FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Câteva precizări
Text postat de Emanuel Cristescu
Când vă adresați, către mine, nepoliticos, așteptați degeaba să vă răspund.

Când reclamați încălcarea regulamentului verificați, cu atenție, dacă dumneavoastră înșivă nu ați încălcat regulamentul.

Aici este un spațiu deschis dezbaterii. Dacă permiteți comentarii la textele dumneavoastră trebuie să acceptați ideea că puteți avea diverse reacții sub texte. De la elogii până la contestări totale. Acestea nu trebuie să constituie pretexte pentru războaie pe viață și pe moarte.

Fiți exemple personale de comportament civilizat.

Suntem diferiți. Din fericire. Așa că renunțați la ideea că ați fi deținătorul adevărului absolut.

Respectați pentru a fi respectați.

Este, cel puțin, nepoliticos să vă jigniți și apoi să mă acuzați pe mine de nu știu ce partizanat.

Din partea domniilor voastre aștept un sprijin. Nicidecum să-mi creați în permanență probleme și să-mi mâncați din timp.

Cei care ați fost selecționați cu texte pentru revistă și care intenționați să vă retrageți trebuie să luați în calcul părăsirea definitivă a acestui spațiu. Funcționarea site-ului costă, selecția și lectura textelor presupun efort, realizarea reviste de asemenea. Selecția certifică valoare însă, totodată, constituie și o favoare care vi se face. Respingerea acesteia vă face incompatibili cu acest spațiu.

Europeea este un proiect colectiv și o stare de spirit a tuturor membrilor săi.

Mulțumiri tuturor acelora care susțin proiectul ”Europeea”

Un printscreen al unei părți dintr-o pagină Europeea, în avanpremieră.

Europeea_pg_1
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  în sfîrșit un proiect realizat, felicitări dle Corbu! mi-ar place să regăsesc în paginile revistei autori ca AAAgheorghesei, Mariana Ghicoi ș.a. din epoca de bleu-ciel a europeei...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-15 12:35:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Repet,sunt de acord sa fiu editor.Hastagist.evident  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2018-04-15 12:17:02
         
 
  Bine. Altceva n-ai să ne spui decât să ne predici, de la înălțime catedrei tale, fel și fel de decaloage? Spre ex., faptul că o tot fredonezi la rece?
Te-am întrebat ceva, mister. De ce nu-mi răspunzi? E deasupra dignității tale divine?
Ai început deja să semeni a faraon! O kioveși bărbată! Sau un corb... femelă!

"Cei care ați fost selecționați cu texte pentru revistă și care intenționați să vă retrageți trebuie să luați în calcul părăsirea definitivă a acestui spațiu."

Ce șantaj ordinar! Te-ngurguțași, năică, de parcă ai fi devenit buricul fără seamăn al literaturii! 'Te, bre, și te culcă. Mai banează-mă o dată, cum făcuși, că-s incomod, îți turtesc fesul de kakademician pârât!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-15 11:39:00
         
 
  domnule Cristescu, scuze pentru tonul din ultimul meu topic. Dar muzica rămâne aceeași. În europeea, un singur user poate răspunde chirurgical la insanitățile supreme. Ați înțeles, cele legate de sex, mamă și relația dintre ele. Deși nici cele legate de culoarea pielii n-ar fi tocmai de colea. Noi, restul, patinăm.

Felicitări pentru revistă, arată promițător.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-15 11:36:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE