FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Prăpăstii
Text postat de Andrei Ghejan
Insidios, scrisul din mâncărimea asta (că nu am altceva mai bun de făcut) e sterp(!), fără mesaj, fără noimă, iar într-un final, repede uitat... o mare pierdere de timp, fără folos, o energie risipită (de cele mai multe ori) doar pentru a elibera niscaiva energii negative acumulate (cel mai probabil) din frustrări. Subiectului îi face bine (”îl răcorește” pe moment), făcându-l totodată să-i crească un pic adrenalina ca unui infractor mărunt care-și practică abilitatea (infr)acțională riscând ”pe pipăite”, știind totuși că niște reacții (mai bine zis reacțiunea, de cele mai multe ori o necunoscută, sau ușor predictibilă) va exista. O pândește, ca pe o pastilă colorată, de fapt inofensivă, dar pe care o ingurgitează convins că s-a hrănit cu orgoliu: i s-a răspuns, deci a fost băgat în seamă, e și el ”în cărți” (contracarează uitarea, cel mai adesea singurătatea, izolarea, marginalizarea, iar ca bonus: comunic, deci exist). (asta a fost nasoală...)
Ca urmare, plusează, extrapolând, sau inventând noi ”argumente” consensuale scopurilor: maximizarea audienței concomitent cu eliberarea frustrărilor. Convenient, păcat însă că fără rost semnificativ, sau de durată.
Oricum, tot un fel de mine sunt, pe care le plasează cam pe unde crede el că s-ar putea călca pe ele. Câteodată, distracția privitului, poate fi întreruptă de faptul că ai dat de o astfel de mină fix la tine în curte. Ești puțin dezorientat, nu prea știi cum să faci ”dealul” cu noua provocare. Ei bine, dacă ești cât de cât avizat, o să-ți vină mai ușor să calci peste, numai că dacă nu ești un om de spirit și o comiți neasumându-ți potențialele erori, efectele pot fi cel puțin ciudate. Ca stare, rănirea orgoliului este cea mai des întâlnită, iar dacă pentru tine nu, pentru ceilalți va fi o delectare, că atât ne-a mai rămas.
Jocul în sine creează un fel de rating subversiv, lumea e curioasă și/sau se distrează pe seama noilor bălășcăreli apărute, alimentând de fapt acest ”ping-pong” al non-valorii, pe Europeea (din nefericire) deja consacrat, nu fără succes aș zice, dar, din păcate, scade nivelul literar al site-ului, iar mulți utilizatori au abandonat, exact din cauza asta. Curiozitatea celor mai mulți va fi cu atât mai satisfăcută, cu cât cei implicați direct nu duc lipsă de imaginație (de obicei), iar limbajul colorat e cât se poate de ”educativ”. Devine penibil doar atunci când începi să te repeți, sau când așa zisul ”...șto” rămâne în pană de cuvinte, sau divagările au trasoare ce depășesc anumite limite decente. Să admitem deci raționalizarea fenomenului ca tranzit benefic între amorțeala de odinioară și noile orizonturi albastre (...?), dar și controlul ”imponderabilității așa zisă eco” cu ideea de a nu transforma totul într-o revistă virtuală de scandal, adicătelea un rating balon, ieftin, ci un simplu premergător de la șchiopătat, la fără.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ți-aș  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-18 22:50:06
         
 
  Apăi, e un imn, tătăicu!
Unul antihaștagist, lingăilor și slugilor kioveisto-securiste!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-18 21:57:34
         
 
  Da, gigilă, stilistule! Eu pot scrie în varii feluri. Sunt versatil, mânca-țiaș! Tu o bălmăjești ca mașina de făcut tăiței: luuuungi și răsuciți!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-18 21:56:48
         
 
  Ar fi și culmea să-ți placă textul ăsta tocmai ție, decojești banana care nu trebuie, motiv pentru care din textul tău păstrez doar ”Oauuu!” (ca plăcere gonflabilă)... sau, mă rog... știi tu  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-02-18 21:05:42
         
 
  Ăsta, în schimb, zici c-ar fi mai convingător?:

”Oauuu!... oauuu!... oauuu!... ian uziți, colea!”

Text postat de ioan peia


Băi haștagiștilor, Ștorfănescule, Șoricele, Zbiereșane, Ratatanase, Ciocălău, auziți, băăă, ce făcu kioveșița voastră, băăă! Cică aranjă doarul ăla de arestare a lui Ghiță și Ponta, băăă... cu probe aranjate, false... în complicitate cu alde Portocală și Onea... și ea știa , băăă!
Iubita ta, Ștoarfănescule, pe care-o pupai în floare cu pasiune!
Văzui și auzii dovezi înregistrate, clare ca lumina zilei...
Băiii haștagiștilor, s-a dovedit că zeița voastră e o penală, băăăă!
Ce faceți voi acuma, ați rămas fără idol, băăă!
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-02-18 20:49:04
         
 
  Peste tot. E o îmbâcseală de vorbe fără cap și coadă, de adăugiri inutile, de răsuciri în jurul cozii - un limbaj pretențios, supraponderal, încâlcit, complet nedigerabil.

Exemple: "O pândește, ca pe o pastilă colorată, de fapt inofensivă, dar pe care o ingurgitează convins că s-a hrănit cu orgoliu:"

Sau:
"Convenient, păcat însă că fără rost semnificativ, sau de durată." Adică ce "convenient"? "Fără rost semnificativ", pfuuu!... ce alambicări, ce răsuciri de cuvinte prețioase, adunate cu grebla!

Sau de aici, ce să-nțelegi din varzulea asta expresivă:

"Ei bine, dacă ești cât de cât avizat, o să-ți vină mai ușor să calci peste, numai că dacă nu ești un om de spirit și o comiți neasumându-ți potențialele erori, efectele pot fi cel puțin ciudate. Ca stare, rănirea orgoliului este cea mai des întâlnită, iar dacă pentru tine nu, pentru ceilalți va fi o delectare, că atât ne-a mai rămas."

Supralicitare, sensuri confuze, limbaj gonflat - stil deficitar, până la greață.
După ce termini, te ia durerea de cap. Dealtfel, oricare din celelalte texte au această pretenție de poză cu fundițe, cu brizbrizuri răsuflate etc, etc, etc. A spune fără a rosti! A măcina în gol, ca o moară stricată. Că mă enervez să și comentez așa aberații.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-18 20:38:33
         
 
  IP, rămânem pe subiect, accept orice critică constructivă, fără să amestecăm filmele. Unde ziceai c-am încurcat borcanele?  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-02-18 20:03:26
         
 
  Pe cine-ai apărat, tăticu?!!
Asta-i apărare?

"dle Ghejan, efortul dumneavoastră de a părea spiritual vă împinge spre ridicol și-o vagă infatuare . Nu mai mult, nici mai puțin decît „monologurile„ în vînt!Care-s o adunătură de clișee, departe de imaginea unei specii literare. Poate ca material parodic ar merge"

Băi haștagisștilor, voi și când că intră adevărul în ochi ziceți că așa ceva nu să iezistă?
Bașca celelalte "apărări"!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-18 19:50:20
         
 
  da, l-am apărat, fiindcă trebuie judecat textul nu autorul, așa cum faci tu, afanisitule! cu mintea ta aburită de idiosincrazii numai cînd vezi eticheta # și dai în streche ca ciurda înțepată de tăuni!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-18 19:46:49
         
 
  ... se știe...:), a căzut în propria-i capcană. De-acum, clar, va deveni amuzant. Oricum, eu sincer îl apreciez pentru perseverență... pasiunea e la locul ei. Nimic de condamnat.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-02-18 19:40:55
         
 
  Zbiereșane, săriși cu gura ca să-l aperi pe onorabilul. Că, cică, de-aia nu-mi place mie textul lui, căci e haștagist. Ia, mă obiectivule, să vedem ce părerea ai avut tu despre același, vai, ilustru condei, pe care-l freci acum la rădăcină:

domnu Ghejan,eu cred că postarea dumitale e demnă de facebook și ar trebui invalidată(apropos, mai există vreun editor de serviciu pe europeea?).Chiar în stare de latență, Europeea rămîne un atelier literar, nu un wall pentru agățat diverse panseuri existențialiste sau autobiografice ce se vor comice!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-04 11:23:03


dle Ghejan, efortul dumneavoastră de a părea spiritual vă împinge spre ridicol și-o vagă infatuare . Nu mai mult, nici mai puțin decît „monologurile„ în vînt!Care-s o adunătură de clișee, departe de imaginea unei specii literare. Poate ca material parodic ar merge.
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-27 22:09:27

Dle Andrei, ce să spun? mi-ați demonstrat că nu posedați terminologia petrografică.Poate ați vrut să spuneți detrit sau coprolit.Imaginația? să fim serioși, dați cu bîta în baltă și pretindeți că operați cu o lamă de obsidian!(alt mineral „imaginativ”)
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-27 17:49:55


”dolomitul exagerat de mare!”
dolomit = mineral compus din carbonat de calciu și magneziu; dolomită= roca compusă din acest mineral
munții Dolomit= lanț muntos, ramură a Alpilor Calcaroși
În rest, un text fad fără inflexiuni...părerea mea!
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-27 12:59:20

domnu Ghejan(nu-mi amintesc să fi beut brudenschaft împreună, așa că ar fi bine să nu ne tutuim)Europeea e-n moarte clinică, tentative de felul acesta sunt frecție la picior de lemn.Nici declarația de iubire nu-și are rostul acilea ci pe un site al comunității LGBT, fiindcă eu, să-mi fie iertată observația sexistă, sunt straight. Postarea poate să rămînă,măsurile pentru siciru le ia cioclul cu metru și vă reprezintă!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-04 12:38:01

am si alte ocupații în acest weekend (peisajul de toamnă, o bere cu amicii, lectura unei cărți, etc.)decît să vă țin companie.măscăriți-vă sănătos, dl. Ghejan, europeea a suportat de-a lungul vremii și alți bufoni fără haz!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-04 13:00:30

invidios pe dl Cristescu, cu care împărțiți identitatea internautică? pe textulețul lui Glăjan, pe notorietatea lui Cioacă-verbă seacă? să fim serioși dna Ștefan, în poiana lui Iocan (cum tot repetă apropritarul europeeicii)lipsește Moromete! în rest, materializări de tot rîsul!
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-27 13:48:41

E, cum fu?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-18 19:38:23
         
 
  scuze:GhejaN  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-18 19:35:24
         
 
  Gheja, Peia e sarea și piperul europeei, nu poți decît să-l ignori, e imun la subtilități satirice!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-18 19:34:55
         
 
  autosesizare?:)  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-02-18 19:29:31
         
 
  Ce mai pastă lipicioasă de vorbe, ce mai barbotaj uleios, încâlcit, înecăcios, supraponderal! Ce mai demonstrație de nimicuri rubiconde, de fundițe baroce, de fâs demonstrativ!
Ce mai oglindă-oglinjoară!
Da, e o "mâncărime de scris", ca să-l parafrazez pe prolificul autor de sentenții goale de conținut.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-18 19:27:37
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE