FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Urla cainii in Giurgiu..nicio aluzie
Text postat de ecsintescu virtual
Beau o vodca. Asta ca sa fiu ecoliterar. De fapt am turnat mai multe. Ca un betiv autentic am amitiri. Despre batrani si chitare.

Tot ca un betiv am disfunctii. Cu un I sau doi. Dracu mai stie. Unde ramasesem. Aaa la poezia patimirii noastre in vers clasic. Si la maculatura de 100 de pagini trimisa prin email. Literatura on-line. Nici acum nu stiu ce inseamna empty recycle bin. M-am cam imbatat. Protestele au astfel de tarii. Si dau dependenta. Ca si versul patimirii.

Ma enerveaza la culme Antena3 si Romania TV. Cum m-a enervat si OTV-ul in illo tempore. Transmit elucubratii prin unde si votantii le baga in galetiile date de catre celulele de partid si de Stat. Uneori ideile sunt ca apa de foc. Te-mbata. In galetile de 5 lei luate din Obor poti inota in voie. Din pacate se ineaca altii. Cei care vor sa treaca Oceanul.

Kovesi si anti Kovesi. Credeam ca am dat prea mare importanta unei chestii abstracte. Kovesi a devenit exponentul legii, ne place sau nu. Imi radeam in barba, gandindu-ma beat, la cata importanta ii dam acestei fatuci, vb lui Cristoiu. Adevarul ca il calca pe chitaroz pe vers la o singura fandare. Si nu ma refer la Tudorel Toader. A demonstrat ca are lacrimi in ochi cand vorbeste despre justitie! A se vedea Tolo.ro. Maine, Tudorel Toader ne va arata justitia!

Alt profesor, domnul Corbu, de aceasta data, un om de o aleasa cultura, inteligenta, bun simt, sarcasm triumfal, talent literar cat cuprinde, generozitate, patriotism, generozitate cred ca am mai spus si nu tine de vodca de l-a inceput, in fine, aceasta somitate juvenila doreste sa imparta lumea-n doua, ca si cand ar fi detinatorul toiagului absolut iar idea de justitie ar fi Marea Moarta.

Cred ca toti ne dorim o Romanie puternica si cinstita. Unii pot flausa versuri clasice si canonice, la clasa de religie se iau si premii ISBN. Cum Dumnezeu sa ai incredere in corupti si infractori dovediti care clameaza ideea sacra de prezumtie de nevinovatie? Astia care se duc in Costa Rica si Brazilia asa cum poietul patimrii lui latra in Giurgiu ca cainii de pe Belina?
Din surse exacte, profesorul Toader va face dreptate!
Intre timp beau o cupa de sampanie si ma gandesc la domnul profesor Ion Corbu. Prea multe dezamagiri..
Notre respect, Romania!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE