FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Din sofismele domnului Ștefănescu sau arta de a face presupuneri!
Text postat de Emanuel Cristescu
”că toate mizeriile la adresa mea apar pe site cu aprobarea și complicitatea păpușarului Ion Corbu, e clar. că astfel devine, cu cinism și ipocrizie, autorul lor moral, e la fel de clar. domnule Corbu, mă simt perfect îndreptățit să constat că tot ce încă vă deosebește de cuplul PV, în afara limbajului, e bărbăția. recunoașteți sau nu, la capitolul ăsta le sunteți net inferior. ca urmare, demn de întregul meu dispreț.” Radu Ștefănescu

Intrați, domnule Ștefănescu, în Editură, să constatați mulțimea de comentarii invalidate. Că, probabil, mai scapă unele care încalcă regulamentul admit. Dar de aici și până la ”păpușarul” ”aprobarea și complicitatea” ”cinism și ipocrizie” ”dispreț” etc. este o cale lungă.

Când și unde v-am vorbit eu astfel? Nu faceți sofisme și nu-mi atribuiți mie reacții și ziceri din certurile dumneavoastră cu dl. Peia sau cu alții. Știți bine că vă simpatizez și apreciez valoarea multora dintre textele dumneavoastră. Mă așteptam să-mi trimiteți, scanate, volumele care v-au apărut pentru a le promova în revistă, (v-am rezervat loc, după cum ați văzut) mă așteptam să vă lecturați textele (o ultimă corectură) și să-mi spuneți dacă sunt în ordine, mă așteptam la un sprijin din partea dumneavoastră! Dumneavoastră ce scrieți? O fi citatul de mai sus o mizerie sau nu?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  domnule Cristescu, mă așteptam să reacționați la cele două comentarii ale d-lui Kosta Vianu, redate de mine mai jos, invalidându-le. Știu că e migălos, dar trebuie. Vă ajut cu un link. http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=51410  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-18 09:03:40
         
 
  Pînă e angajat editorul acela extern)sincer, mă-ntreb cine va rezista în această foncție mai mult de o lună!)și nu se depopulează complet lavra bleu eu aș face grevă japoneză împotriva mizeriilor peiene.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-17 15:06:00
         
 
  ref: http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?do_voteaza=51468

la scară mică, vezi depopularea și manelizarea europeii.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-17 09:13:46
         
 
  Domnule Cristescu, am obosit repetând, angajați un editor extern. Sigur, și el va avea partipriurile lui, dar măcar se va strădui să păstreze niște aparențe. Măcar nu va fi membru de partid.
Pentru europeea cosmetizată, o să pun mai jos pozele celor două coperți, o să dați click dreapta, apoi save, etc. Împreună cu două capturi de ecran care înfățișează europeea reală.

P.S. textele nu au nevoie de corectură.
P.P.S. în ce privește sprijinul, la recomandarea mea, o romancieră cunoscută v-a trimis deja materiale pe mail, e vorba de doamna Ioana Scoruș.


IMG_20180417_084450

IMG_20180417_084533

Clipboard01

Clipboard02
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-17 08:59:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cele spuse de Radu sînt confirmate de conduită dv. în cazul ultimei postări a acolitului preferat.

„Domnule Corbu, sînteți o persoană profund duplicitară. Asta cu atît mai mult cu cît poate vă așteptați să vă mulțumesc. Validați lăturile de mai sus premeditat ca să vă puteți faceți numărul, mimînd imparțialitatea, sub ele. Și vă mai mirați că toată lumea vă știe jocul și v-o spune franc în față.

Personal nu m-am plîns niciodată la dv. Știu că asta așteptați ca să vă dovediți mărinimia sau, cum o faceți permanent, să îl urecheați pe cel care vă face o sesizare că vrea să vă șantajeze sau că nu e superior situației ca să înghită totul fără să crîcnească.

Și să știți că v-am bunghit de cînd am avut neplăcerea să vă văd prima oară pe viu. Nu sînteți decît un activist în sensul cel mai rău. Aflător în treabă. Important.

O să spuneți că vă fac procese de intenție. Lăsați-o jos că măcăne.”


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-04-17 06:39:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE