FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
altfel se măsoară aici eternitatea
Text postat de Woman WithW

pe ulițele acestea Dumnezeu umblă nestingherit
câinii îi știu mirosul
copiii îi cunosc mângâierea
oamenii nu obișnuiesc să încuie porțile
deschizi o ușă
aburul sfâșiat al mămăligii se ridică în nouri
deschizi o fereastră
luna își mijește geana peste ochii lumii
miroase a chilie și a înger
a nuci uscate și a mântuire
bătrânul zâmbește
stejarul tresare în lemnul porții
obrajii brăzdați de nevoi
mâinile uscate
buzele strânse
acestea sunt doar instantanee
timpul are timp
anii sunt crestați pe răboj
și numărați pe degete osoase și lungi

altfel se măsoară aici eternitatea

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mă bucur că am reușit să vă fac să zîmbiți, dna NIG...altceva nu am ce să vă ofer de 8 martie...aș fi dorit să vă ofer spre lecturare o poezea dar, nu-mi aparține... și-apoi, în opinia confratelui dumneavoastră liricos, Nelu Peia zis și savaranola de tri parale,e proastă...ea, poezia, că-i scrisă de un yankeu, jidan pe deasupra ceea ce e mai mult de cît poate digera rînza bardului nostru.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-08 12:32:29
         
 
  Domnule Rechesan ...:)  
Postat de catre Woman WithW la data de 2018-03-08 12:13:30
         
 
  Dorias, tot timpul am crezut că ești femeie și m-am bucurat. Sunt cam solo pe aici; poate însă de întoarce Sanda:)  
Postat de catre Woman WithW la data de 2018-03-08 12:01:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  p.s.grijă mare, nea Nelu, duduia are liasoane dangeroase cu transfugii...o mai placi?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-08 12:01:11
         
 
  fenomenal, ați atins fibra ancestrală cu deștu și ați strigat:EXISTĂ!dap, în Peia e o cătime de hemoglobină verde, rumânească dar e atît de decolorată încît îi servește doar ca să-și înjure colegii!...mă rog,cu tacita aprobare a mareluui stareț a lavrei.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-08 12:00:29
         
 
  Și nu mă ascund sub un pseudonim, când mi-am făcut contul aici, cu ani în urmă, mi s-a cerut asta in aplicație. Și mulți pe vremea aceea nu postau cu numele lor.
Dar asta contează puțin, eu am publicat și câteva interviuri sub numele meu.

Domnule Peia, sunt o fată drăguță, tre' să recunosc, iar poza de profil e de acum câteva săptămâni(că tot veni vorba)

Mulțumesc tuturor de faptul că v-ați oprit la textul meu:)
 
Postat de catre Woman WithW la data de 2018-03-08 11:59:19
         
 
  Eu vă las să vă luptați între domniile voastre cu puști, pistoale și cazmale, prăștii
și pistoale cu apa.
Dacă nu v-ați lua la trântă din când în când nu ar fi Europeea și, da, ar fi tare plictisitor.

Cine mă cunoaște știe că scriu destul de... contemporan.
Dacă poezia aceasta a reușit să vă trimită cu un secol în urmă, însemână că și-a făcut jobul.
Cuvântul ,,nouri,, nu este scăpat acolo fără intenție.
Acum 2-3 ani am făcut un interviu pentru un ziar din State, cu un artist fotograf care ne ilustrează Ardealul rural și sărac așa cum nimeni nu a reușit.
Dacă ai un pic de sânge de român acolo unde trebuie, este imposibil sa rămâi pasiv in fața acestor fotografii în care sărăcia lucie este la ea acasă. Mâini noduroase și crăpate care taie cu o o ață mămăliga, cu aceeași evlavie cu care fac cruce, femei aduse de spate care pășesc domol în urmă vacilor, copii murdari și frumoși, case vechi și dărăpănate și, ca o binecuvântare, peisajul montan absolut superb în care trăiesc și mor acești oameni.
Cei care aveți cont pe FB, numele lui este Marius Groza.

Mie, toate aceste imagini dintr-o Românie care există dar este nevăzută și nebăgată în seamă, mi-au inspirat această poezie.


 
Postat de catre Woman WithW la data de 2018-03-08 11:54:58
         
 
  monșerică, tu ești paradox al naturii:fascist(oid)și-n același timp roșu-n ceru gurii!hai, pa și # bade!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-08 11:37:37
         
 
  Ar înseamnă că propaganda voastră jigărită, roame, a ajuns să infesteze mapamondul. Modă. Trece și-asta, ca atâtea zăpăceli naziste, câte se petrecură de-a lungul și de-a latul istoriei.
Deși mi s-ar părea imposibil ca având astfel de sentimente să pice în cursa unor "decapați" mintal, ca voi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-08 10:22:11
         
 
  Șerbănescule, fratello, ce tot îndrugi, teteo, p-acilea? "Clișeele curg precum ulița"?! Eu cred că ești cam acana cu vorbele. Îți curg de-avalma, fără niciun fel de frâu. Și cum ar arăta un "text din secolul" acesta, dacă nu sunt indiscret? Ca bâzdâgăniile tale hieroglifice?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-08 10:17:38
         
 
  știam, barde, că faci ușor cu dă fudrî,cîrîind ca un clapon în poiata plină de gîsculițe dar repet întrebarea:ce te faci dacă se dovedește că doamna ar fi haștagistă?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-08 10:16:59
         
 
  Asta ăi fi remarcat tu, roame - vreau să zic de chestia cu siviul - căci, probabil, ți-o faci în secret, cu poza-n față! Așa cum se-nchide-n baie ălălalt, cu posterul scorduței prins în perete.
Ceea ce nu știi, e că, femeile, în general, vor să pară mai nurlii decât sunt în realiteișăn și-și afișează nurii de pe vremea când aveau cam vreo 30-40 de anișori. Așa că nu miza pe ceea ce se vede.
Asta, una.
A doua: mi-au plăcut damele, mamă-mamă!... am la activ cam juma de sută. Eu văd în asta un omagiu adus lor, de ziua asta specială, cum ar veni!
Deci, nu te mai oftica, bicoz, pe tine, numai niște cârâitoare-n zbor te-ar putea remarca!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-08 10:11:58
         
 
  îmi pare rău, ar fi meritat o steluță, cândva. este un text ce nu datează din secolul acesta. clișeele curg precum ulița. mă simt bătrân, fără suflu, fără energie, fără o explozie imagistică actuală, citindu-l. nu apreciez vulnerabilitatea patetică.  
Postat de catre dorias serbanescu la data de 2018-03-08 06:34:43
         
 
  nu te ambala, bade, ia un prostamol!ezact asta spuneam și eu ești soul mate cu duduia fără W. se vede cu ochiul liber aceeași duioasă și colbuită resemnare,același tremol pesimist al rimelor...unde mai pui, ghiuj libidinos, că-n c.v.ul doamnei „oetese„ ne privește galeș un chip nurliu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-07 22:11:09
         
 
  Iar dacă ai fi citit, roame, multe din poemele mele sunt fix în aceeași nuanță. Ba parcă și în același stil. Așa că te strofoci degeaba să demonstrezi că rața-mpunge!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-07 20:32:36
         
 
  Tu vorbești, măi roame?
Chiar vrei să te cred că te dă obiectivitatea afar din casă și nu judeci după instrucțiunile pe care ți le-a dat superiorul tău?
Mi-e lene să caut dovezi, că nu știu de ce nu poți să răsfoiești paginile de pe aici, fără să trebuiască a le lua la pas. Te-apucă damblaua când încerci să cauți ceva.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-07 20:30:31
         
 
  p.s. doamna NIG, îmi permit să vă dau un sfat amical:nu cumva să vă scape o vorbuliță despre # c-atunci v-ați ras pe guriță de aprecieri și efemere *! cît ai zice scrumbie, maestrul bard trece de la encomiastică la sudalma directă, fără nicio remușcare;iar dacă pomeniți în vreun context și de șefa DNA puteți să vă faceți sepuku, fiindcă pe europeea, bardul nostru operează nestingherit, ca și combina în lanul cu păpușoi din șesul deliormanului!credeți-mă, vă vorbesc ca omul pățit și chiar m-ar întrista să vă văd numele terfelit chiar dacă vă pitiți sub un pseudonim naiv.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-07 19:55:07
         
 
  înduioșător, maestrul Peia și-a găsit enfin, alter-egoul feminin!să consemnăm acest eveniment rar, de o importanță crucială în istoria literară a evropicii și nu numai!
hai, săriți fraților cu * să-ncununăm fruntea poetei(sau ar trebui să spun OETEI, fără Pî?)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-07 19:42:41
         
 
  Mda, e ca și cum le-aș fi scris eu, așa de apropiate îmi sunt!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-07 19:34:10
         
 
  Imi plac versurile tale, felicitari !.  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2018-03-07 18:08:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE