FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Păi, domnule Corbu, problema e simplă!
Text postat de Florentin Sorescu
Nu văd niciun impediment în a publica 2-3 poezii ale unor scriitori consacrați, afară de site-ul pe care le-am postat, din păcate departe de a fi unul onorabil. Motivul postării a fost acela de a deturna discuțiile sterile din zona “politicii” în cea literară. Cu încălcarea dreptului de autor, să fim serioși... În niciun caz publicarea unui text de poezie sau a 2-3 pe un site literal nu intră sub incidența legii. Dacă însă cineva m-ar trage de urechi, ar face-o nu pentru acest demers, ci pentru că pretinsul site literar este, de fapt, unul pseudo-literar, departe de a îți face cinste. Drept care vă mulțumesc pentru că le-ați șters, nu aveau ce căuta în această cloac㠓literară”.
Între paranteze fie spus, le-am publicat și pe FB, iar unii dintre autori nu numai că nu s-au supărat, ba chiar au ținut să-mi mulțumească.
În ceea ce privește “cuibul de haștagiști”, tare mi-e teamă că tocmai dvs sunteți cel care l-a creat. Ca să-l faceți să dispară era suficient să nu mai postați platitudinile cu care ne-ați obișnuit, cu pretenții de analize politice.
În repetate rânduri atât Gheorghe Recheșan, cât și Radu Ștefănescu v-au rugat să încetați cu politicăreala, dar dvs. nu și nu. Surdă baba!
Readucerea lui Peia mi-a adus aminte de chemarea minerilor de către tătucul Ilici pentru apărarea patriei, iar, mai nou, de implicarea galeriilor de fotbal în protestele de stradă. Mica și marea țiganiadă.
Mai degrabă însă tind a crede că nu dvs l-ați chemat, ci el s-a milogit să-l reprimiți, mai cu pupături, mai cu săru‘ mâna și cu angajamente care mai de care mai sfruntate. Că, pe pagina lui de FB, ciuciu lume și omul nostru să facă apoplexie, nu alta, mai să plesnească fierea în el de ură și venin văzându-vă neputința în a da replici întemeiate “cuibului de haștagiști”. Și, dacă nu țin argumentele, merge cu scuipături și înjurături, iar la asta cine altcineva se pricepe mai bine decât pupăzeaua?
Acu', ca să fie treaba treabă și lucrurile limpezi ca lumina lunii, ați început să sloboziți și îndemnuri de mers pe la Cotroceni unde, vorba ceea, cântă vuvuzelele păcănelele pupăzelele, pardon, cucuvelele, ba mai nou și corbulelele, bineînțeles pe limbi literaro-militare, că ce să mai faceți și dvs cu atâta propagandă hastagistă...
Dvs chiar nu vă este rușine, domnilor?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  toti aparatorii statului paralel par trasi la sapirograf, toti au acelasi simulacru de inteligentza oratorica, acelasi fel de a injura fara sa fie provocati, aceleasi petre la ficati, a se citi ura viscerala. Acest Florentin Sorescu, creditat multa vreme de mine ca avand talent real in domeniul literaturii (ca avocat m-am lamurit) dovedeste ca in materie de politica are o singura idee iar aceea fixa: huooo, Dragnea, huoo penalii, moarte pensionarilor, moarte comunistilor, batranilor si altor categorii sociale mai cu capetele pe umeri si nu indesate in propriile funduri. Ma uimesc de fiecare data canfd vad oameni care au ochii lor, unii au si ochelari, dar refuza sa vada cu ei, prefera sa li se deseneze o realitate prefabricata in laboratoare de psiho-sociologie de cea mai joasa si condamnabila spetza. Vai lor si jale mie sa vad asemenea orbi-vazatori. Pacat de sangele varsat.
 
Postat de catre sters sters la data de 2018-02-22 20:21:22
         
 
  Domnului Florentin Sorescu

Nu văd niciun impediment - faptul că lu-l vedeți dumneavoastră nu înseamnă că el nu există. Păunescu a câștigat un proces pentru că i s-au folosit două versuri. Și a primit despăgubiri. Credeți că vă onorează tolerarea, fie și conceptuală, a furtului intelectual cu motivația c㠔e puțin”?

din păcate departe de a fi unul onorabil - onorabilitatea site-ului este dată de onorabilitatea membrilor săi. Da, recunosc, site-ul are și comentarii care depășesc mult cadrul normal. Eu mă lupt cu aceste manifestări. Ați putea să mă ajutați. În primul rând, prin exemplul personal.

încălcarea dreptului de autor, să fim serioși - da, dreptul deautor, este unul sacrosanct. Și un om al legii ar trebui să aibă respect pentru această valoare.

nu intră sub incidența legii – părerea dumneavoastră. Care contrazice chiar legea.

pretinsul site literar este, de fapt, unul pseudo-literar – iată o manifestare care nu vă face cinste. Este un site literar. Și conține foarte multă valoare literară. Că mai sunt și aspecte politice, este firesc. Când armele vorbesc muzele tac. Ori aum, în România este un război. Iar oamenii de conștiință sunt obligați să ia atitudine. După dezvăluirile de la Ploiești, după modul în care, s-a aflat, se fabrică dosae, toți avocații ar trebui să intre în grevă iar păopulația să se afle în piață. Pentru că, în România, drepturile fundamentale ale omului nu mai sunt respectate. Și asta, până nu se revuine la normal.

această cloac㠓literar㔠.- eu păstrez un moment de jenă! Probabil, v-ați pus și mâinile în șod când ați rostit sintagma!

că tocmai dvs sunteți cel care l-a creat. - este dreptul acelora care susțin ce susțin haștagiștii. Și, sunt convins, au dreptate în multe puncte. Numai că nu reușesc să diferențieze prioritățile României și li s-au deturnat, prim manipulare, obiectivele nobile. Da, sunt mulți, foarte mulți haștagiști de bună credință și cu intenții bune. Numai că naivitatea lor a fost exploatată de ”creiere și de păstor”!

platitudinile cu care ne-ați obișnuit, cu pretenții de analize politice. – ați putea da un exemplu? Să văd și eu ce înțelegeți dumneavoastră prin platitudini? Mă tem că este vorba despre ”platitudini de înțelegere și interpretare”

chemarea minerilor – dar dacă mineri există chiar pe site? V-ați pus problema?

că nu dvs l-ați chemat – Ba da. Eu l-am invitat pe site la sugestia domnului coleg Radu Ștefănescu. Aseară, domnul Ștefănescu a fost fair play și m-a ajutut să-l găsesc în vacarmul acela pe domnul Peia. Pe care nu-l văzusem niciodată.
Apoi, domnul Peia a comentat pe o pagină de-a mea de pe Facebook și am reînoit invitația. Căreia i-a dat curs.

Dvs chiar nu vă este rușine, domnilor – Când ai un set de valor și principii în care crezi și ești consecvent și nu faci compromisuri nu are de ce să-ți fie rușine. Și eu am un asemenea set. Dar, sincer, v-a trecut prin cap că v-aș putea pune aceeași întrebare?

PS. Eu nu amestec planurile. V-am selectat câteva texte pentru un material. Vă rog trimitețí-mi o fotografie de-a dumneavoastră.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-22 10:02:23
         
 
  literar  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-02-22 09:16:30
         
 
  tăi
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-22 01:00:18
         
 
  Șoricică, tu crezi că între oameni cu doxă se poartă pupătura-n profundor, cum faci tu cu porcurorii răi?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-22 01:00:05
         
 
  Nici nu mă îndoiesc, Pupăzeio, că palierele tale sunt foarte ridicate! Dar acum între noi fie vorba, că nu mai spun la nimeni, cum l-ai pupat pe Sfinția Sa, Preafericitul Corbu: La poale, pe dos sau pe din dos?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-02-22 00:23:30
         
 
  Șoricele, dacă aș sta să-ți spun cât ești de prost, încercând să argumentez, ar înseman să-mi pierd respectul de sine. În afara faptului că-ți bâțâie mintea ca la cățeii din parbrizul mașinilor, nu am altceva a-ți spune! Deci rămâi în durerea ta de mărunțel, cu aere de geniu! Nici măcar să-njuri nu știi, tăntălăule! Semn că ești subdezvoltat pe orice palier.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-21 22:06:29
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Peia, lasand la o parte limbajul din comentariile provocatorilor, va da clase si in literatura si in problemele socio-politice abordate ...  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2018-02-21 20:50:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE