FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Întrebare
Text postat de Emanuel Cristescu
Am o întrebare, una singură, pentru distinșii domni care au comentat mai jos:
Ioan Peia
Daniel Petrescu
Gheorghe Recheșan
Mihail Buricea
Radu Ștefănescu

În comentariile făcute în subsolul topicului ”Legea defăimării” ați încălcat, grav, cel puțin o dată Regulamentul? (Nu mai contează cine a început, cine a provocat, cine s-a apărat!)

Legea defăimării
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Minți tu, cătrănitule!
În pamfletul ăla i-am pus la insectar pe haștagiștii înrăiți, iar pe tine te-am tratat împărătește, mirându-mă foarte că ai trecut în tabăra haștagistă, tu care erai antibăsist. Sau cel puțin așa vroiai să pari. Pentru mine a devenit greu de înțeles cum, de la antibăsism, ai trecut la superbăsism!
Am recitit, nu e nimic jignitor, insultător, ci doar o ironie ceva mai acidă.
După care, ai început cu pamflețelel tale cretine, simțindu-te dator spă porți tu stindardul haștagist, în numele lor, inventând povești idioate despre mine. În timp ce eu am țesut o poveste, din capul locului fantezistă, pe baza faptului că te-am numit ceea ce ești, se pare. În timp ce nimic din presupunerile tale, ale voastre, insinuări nemernice, nu corespund realității. Iar când te-am luat și eu la șto, ai luat foc și ai trecut drept la insultă.
Japiță!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 22:57:42
         
 
  minți,ori ești atît de atins de ramolisment că nu-ți mai amintești nici cum te cheamă cu bulertinul în mînă. tu ai început cu așazisul pamflet, în care scuipai nume reale, nu personaje contrafăcute, amnezicule, cu neuronu-n dungă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-17 22:08:11
         
 
  Zbiereșane, măi gură-strâmbă, erou de neam ales, mi se pare mie sau tu ai început, cu mizeriile tale insultătoare, la adresa mea? Păi, măi nenorocitule, (fac inventarul bălăcărerilor tale și ți le returnez, după cum vezi!), cum îți permiți tu să mă insulți pe mine, care știu cum au trăit ai mei părinți, cum am fost nevoit și eu să trăiesc, sub vremi? Cele de atunci, ce-i drept, dar și sub cele de acum, mai scârboase decât ăle comuniste, de care vă plângeți voi, că vi s-au furat una și alta.
Și părintelui meu i s-au furat vitele, pământul, viața, dar vremea aia a trecut, insule. De vreo 25 de ani. Acum sunt alte vremuri, dezaxatule, și aste alte vremuri eu le judec cu mintea limpede, nu cu resentimentele tale de etnic, care se laudă că au făcut ai lui înaintași sacrificii pentru țara asta!... Să i-o spui lu mutu, tataie, căci batozele, casele și cine știe celucruri pe care vi le-ați însușit, nu le-ați dăruit, măi burgezilor, ci le-ați dobândit în interes personal, nu în virtutea, hă, "datoriei" ăleia, către, vai, țară, ci în aceea că vă foloseau vouă și numai vouă.
Și eu am două rude apropiate – un unchi, din partea tatălui, altul din partea mamei – care s-au prăpădit pe front, ce chestie! Doar că ai mei, nefiind migratori și ținând la pământul ăsta, pe care au văzut lumina soarelui, n-au tulit-o în America (și-i mai înjurai pe-alde Dolariu și Ciocălău, dacă bine-mi aduc aminte, pentru același gest, ce ipocrizie!), să-și burdușească poznarili și să cumpere pământuri, cum își cumpărară ai tăi, în virtutea aceluiași amor față de țară, chipurile! Cât privește fântânile din sat, nu le-au săpat ai tăi, gheaurule, căci ai tăi, aciuați pe la margine saatului, umblau cu cerșitul și furtișagul. Ca și-acum. Ca să nu mai pomenesc de ăia care vagabondau de colo-colo, cu ciricliele, și căutau să-ți dea țeapă, vânzându-ți căldări de fier mort, drept aramă.
Cît privește comunismul, văd că stăruie, mai degrabă în căpățâna ta ofticată, decât în socotelile mele. A fost o perioadă istorică, din care am și eu amintiri destul de urâte, dar care s-a dus, pa! Considerațiile, cu iz istoric, au doar rol exegetic. Acum, în țara asta năpăstuirtă, au venit niște bolșevici la putere, sub chipul statului paralel, și dacă ești atât de orb și nu vezi asta, sau dracu știe cum ai virat la extremism de dreapta, nu-i treaba mea. Eu văd că voi –probabil că ăsta vă e caracterul – ați vinde țara asta pe nimic, la gândul că vor veni americanii și ne vor vărsa mămăliga-n lapte! Aiurea, imperialiști nenorociți, la fel ca rușii! La fel ca naziștii, pe care! culmea, ar trebui să-i urăști, nu să-i susții, prin haștagism.
Cât privește paranoia mea, te anunț că nu mi-a rămas străină nicio cultură, că am fix aceeași neutră și egală considerație față de toate. În baza conceptului fundamental, că nu există diferențe majore între acestea, ci doar specificități și nuanțe. Că omu-i om, indiferent în ce spațiu vital s-ar afla. Că ticăloși sunt pretudindeni, la fel cum și oameni de omenie. Că trebuie supuse oprobriului doar faptele individuale, nu colective. Chiar dacă, au fost și cazuri sinistre în istorie, par ex nemții, care au aderat aproape în masă la o ideologie criminală, însămânțând pământul cu milioane de morți. Dar trebuie avută în vedere acea parte neviciată a socialului, chiar dacă grav debalansată ca număr.
Puțin îmi pasă dacă ești au ba etnic țigan. Îmi pasă că ai aderat la ticăloșia bolșevică a kioveșiștilor, sub falsa convingere că, în România, mai este comunism. O tâmpenie fără margini, folosită, propagandistic, de către cei care au pus gheara pe ațara asta, sub oblăduirea străinilor, care ne-au transformat în colonie. Care darcului sunt comuniștii ăia, mai capitaliști decât capitaliștii? Băteți cîmpii porpagandei fără pic de cap! Iată de ce mă simt dator să reacționez împotriva iudelor care au susținut și susțin încă umilirea acestei țări, sub false și ticăloase motivații. Așa ca tine, așa ca voi, haștagiști fără creier, fie interesați, fie racolați. Dacă erai om de caracter mă durea-n pix de eventuala ta origine, de care habar nu am și acum dacă este reală. Că ai asumat-o resentimentar, scuipându-mă, după obiceiul vostru mizer, e treaba ta, dezaxatule, paranoicule, gură-strâmbă, minte beteagă, nenocoritule! – fac din nou inventarul insultelor tale și ți le-am returnez, căci nu vreau să-ți rămân dator.
Și-ți reamintesc: tu ai început cu scheciurile tale idioate, răzbunătoare.
Eu doar am replicat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 21:43:05
         
 
  Peia, văd că te legi în mod constant de originea mea!Păi, hai să-ți spun ceva, nenorocitule, despre ea.Ai mei, au rădăcini adînci în Banat și și-a văzut de treabă n-a trăncănit cît de grozavi sunt, au lucrat pămîntul, au cosntrui case, mori și-n general și-au cam făcut datoria față de țara în numele căruia îi pupi în dos pe pesedei. Bărbații au luptat în două războaie, trei dintre înaintașii mei și-au dat viața pentru România, doi s-au întors schilodiți. Bunicu-meu deși era invalid de război a fost deportat în Donbas și s-a întors acasă, la familie.Alții deportați în Bărăgan au rezistat și acolo, i-au învățat pe ai tăi să sape fîntîni, să ridice case și să lucreze eficient pămîntul. S-au întors acasă lăsînd casele băștinașilor.Unii au plecat înainte de al doilea război mondial în Americi, au muncit la Ford și-n oțelăriile yankee, au făcut bani și s-au întors să cumpere pămînt în satul lor.Au venit comuniștii tăi, Peio, și le-au luat tot:casele, vitele, pămîntul.Nu s-au dat bătuți au continuat să muncească care pe unde au putut.Și-au trimis copiii la școală, majoritatea au făcut facultatea și la rîndul lor și-au trimis copiii să învețe.N-au așteptat pentru tot ce au făcut nici laude, nici admirația celor din jur, au făcut-o firesc și au avut parte de respectul tuturor. Și-acu, vii, tu, gură-strîmbă și îmi împorști numele cu balele urii tale.Nu văd nicio explicație decît paranoia ta față de alte culturi,față de cei care au văzut și alte locuri decît acelea în care tu și ai tăi ați stat cu dosu-n paie și ați adulmecat căcărezele celor trei miorițe betege de gălbează!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-17 20:41:34
         
 
  Aveam în sat un țânc, oleacă peltic, care, când era întrebat ce vrea să se facă atunci când va fi mare, răpundea invariabil: "Popă"! "De ce, mă?" "Ca să mă-nsor c-o sprioteasă"! "Și ce-ai să-i faci?" Am s-o trag de spridă"!

Aș faci tu, Rădulescule doi: o tragi cu patimă de spridă pe lulutza! Bine, așa, imaginar, în fața posterului ei, în baie.
Ai chilugit-o sireaca, îi seamănă a scoică jucăria. Nu mai e ce ar trebui să fie! O scoică... popească, apropo de țâncul ăla.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 18:34:40
         
 
  bine, mă! îți dau un țoi, drept recompensă...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 18:24:37
         
 
  puneți căpăcel, corect pune-ți...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-17 18:23:12
         
 
  err: Din dealurile... ale mărarilor...  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 18:20:57
         
 
  Dar apropo, tu de un ' dracu te tragi, măi zbiteșteanule? Din delurile prunarilor, de te ții așa măreț? Sau, și mai și, al mărarilor?!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 18:20:15
         
 
  bine, îl postez.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-17 18:19:59
         
 
  Garoiule, vezi că știu și eu să-njur, oho!
Așa că, să nu te trimit din nou la originea neagră, de unde te tragi, puneți căpăcel la ventil.
Iar tu, răspândacule, să-i faci țărănoiului ceva cu doo dește, că am senzația că-ți place!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 18:18:50
         
 
  Recheșane, eu nu mi-am manifestat în niciun fel adorația fațăd e ce zici tu, dar voi, în frunte cu imnicul Rădulescu Ște, ați pupat-o-n floarea aia pe lulutza de nu i-a mai rămas, săracan de ea, nici un fir la pămătuf! Pe față, adică, v-ați manifestat adorațiunea. Cu poeme.
Șterădulescule, mai postează, mă, odată imnul ăla, să avem și noi o mostră de obediență supremă!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 18:16:32
         
 
  nu cred. mai degrabă țară-țăran, pampas-pămpălău.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-17 17:56:49
         
 
  marele blond = marele bolund?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-17 17:19:52
         
 
  nu, Peia, suntem tigani, minca-i-ai pirandei tale viorica-vasilica, floarea de sub fustele-i cretze.eu, in mod cert,cu un bunic neamt si altul macedonean sunt.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-17 17:19:26
         
 
  pardon, doar marele blond e român, noi, ceilalți, cum a dat Dumnezeu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-17 16:37:47
         
 
  care elena? poate domn" Ion Corbu.  
Postat de catre dorias serbanescu la data de 2018-03-17 16:35:51
         
 
  Care voi sunteți români, gigione? Tu, par ex, pretinzi că ești român?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 16:30:30
         
 
  Dorina Ungureanu, noi suntem români ! :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-17 16:07:19
         
 
  buricea, bă-dărane, ai amnezie?

dorias, dorinel sau ce ești habar n-ai ce vorbești, elena e istorie iar saitul e în moarte clinică de 5 ani...i-am mai făcut cîte-o transfuzie dar e tot conectat la indiferență!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-17 15:34:52
         
 
  concilierea părților e singura șansa, domnilor. altfel, site-ul va muri, și cu voi, și fără voi.
vă sugerez eu-un bisexual, un gay, un asexuat, un înmugurit spontan, un dus rău. ce drack oi mai fi. tânărul poet- Alex Paul nu a mai intrat aici. bietele doamne- WW, Elena Toma stau pe tușă.
 
Postat de catre dorias serbanescu la data de 2018-03-17 14:22:32
         
 
  Asa, ai inceput democratic, turnandu-ti nisip pe cap !  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2018-03-17 13:49:06
         
 
  ps l-am uitat pe Radu Ștefănescu :)și el, tot o șulfă, un haștagist nemernic!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-17 12:59:49
         
 
  et.patroane  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-17 12:58:22
         
 
  foarte bine, sancționați-ne,paroane, pe mine, pe Daniel Petrescu pe Ștefan Rădulescu, oricum suntem niște șulfe,nemernici, țigani,vînduți sionismului mondial, care nu merită să activeze cu un cont pe europeea.Vă rămîn destui politicaly corecți, dalde mișu-limbă lată, dalde nelu-gură spurcată, definitivați-vă proiectul împreună cu ei și toată pletora de tineri poeți care, iată, apar bisexuați, asexuați sau pur și simplu prin înmugurire spontană pe sait.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-17 12:57:59
         
 
  Morală: fabulistule, faBULAngiule!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 12:17:50
         
 
  altă versiune

Ursul:

- Scufițo, e adevărat?
- Adevărat, șefu.

- Lupule, e adevărat?
- Adevărat, șefu.

Ursul:

- Scufițo, ce e adevărul?
- Nu știu, șefu.

- Lupule, ce e adevărul?
- Nu știu, șefu.

Ursul:

- În regulă. Vedeți că vă puteți înțelege? Vedeți că ați căzut de acord? Vedeți că acolo unde există consens, toleranță și concordie micile pasiuni dispar?

scufița:

- Dar mi-a promis...

Lupul:

- N-am promis nimic, proasto.

Ursul:

- Promettre c'est noble, tenir c'est bourgeois. Acum trebuie să plec, sunt groaznic de ocupat. Pace vouă.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-17 11:51:57
         
 
  Altă versiune: scufițo, ești cam parșivă și cam curvuliță de cartier, cu toate flecărerile matale șulfănite!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 11:28:44
         
 
  altă versiune

Ursul:

- Acuzat, recunoști că așa și pe dincolo?
- Recunosc!

Scufița:

- Minte, domnule Președinte! Mi-a promis viol...
- Și?
- Și nimic. Nothing. Nada.


Ursul:

- Lupule, e adevărat?
- Cum să vă explic, eu m-am străduit, dar...
- Dar ce?
- N-a funcționat!
- De ce?

Scufița:

- Fiindcă e boșorog, d-aia.

Lupul:

- Poftim? Nu sunt boșorog! Fiindcă ești tu nasoală, ăsta e adevărul! Na!

Ursul:

- E clar. Instanța condamnă Scufița la un leu amendă pentru port ilegal de sex, și plata cheltuielilor de judecată. Case closed.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-17 11:21:42
         
 
  și eu prefer dialogul în tehnica portretistică. nimic mai savuros decât să lași prostul să vorbească, nimic mai spectaculos decât un dialog între proști. steluță.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-16 10:59:05

Cine-or fi proștii ăia?!
Șulfa tot șulfă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 11:04:39
         
 
  Adică lui Recheșan, de două ori. Și pentru Petrescu!...
Oricum, indivizii de teapa lor pot fi reduși la tăcere numai de către către polliticieni, căci, în ceea ce ne privește, dacă stăm ca niște fleșcăiți, în pătrățica noastră, uitându-ne la cum se manifestă ghiorlanii haștagiști, în veci nu se va mai încheia războiul ăsta. E nevoie de oameni hotărâți, cu sînge-n instalație, gata să iasă la caft dacă e nevoie. Căci, după mocăiții de politicieni, lucrurile astea mizere se vor întinde la infinit. Deci, în stradă, și dat de pământ cu javrele statului paralel, cu zeița mincinoasă a națiunii și acoliții ei. Asta-i singura soluție.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 11:01:39
         
 
  Complet de judecată.
Ursul:
- Recunoști că ai violat-o pe Scufița Roșie?
Lupul:
- Ba bine că nu.
- De ce, bre?
- Am întrebat-o ce are în coșul ăla pentru bunică-sa, mi-a zis că-i duce niște plăcinte poale-n brâu.
- Și?
- Cum și? Poale-n brâu! M-a provocat!
- Înțeleg. Dar după viol, de ce ai mâncat-o?
- De foame, unde ai mai văzut matale lup să mânânce plăcinte.
- În regulă. Ești achitat.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-17 11:00:33
         
 
  Da, domnule Ștefănescu. Am recitit intervențiile dumneavoastră. Regulamentare dar inteligent provocatoare.

Greșit. Total greșit domnule Peia. Mergând în această direcție nu facem decât jocul acelora care, co o perfidie și o iscusință de nedescris, au reușit să ne învrăjbească. Au declanșat războiul româno-român, fiecare cu fiecare și toți împotriva tuturor. Și, cu dibăcie, îl întrețin. Iar noi, unii dinte noi, cu toată buna-credință cădem în această capcană.

În acest timp, încet încet România dispare... Și nu mai are cine să o apere pentru că noi, toți, în loc să fim solidari și să o apărăm sunteți ocupați cu războaie minore, fratricide. Păcat, mare păcat. Radicalizarea și intoleranța ne fac rău.

Oricum, indiferent de pozițiile fiecăruia, a transforma Europeea într-o cloacă îmi displace profund. Și, dacă veți continua, mă veți obliga să vă reduc nivelul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-03-17 10:32:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Scopul haștagiștilor, în frunte cu această fată mare, șulfănistă, căreia i se spune că a preacurvit cu un regiment, dar ea nu știe, a fost ăsta: decât să nu se mai discute despre oful lor propagandistic, legat de supremația kioveșisto-securistă, în care sunt angajați trup și suflet, ei bine, e de preferat să nu mai miște nimeni pe aici. Au mimat ce au mimat ideea de literatură, dar, până la urmă, cel mai gălăgios corifeu al grupusculului, sub camuflaj, a răbufnit (vezi "legea defăimării"). I-am atras atenția că a încălcat convenția. M-a insultat. Drept care, a primit, după hăt ore, cât am avut răbdare să văd ce repercusiuni a suportat, și cum nu s-a întâmplat nimic, i-am întors insulta. Bineînțeles că au intrat în hărmălaie și ciracii de aceeași teapă. Mărturia vie a chestiunii este încă pe sait. Scopul lor pare să fie atins. Ok. Mai bine fără nimeni, decât această gașcă veninoasă de lătrăi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-17 10:06:59
         
 
  eu? pe ce vă bazați? unde?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-17 09:05:55
         
 
  să mori de râs, nu alta. Attack of the Show!'
Attack of the Stars!
 
Postat de catre dorias serbanescu la data de 2018-03-17 08:49:31
         
 
  Sunt îngrozitor de prins. De o vreme am intrat extrem de rar și de puțin pe Europeea!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-03-17 07:56:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE