FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mai vine cineva la 18 la Cotroceni?
Text postat de Emanuel Cristescu
Astăzi 21 februarie!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nu stiu de ce ne miram.oamenii acestia sunt cei care ii aplaudau pe mineri in 90 ca au salvat democratia, au nostalgia partidului unic si joaca o mascarada ieftina dar abil construita.pt. unii transparenta pt altii eficienta.vor disparea atunci cind orizontul lor de asteptare va fi complet in ceata.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-23 15:07:39
         
 
  Sunt impresionat! Pa.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-02-23 08:18:45
         
 
  Și-acolo-njurai, fraiere, ca un "domn", cum îți place ție să te crezi. M-am gândit să te protejez, că am suflet de creștin, ce câștig dacă dau la pisică un biet șoricel? Și-apoi, m-aș plictisi fără chițcăitul tău disperat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-23 08:08:23
         
 
  Sper, totuși, ca Corbică-pesedică să se protejeze. Să nu facă peius captivus.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-02-23 01:56:57
         
 
  Tu chiar crezi că mă ineresează șoimii patriei? La Cotroceni cu voi, printre cucuvele. Pupăzelelor!!!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-02-23 01:40:07
         
 
  El sugativo!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-02-23 01:35:58
         
 
  Băi, pupăzico! Tu vorbești? Când ți-ai șters acum două zile un text pe care l-ai repostat, ți-a fost frică să nu ți se vadă rozeta? Nu ți-a plăcut când ți-am spus că «Oricât ți-ar trage-o corbul, tot papagal rămâi?”. Pârâcioasă mică și neajutorată... Sticlete!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-02-23 01:33:07
         
 
  Da' ce făcuși, șoricele?
Curajosule!
De ce nu lăsași la gazeta de perete capodoperele tale avocățești și înjurăturile de rigoare de dedesubt? Ți se făcu frică?
Lasă că mâine le arăt eu lu dom Cristescu, să vadă pe cine ține-n ogradă! Apucai de le copiai.
Nasol! Pregătește-te de o vacanță!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-23 01:01:59
         
 
  Ce bine-mi pare, țigane, că te uitași în oglindă și te descoperiși!
Aoleu, aoleu... numai păsăret p-acilea! Dacă tragi un foc în aer, zboară tot stolu'!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-23 00:57:48
         
 
  Nu negru -tot ar fi ceva - ci gol pe dinăuntru. O tinichea.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-02-22 23:37:36
         
 
  Peio, habar n-ai ce vorbesti, ai pus iar o placa care-ti face riduri pe encefal o tot dai de-acum un an(ai scuipat si pe f.b.)niste chestii pe care nu le pricepi in marea-ti pricepere ca doar, asa ca impuscatu la zidul tirgovistii se pricepea, tu esti atoatepriceput!in oglinda, Ioane, rinjeste, atunci cind iti razi barba, o baba zaluda.oi fi eu asa mai tuciuriu, rasist ramolit dar nu-s negru pe dinauntru, ca tine!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-22 23:24:31
         
 
  Culmea, zbiereo! În loc să mă văd pe mine, ce fel de oglinfă teleportativă o fi, văd un tuciuriu ca tine, care se strâmbă și caută să-mi vâre deștetele-n ochi! Cred că e vorba de un mediumnum zbiereșanum, care mânzoleșt epânze cu ntruă și el dă al câini să le lingă, să le prezinte drept opere suprarealiste!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-22 23:18:35
         
 
  Peia, tu cind te privesti in oglinda ce vezi?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-22 23:14:03
         
 
  menajerie  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-22 21:26:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Oricât aș analiza, oricât aș încerca să deslușesc motivațiile interioare, diagrama morală a indivizilor care se situează de partea koveștilor-șioroșiști, mi-e imposibil să-nțeleg cretinătatea care zace-n indivizii partizani ai sistemului! E clar: lumea a fost și este o manejaerie de jigodii incorigibile!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-22 21:25:53
         
 
  Aiurea, o dă jos pe corduța și o pune pe luluța!
Werrrnerrr, c-așa face maneta de viteză care nu prinde bine găurica de cuplare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-22 21:00:23
         
 
  De pe face book:

Mihaela Ela Barbieru - Am o întrebare: cine este jurnalistul cel bălan care se scarpină tot timpul în diverse locuri și mai rânjeste ca în târg, uneori?

Florin Matei - Pare un fel de Jack Scărpinătorul!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-22 20:58:42
         
 
  Tu ai fost acolo, șulfănescule?
Sau, după obișnuința ta, colportezi?
Da, la ora 18.00 erau câteva zeci de persoane, deși te asigur că acele "câteva zeci", erau cam peste 60. Apoi, la ora 19.00, erau în jur de 600 sute, am evaluat eu. Posibil, un pic mai târziu să fi fost mai multe, dar n-am mai stat să trec prin șirul ăla de oameni - că nu îți dădeau voie polițiștii să mergi pe stradă - până la capătul dinspre grădina botanică. Deci, nu te mai pardon pe tine, ofticatule! Oricum, solda tot o s-o iei, că LE mai ești necesar.
Eu poate să crezi că te mint, să-ți crape fierea de oftică, dar te minte și dl. Cristescu? Nu că zic, dar pare un fel de jignire!
Dar dacă ai astfel de dubii metafizice, de ce nu-l întrebi pe amicul tău Cristian Vasiliu? Sau și el te-o minți?
Sau vrei să faci act de oponență necesară, pentru a fi trecut în condică la rubrica: "postac eficient"?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-22 19:45:13
         
 
  "Să fi fost 759-800 persoane." (Emanuel Cristescu)


Aproximativ 100 de persoane protesteaza, miercuri, in fata Palatului Cotroceni, cerand revocarea procurorului-sef al DNA, Laura Codruta Kovesi. Oamenii sunt nemultumiti si de faptul ca presedintele Iohannis ar fi “avocatul” sefei DNA si i-ar da “girul”. (hotnews)


Este protest cu portocale în fața Palatului Cotroceni, împotriva corupției din Justiție. Zeci de oameni au ieșit în stradă pentru a cere demisia șefei DNA, Laura Codruța Kovesi.(antena 3)

Mai mulți oameni s-au strâns, miercuri, în fața Palatului Cotroceni unde protestează împotriva lui Klaus Iohannis. Evenimenul se numește "Fără portocale în justiție".(dc news - mai de bun simț)

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-22 16:47:47
         
 
  Felicitări Cristi. Și eu am fost. Ai văzut că participanții se întindeau pe tot trotuarul dinspre Grădina Botanică. Până la prima stradă. Să fi fost 759-800 persoane.

Avem tot respectul pentru toți aceia care au alte opțuni. Și, personal, regret fracturarea României!

PS Trimite-mi o fotografie de-a ta [email protected]
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-22 16:19:56
         
 
  EU am fost!...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2018-02-22 16:12:11
         
 
  Oricum, dintre toate lozincile strigate acolo, mi-a plăcut asta: "decapați-o pe luluța"!
Că suferă rău de îngâtită, aș completa eu...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-22 00:11:04
         
 
  cum ștefănescule-rădulescule și vițăvercea, nu m-ai detectat tu, cu antenuțele tale paraboloide? Nu se poa'! Te degradează, dracului, superiorii! Reglează-ți frecvența mai bine.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-21 22:41:16
         
 
  Haștag, siktir!
În seara asta au fost cam șase sute, în jur de ora 7 și 30. Dealtfel, socoteala e simplă: pe un spațiu foarte restrâns, unde încăpeau cam patru inși pe metru pătrat, pe o lungime de 50 m și lățime de 4 m, faceți și voi calculul, dacă nu sunteți repetenți până și la aritmentică. N-am zis 800, am zis șase. S-ar putea să crească numărul în zilele următoare, iar glumițele voastre idioate să se dezumfle. M-am dus special, să văd care-s "știrbii" liikeanului. Nu am văzut decât oameni între 30 și 50 de ani. Și toți aveau dinți în gură. Doar liikeanu vostru e știrb la cap, ca și voi, dealtfel.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-21 22:39:48
         
 
  Antena 3 transmite online!
domnul Cristescu e acolo, dar Peia, unde e Peia?


https://www.antena3.ro/actualitate/social/protest-cu-portocale-in-fata-palatului-cotroceni-asteptam-de-la-ministrul-justitiei-sa-vedem-456326.html
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-21 18:36:53
         
 
  Specia ca specia, dar ce să mai zicem de specimen...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-02-21 18:13:17
         
 
  În vechiul regulament conținea precizarea:

”Q. Ce texte pot fi validate pe Atelier Literar - EUROPEEA ?
A: In cadrul acestui site se pot posta toate tipurile de „creatii” ale spiritului uman care în mod curent pot fi desemnate prin cuvântul “LITERATURA” dintre care enumeram exemplificativ: poezie, schite, nuvele, roman, recenzii, comentarii, eseuri, exegeze, articole, critica literara, reportaje, însemnari, jurnal, polemici, etc.”

În proiectul celui nou nu mai există...totuși, mă -ntreb cărei specii literare îi aparține postarea de mai sus!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-21 17:46:18
         
 
  domnu Corbu, există feisbucu, racolați-vă acolo prozeliții!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-21 17:42:04
         
 
  Vezi, șoricel, că, de regulă, cine bate acatiste, astea cam au efect de bumerang!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-21 16:15:41
         
 
  Doamna cu coasa🤣🤣🤣  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-02-21 16:03:29
         
 
  Nu, că voi, haștagiștii, țineți cenaclul vostru special, în Piața Matache! Sau la iarmarocul din Vitan!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-21 15:23:29
         
 
  cenaclu europeea ?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-21 15:19:46
         
 
  Eu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-21 14:57:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE