FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ghinion
Text postat de Emanuel Cristescu
Am fost în zonă, domnule Buricea. Am văzut cum ați început și cum ați escaladat. V-am invalidat comentariul cu ”măgarule” Folosișți-l în alt mediu, nu aici.

Pentru o lună, aveți nivel 10.

Aviz tuturor membrilor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ”nu a, început” - nu a început  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-04 10:05:15
         
 
  Domule Buricea,

Am fost în zonă. Domnul Recheșan nu a, început și nu încălcat regulamentul. Dumeavoastră da. Cum l-ați încălcat și în comentriul de mai jos pe care l-am igienizat și îl redau:

”Nu sunteti impartial, rechesan zgandara prin scrierile lui cu atasc nedisimulst la persoane. Ptr mine ramane un ..., un .... M-as fi asteptat sa-l sanctionati si pe el, care cauta tot timpul zazanie. M-ati deceptionat profund. Din cauza lei a plecat si domnul Peia, care, prin valoarea sa intelectuala incontestabila, va deranjeaza si pe dvs. !”

Nu cunoașteți ce este acela un pamflet și ce deosebește un pamfșet de o insultă, înjurătură, calomnie sau adresare injurioasă. La un pamflet se răspunde tot cu un pamflet. Sau parodie, satiră. Oricum cu un comentariu civilizat. Nu se răspunde cu un atac la persoană, sudalme, înjurături, jigniri, ofense, etc.

Spuneți că nu sunt imparțial. De același lucru mă acuză și ceilalți. Ei bine, eu cred că aceasta este o dovadă a imparțialității mele.

Afirmați ”rechesan zgandara prin scrierile lui cu atasc nedisimulst la persoane” Mai întâi, adresarea este nepoliticoasă. Trebuia ceva de genul ”domnul recheșan” Apoi, în pamflet, pentru care manifestă un talent deosebit, nu folosește nume de persoane concrete. Da, folosește aluzia, trimiterea, înțepătura, satira, tușa groasă. În stilul consacrat al pamfletului. Faceți un efort și documentați-vă.

Apoi, scrieți: ”M-as fi asteptat sa-l sanctionati si pe el, care cauta tot timpul zazanie” Care ar fi încălcarea de regulament pe care a comis-o? Unu. Nu el a început. Doi. A fost destul de concesiv, chiar politicos cu dumneavoastră. Dumneavoastră? Țâfnos, ofuscat și agresiv. Culminând cu a jigni grobian. Prin urmare, nu am avut de ce să-l sancționez. Nu am luat în considerare bălăcărelile dinainte de 01.04 2018, ora 2. Pentru că nu aș putea face ordine în acea cloacă manifestă de insanități. Caută zâzanie? Părerea dumneavoastră. Și eu am contre cu domnul Recheșan. Și eu am uneori impresia că este cam agresiv. Dar nu am ajuns cu dânsul la conflicte. Oare de ce?

Că v-am decepționat este dreptul dumneavoastră. Dar decepția nu are motivație în comportamentul meu. Mai degrabă în atitudinea și percepția dumneavoastră.

Nu din cauza lui a plecat domnul Peia de pe site. De fapt, reducerea nivelului la 10 nu înseamnă plecare. Ci o posibilitate a siteului de a aduce membrii în situați de a respecta regulamentul. Pentru că eu depun efort, dedic timp și consum resurse pentru menținerea siteului. Și nu pot asista impasibil ca atmosfera de pe site să devină pnsalubră. Pentru că, mai mult, am prieteni, cunoștințe, oameni de valoare care vizitează siteul. Cum apar eu în ochii lor patronând o atmosferă ca aceea care se dezvoltase pe site până ce am luat măsura radicală?

”prin valoarea sa intelectuala incontestabila, va deranjeaza si pe dvs.” Greșit și prezumțios. 1. nu mă deranjează absolut deloc. Eu nu am complexe culturale. În plus, îmi doresc oameni de valoare pe site. Doar că-mi doresc să fie politicoși și civilizați

Eu sper ca, trecându-i starea de enervare, domnul Peia să publice din nou în Europeea. Iată, îi fac ritos, din nou invitația de a posta aici. Cel puțin pentru latura polemică.

În fine, domnule coleg, aș dori să vă detașați mai mult când analizați o situație și să nu mai faceți procese de intenție. Cum mi-ați făcut mie. După o lună vă redau nivelul. Și, dacă nu veți mai încălca regulamentul, nu va trebui să așteptați să vi se valideze textele și comentariile.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-04 10:04:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ce înseamnă, vă rog, „folosișți-l”?  
Postat de catre xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx la data de 2018-04-04 08:11:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE