurile tocmai conturau un mare ”0”.
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-04-22 12:09:09
         
 
  Distinse domnule Peia,

Dorința dumneavoastră a fost împlinită. Vă doresc succes.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-22 11:54:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Stimate domn Corbu,
Văd, totuși, că deși nu mi-am dat acordul, cu sau fără ancoră, se poate ajunge, prin pagina de face-book, la mine. Repet: nu sunt de acord să fiu prezent în revista asta. În plus, fără să mă întrebați, ați făcut o selecție în care ați comis o eroare. Primul text, cel cu "ioan făfă de țară" este din categoria "compilații", adică un colaj din mai mulți autori renumiți, experimente pe care le-am făcut cândva, pentru a-i agăța pe fraierii care se dădeau cunoscători. Textul de care e vorba, repostat de curând, l-am radiat, laolaltă cu celelate ziceri ale mele. Prin urmare, în conformitate cu principiul: "cine nu acceptă să fie prezent în revistă, să spele putinica și din sait", rog să fiu expulzat din paginile respectivei publicații.
Numai bine și la vară cald!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-22 09:58:45
         
 
  1. CA se află în aceeași pagină cu LB. În mod normal, navigând în revistă, când se dă click pe un text aparținând unui autor trebuie să se ajungă la acel text. (Excepție I Peia și D Cioacă, nu am pus încă ancore către textele lor.)

2. Am schimbat denumirea la recenzii.

3. Am numerotat link-urile pentru a se putea face referința precisă.

4. Rog încercați cât mai multe pagini. Ideal ar fi toate. Și pagina ”Membri” unde să vă înscrieți.

5. Încercați și scurte comentarii în căsuța de sub texte.

PS. Pentru domnul Ștefănescu: Mulțumesc pentru buna intenție. Da, am primit. Textul este bun. Însă are o hibă. Un cuvânt, unul singur neecoliterar. Prin urmare, cu acel cuvânt, textul nu poate fi publicat. Iar rugămintea mea, elegantă și politicoasă, de a-l înlocui, nu a fost acceptată. ( Revista, cum se poate obseva din titlu, este ecoliterară. În textul dumneavoastră se află o propoziție incompatibilă cu acest statut: ”„Porc de câine narcisist ce ești, mă mai ... mult la cap?” trebuie înlocuit sau renunțat. Europeea este, printre altele, un protest față de poluarea actuală a limbii și literaturii.)

Dacă îmi veți recomanda, în continuare, atenționați autorii asupra acestui aspect, esențial, pentru Europeea. Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-22 06:56:11
         
 
  m-am logat greu (noroc că mi-am amintit adresa de mail) m-am dus la autori, am dat click pe Carmen Anghelina și m-am trezit în proza lui Liviu Bordaș.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-22 00:19:51
         
 
  linkul Recenzii nu e bun  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-22 00:05:09
         
 
  pagina se încarcă greu, și la scroll down comută invariabil pe HiggsDream (Mozilla).  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-22 00:00:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE