FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Stop, continuăm!
Text postat de Emanuel Cristescu
Decalog

1. Dacă în ceea ce privește utilizarea limbajului ecoliterar, pe Europeea, putem fi mulțumiți, cu referire la atacul la persoană, lucrurile au luat-o razna.

2. Începând de mâine, 14 februarie 2018, nu vor mai fi tolerate atacurile la persoană nici în texte nici în comentarii.

3. Se instituie o perioadă tranzitorie, până la 1 martie 2018, pentru refamiliarizarea tuturor membrilor site-ului cu prevederile regulamentului. Prin urmare, nu vom trece direct, la reducerea nivelului ci vom face, mai întâi, atenționări. Dacă încălcarea regulamentului va fi gravă și cu ostentație se va trece, imediat la reducerea nivelului.

4. Voi invalida toate textele și comentariile în care se practică atacul la persoană. Fără explicații. Cine nu poate înțelege și cine nu face diferența între atacul la persoană și limbajul civilizat nu are ce căuta aici.

5. Cei care credeți că nu puteți respecta regulamentul sunteți rugați să rămâneți simpli cititori.

6. Încălcările de regulament se pot sesiza la adresa: [email protected]

7. Avem un corp de editori care sunt rugați să vegheze la respectarea Regulamentului.

8. Credem că, în ciuda diferențelor de instrucție, pregătire, opțiuni, viziune, firești de altfel, putem coexista și ne putem respecta reciproc. Cei care au viziuni contrare viziunilor noastre pot fi tratați, cel mult, ca adversari. În niciun caz ca dușmani, inamici.

9. Diversitatea gusturilor justifică diversitatea creațiilor. Prin urmare, ne putem exprima civilizat părerea despre o creație fără să escaladăm eventualele rezerve sau chiar respingeri ale unor creații. Și fără să transformăm aceste incompatibilități în ceartă. Cine nu procedează astfel, nu vrea binele Europeii și, din această cauză, este invitat să rămână cititor.

10. Polemicile se vor purta în spiritul ”Regulilor polemicii civilizate.”
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  „Și am manifestat o oarecare înțelegere pornind de la ideea că domnia sa a fost în afara site-ului multă vreme. Și am și coroborat acest aspect cu propunerea dumneavoastră de a-l reinvita pe site, Vă amintiți, dumneavoastră ați făcut propunerea.”

Fariseism sau iezuitism?

ÎNGĂLÁT adj. v. delăsător, jegos, lălâu, mânjit, murdar, neglijent, neîngrijit, nespălat, pătat, slinos, soios, șleampăt.

Cred că-i de-ajuns.

Puteți conta pe demisia mea în alb.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-02-15 09:32:17
         
 
  De ce, domnule CTA, ar fi ”îngălat㔠pagina bleu?

Fiindcă este vie, fiindcă oamenii se pot exprima liber, necenzurat? Fiindcă sunt postate creații valoroase? Da, sunt și creații depășite moral, sunt și creații mai slabe. Dar aceasta nu înseamn㠔îngălare”!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-15 03:10:46
         
 
  Pentru aceia, câțiva, care nu au înțeles sensul acestui topic. Precizez eu: construcția și reconstrucția.

Cei care vor să participe la reconstrucția valorilor și spiritului europeic sunt bine-veniți.

Celor care nu vor, evident, au acest drept, le adresez rugămintea să nu mai provoace sau, cum se spune neacademic, să nu mai bage bățul prin gard.

Mulțumesc tuturor.

Domnule Ștefănescu se află în această frază un proces de intenție? ”ca urmare, domnul CTA a fost avertizat, deci sistemul funcționează perfect.”?

Limbajul domnului Peia este, într-adevăr, contondent. Și, cel puțin ultima expresie nu are ce căuta aici. L-am citit. Da, este o imprecație in rem. Prin urmare, strict regulamentar ce a încălcat? Concret? Nu așa cu insinuări. Știu, mă veți acuza de ipocrizie. Cum că, în mod sugerativ ar face aluzie la domnia voastră. Dar aceasta este o probă indirectă, deductibilă și prin urmare posibil contestabilă.A și făcut-o, fandând! Anticipând astfel de situații am instituit regimul Tranzitoriu. Fiți sigur că, dacă va încălca regulamentul domnul Peia nu va fi protejat. Aici este la limita regulamentului. Și am manifestat o oarecare înțelegere pornind de la ideea că domnia sa a fost în afara site-ului multă vreme. Și am și coroborat acest aspect cu propunerea dumneavoastră de a-l reinvita pe site, Vă amintiți, dumneavoastră ați făcut propunerea.

Domnul Atanasiu. Da, m-am enervat și vă prezint scuze. Am muncit vreo trei zile să elaborez acel text și vine CTA, fără niciun contraargument, fără nicio justificare, fără să comenteze, fără să spună unde și ce este incorect sau greșit, să facă aprecieri otova. Și nu a fost pentru prima dată! S-a acumulat și la mine excesul de toleranță.

Oricum, zilele următoare ne vor arăta pe cine se poate conta și pe cine nu, în continuarea europeică.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-15 02:59:13
         
 
  Recheșane, ai suficienți neuroni să-nțelegi că stalinismul anilor 50, pe care văd că-l condmani cu clăbuci la gură, are fix aceleași coordonate ca și kioveșismul prezent? Te duce mintea aia seacă să realizezi că mafioții cu legea-n mână sunt de o mie de ori mai periculoși decât orice posibil infractor? Uite, doar ce fac un tur prin zona țigănească (pardon, nu am cum evita subiectul!) și ce-mi văd ochii: zeci, poate sute de infractori cu palate imperiale, pe care nu i-a-ntreabat nici picior de kioveșist, în veci, de unde avură atâtea părăluțe să și le ridice, deși toată lumea știe cum și-au umplut chimirele. Iată deci că se poate trăi cu infractori în libertate. Partea proastă e că atunci când infractorii au legea-n mână, se violează principii fundamentale ale justiției. Așa cum făceau, pe vremuri, procurorii bolșevici, secondați de judecători aidoma. Și zi: doamne ferește!, să nu ajungi în situația de a regreta tâmpeniile pe care le susții acum cu atâta seninătate. Poftim ce au fost în stare să mătrășească porcurorii lu divizia de elită Ploiești. Și nu numai, desigur. Îm munca socialistă de împlinirea a cincinalului kioveșist e absolut sigur că sunt sute de cazuri identice.
În seara asta, cupletista corduța a ieșit să ne spună poezioare cu rime-mperecheate. Se fardase bine să nu i se vadă obrazul roșind. Căci mințea ca o mazetă americană!
Să mai pomenim de felul cum umflau prejudiciile până la cer, să le iasă cu plin; cum aranjau amrtorii, cum falsificau mărturii?
O prorcărie fără egal, Recheșane! Să închizi ochii la așa ceva, înseamnă ori să fii orb, ori prost, ori interesat. Alege-ți!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-14 23:03:34
         
 
  Peia,tu realizezi, nene, că„combătînd” în stilul ăsta(huooo, jos haștagiștii,o sintagmă oricum nepartinică)susții ciocoimea p.s.d.istă? amintește-ți de lecturile alea obligatorii:
”Nimic nu este mai periculos pentru un stat ce voiește a se reorganiza, decît a da frînele guvenului în mîinile parveniților, meniți din concepțiune a fi slugi și educați într-un mod cum să poată scoate lapte din piatră cu orice preț!...”
(Nicolae Filimon, Ciocoii vechi și noi, 1863)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-14 20:00:55
         
 
  Ratatanase, ia-ți pantaloneii scurți, rotilele, tricoiașul cu mickey mouse și fuga-fuguța s-o aperi pe corduța!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-14 16:57:24
         
 
  Distinse patron, fiți mai destins. Pe această pagină sinilie îngălată de toate zoaiele, n-am spus decît că în compania unuia care bate lăturile în piuă, dv. bateți la fel de zelos apa chioară. Nu v-am înjurat și nu v-am porcăit.

E părerea mea și sper că n-am pamfletărit în exces. Era bine să lăsați textul ca să fie văzut și de ceilalți.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-02-14 16:43:36
         
 
  Cică a fost unu, ștoalfă, pe care procurorul minunii, portocală, l-a "făcut" după 1o ani, pentru că l-a-njurat de mă-sa! Să fii tu ăla, cu mici erori literale? De-aia ai devenit prozelit zelos pro-kioveșist?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-14 13:47:59
         
 
  Poți să-mi spui cine-i ștoarfă, amărâtule? (e voie să returnăm, să compasionăm, nu?).
Au, oare, ți-asumi anume identitate?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-14 13:32:13
         
 
  2. Începând de mâine, 14 februarie 2018, nu vor mai fi tolerate atacurile la persoană nici în texte nici în comentarii.

"7. Avem un corp de editori care sunt rugați să vegheze la respectarea Regulamentului."


DU-TE-N SSSS... CĂ TE RUPI, ȘTOARFĂ ORDINARĂ!
FUGI IUTE ȘI ALIN-O PE CORDUȚA, PUP-O-N FLOARE, CONSOLEAZ-O!
CĂ ARE NEVOIE ACUM, CÂND O AȘTEAPTĂ MAREA REVELAȚIE!
IA-I ȘI PE-ALDE ZBIEREȘAN, RATATANASE, ȘORICEL, CIOCĂLĂU ȘI ALȚI DE TEAPA TA, APOI FUGUȚA ÎN PIAȚA VICTORIEI CAPITALISMULUI ȘI BECULIȚI CĂTRE OZENIȘTI SĂ VINĂ SĂ VĂ IA.
SĂ VĂ DUCĂ LA DRACU-N PRAZNIC.
ȘI NU MAI SCHELĂLĂI A BUCURIE CĂ NU MAI EXIST EU, IAR TU POȚI CONSUMA PRĂJITURI MARO CU LOPATA, CĂ TOT UN NIMIC CU MOȚ, ÎN CĂRARE, RĂMÂI!
ȘTOARFĂ ORDINARĂ!
HAI SICKTIR!


Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-14 08:54:05


ca urmare, domnul CTA a fost avertizat, deci sistemul funcționează perfect.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-14 13:11:06
         
 
  Domnule Atanasiu,

Nu credeți că este prea mult? Că este excesiv? Că ați depășit limita bunului simț?

Vă rog reveniți-vă. Scrieți pe paginile dumneavoastră ce doriți. Vă asigur că nu mă vor interesa.

Aici sunteți pe un site care v-a primit cu toată generozitate. Iar dumneavoastră nu faceți altceva decât să mă jigniți.

Suntem aici un grup de oameni cu aprox. 70 cititori zilnic. Și facem în limita timpului de care dispunem ce știm, ce putem și ce ne interesează. Nu v/am luat din spațiul dumneavoastră, din drepturile dumneavoastră și nu v/am afectat în niciun fel. Credeți că nu aș putea să vă ofensez și eu? Credeți că nu aș putea să bag și eu bățul prin gard? Nu o fac, în primul rând,din educație și apoi din toleranță și înțelegerea firii umane. Pentru că știu resorturile agresivității. Și am oarece compasiune pentru această situație.

Dar, iată, am ajuns la limită. Gat, destul, prea mult, ajunge!

Considerați această atenționare drept un Avertisment.

Am invalidat măgăria din celălalt comentariu.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-14 11:47:17
         
 
  Sincer regret!

Atâta inteligență aici, atât talent, atâtea creații valoroase! Și eu, și noi ne pierdem timpul cu fleacuri.

Și ce lucruri minunate am putea face. Și ce semne am putea lăsa în literatură.

Păcat, mare păcat!


Citind cele de mai sus, am avut revelația că și optimismul este o formă de delir.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-02-14 09:08:51
         
 
  DU-TE-N SSSS... CĂ TE RUPI, ȘTOARFĂ ORDINARĂ!
FUGI IUTE ȘI ALIN-O PE CORDUȚA, PUP-O-N FLOARE, CONSOLEAZ-O!
CĂ ARE NEVOIE ACUM, CÂND O AȘTEAPTĂ MAREA REVELAȚIE!
IA-I ȘI PE-ALDE ZBIEREȘAN, RATATANASE, ȘORICEL, CIOCĂLĂU ȘI ALȚI DE TEAPA TA, APOI FUGUȚA ÎN PIAȚA VICTORIEI CAPITALISMULUI ȘI BECULIȚI CĂTRE OZENIȘTI SĂ VINĂ SĂ VĂ IA.
SĂ VĂ DUCĂ LA DRACU-N PRAZNIC.
ȘI NU MAI SCHELĂLĂI A BUCURIE CĂ NU MAI EXIST EU, IAR TU POȚI CONSUMA PRĂJITURI MARO CU LOPATA, CĂ TOT UN NIMIC CU MOȚ, ÎN CĂRARE, RĂMÂI!
ȘTOARFĂ ORDINARĂ!
HAI SICKTIR!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-14 08:54:05
         
 
  Bună dimineața, domnule Cristescu!
A bon entendeur, salut!
Vă rog să-mi permiteți ca în subsolul acestei proclamații să adresez câteva cuvinte celui plecat.
Cuvinte simple, de suflet, pe care le-am găsit în dicționare, cuvinte care mi-au plăcut: Iubire, Alteritate, Sapiență, Impozit pe Venit. Vigilență!
Închei cu regretul că, cel puțin deocamdată, nu sunt în stare să regret suficient.
Dar mă voi strădui. Cu ocazia Zilei Îndrăgostiților, urez tuturor sănătate, dar fericire. Cele rele să se spele. Ducă-se.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-14 08:19:32
         
 
  Să admitem, domnule coleg, că ați avea dreptate în robespierrismul dumneavoastră fundamentalist! Și Europeea s-ar talibaniza. S-ar rezlva problema? Trăiți într-o localitate din România. Intrați în relații cu alți oameni! Nu ar fi plictisitor să aibă toți viziunea dumneavoastră exclusivistă? Sau i-ați exculde pe toți care nu vă împărtășesc ideile? Din Europeea, din Giurgiu, din Județul Girgiu, din România?

Utopică și de neacceptat soluție!

În plus, domnule coleg, dreptatea, nedreptatea, binele, răul sunt precum magneții! Oricât ar fi de mari sau oricât i-ai diviza ei poartă ăn ei bipolaritatea. Și, spuneam altă dată, oamenii nu sunt îngeri! Nici domnia voastră. Oricât v-ar contraria afirmația mea.

Și atunci ce-i de făcut? Oamenii, prin cărțile acele de care vorbiți și bine faceți, au imaginat, fie stări de războaie, fie stări de pace. În diverse și combinatorice proporții. Și, uite așa, s-a ajuns la un modus vivendi. Altfel am fi fost într-un permanent măcel.

Am asistat, zilele acestea, la ceea ce părea cu totul și cu totull imposibil: Kim Jong Un, poate la fel de fundamentalist, ca și domnia voastră, a făcut niște pași concilianți cu țara soră! Inimaginabil, nu-i așa? Și totuși i-a făcut! Ne spune, ori ne poate spune aceasta ceva?

Apoi, domnule coleg, pacea se face cu dușmanul, nu cu prietenul!

Domnule coleg, printre haștagiști, cunosc multe persoane de cea mai mare bună-credință. Unele îmi sunt și extrem de dragi. Și, să știți, au și ei dreptate în multe privințe. Pentru că ei gândesc așa. Au trecut 29 de ani de la lovitura de stat din 89? Au trecut. Ei bine ce s-a făcut în Dubai în acest timp și ce s-a făcut în România? Prin urmare cine, prin rotație a condus România, mai merită să conducă? Vrem să nu mai plece românii din țară! Vrem să nu fim obligați și noi să plecăm din țară!

Unde se lasă ei manipulați și nu înțeleg? Acolo unde începe Justiția. Li s-au arătat niște ținte, pe fondul unor nemulțumiri concrete și a unor realități incontestabile.. Și cred că Justiția actuală (o injustiție de tip mafiot) poate face curățenie. Fals. Total fals. Curățenia nu se poate face cu hoituri! Curățenia se face cu metode curate. Altfel se ajunge la situația țăranului care a scăpat de gândăceii roșii care îi distrugeau recolta. A găsit gândăcei negri care îi mâncau pe cei roșii. Și bineînțeles recolta.

Nu se poate construi o societate corectă cu metodele cxelui mai incorect individ pe care l-a dat spațiul acesta: rejectatul național.

Spaniolii au dat un exemplu de inteligență politică pentru Spania. Toți aveau răni, toți aveau păcate. Ieșiseră dintr-un război fratricid pustiitor, dintr-o dictatură criminală! dacă ar fi continuat ce s-ar fi ales din Spania? Așa s-a născut Pactul de la Montcloa. Și iată, spaniolii sunt angajatori de căpșunari pe când noi suntem furnizori de căpșunari.

Știu că la fundamentalismul dumneavoastră, pledoaria mea nu ajută nici cât un bob de nisip întru fertilizarea Saharei!

M-am simțit, totuși, obligat să vă spun că mai sunt și alte puncte de vedere. Și că, dacă toți am fi în viziunile noastre, praful s-ar alege de România!

Și, personal, nu cred că europeicii nu iubesc România. O fac în felul lor. Cum și dumneavoastră o faceți în felul dumneavoastră!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-14 02:22:23
         
 
  Dle Cristescu, pentru ultima dată, zic:

Nimic, niciodată, în lumea asta (cel puțin de când s-a ițit în spiritul uman conștiința), nu s-a realizat, ca fapt de excepție, nu s-a înălțat pe temelii trainice și nu a lăsat semne notabile, demne de meoria veacurilor, cu oameni de nimic. Cu stârpituri lipsite de caracter, care azi spun una, mâine alta, care se hlizesc ca proasta-n bâlci, luând totul în derâdere. Care, azi, se dau cu ăia, că-s puternici; mâine, cu ăilalți, că le-au luat locul primilor. Fără oameni de caracter, dintr-o bucată, principiali pînă la rug, nimic nu durează. Dimpotrivă, se prăbușește cu tot, cu ceea ce s-a mai construit prin jur. Retoricile drăguțe, argumentative, concilliante nu sunt decât apă de ploaie. Cu lichele ordinare, cu mărunțeii înfoiați, cu liftele nevolnice nu poți decât să riști destrucția și derizoriul. Iar istoria a dovedit cu asupra de măsură asta.

Nu, nu putem „lăsa semne”, ca indivizi și ca umanitate, decât cu inși care nu au acceptat compromisul, nici chiar la limita existenței. Așa am învățat eu din cărțile alea, pe care nu le-am parcurs doar ca să mă dau jmeker la-nvârtitul vorbelor, ci ca să mă automodelez în spiritul de dreptate și evaluare obiectivă, nepartinică a realității. Or, personal, mi-am pierdut răbdarea, când văd că tot felul de jagardele, cu chip de om, coalizează cu eternii escroci ai coercițiunii, cu zeitățile atotputernice ale momentului, care sfidează, cu infinită aroganță, adevărul și spiritul dreptății. Ticăloși care fac ce-i taie capul și pe care slugile lor slinoase, gunoaie ale datului social, le înalță-n slăvi, din mizerabilul motiv că li se transfuzează, și lor, în celule, grandoarea mizeră a puterii absolute. Șerpii sâsâitori ai venalității. Ca exemplu: iată ce se întîmplă azi, cu noi, trăitorii acestei istorii mizerabile. În care șulfele, târfoșteniile, macacii de serviciu ai jupânilor ce-i fericește cu un actron de linte. Ca exemplu de cea mai joasă speță animală: „haștagiștii rezistenți”, din prăpădita asta de țară, care se prostituează cu fală.
Câte ștoarfe pe pământul ăsta!...

I-am urât pe regi, pe țari, pe prinți, pe sultani, pe kagani, pe conducătorii din umbră ai omenirii, care fac și desfac, privindu-i pe cei supuși voinței lor ca pe niște cârpe, pentru că ei, nu-i așa?, se consideră aristoi, cremă a umanității, spuma cugetării. Iar disprețul lor superior pentru „pegra mahalalelor”, „știrbii inculți”, „mitocani”, „opincari” etc, o demonstrație de perversitate exemplară Și, pentru asta, își afișează aerele lor de superioritatea, morga lor de belferi, aerele lor de magnanimi. Și ce sunt, de fapt? Niște cadavre ambulante, niște morți vii, niște putrede aglomerări de celule primitive, cu toată aura lor de atotputernici și, uneori, de spilcuiți ai vorbelor meșteșugite.
Literatura?
Un pretext minor, o maree de vorbe găunoase, care, în cele mai dese cazuri nu spun nimic. Doar psalmodiază a gol, în chirăituri ridicole, ca perușii de pe scărița flașnetarului. Corifeii lor entuziaști: niște clovni caraghioși!
Ba unii dintre prețioșii ăștia mai fac și pe culții, iar ei nu au în căpcean decât niște informații limitate la acest derizoriu act al scribălelii, de dragul scribălelii. Nimic mai mult nu se află în cătruna lor goală. Și vin, și dau edicte absolute, concluzionează bățos, îi apucă isteria narcisică a autovalorizării.
A nu, nu ei, alții fac asta! Oglindă oglinjoră!

La naiba, chiar pierd timpul, când am atâtea de făcut!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-14 00:38:24
         
 
  Sincer regret!

Atâta inteligență aici, atât talent, atâtea creații valoroase! Și eu, și noi ne pierdem timpul cu fleacuri.

Și ce lucruri minunate am putea face. Și ce semne am putea lăsa în literatură.

Păcat, mare păcat!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-13 23:22:06
         
 
  bunicu-miu avea o vorbă pt genul acesta de precauții și decizii tardive: „după ploaie, chepeneag!”  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-13 23:17:00
         
 
  domnule Cristescu,

am fost extrem de onorat să mă aflu în miezul perioadei de test prealabil experimental premergătoare a miezului acestui ev aprins și stins imediat la loc, care iată, simbolic, se termină de Valentine's day, pentru a renaște de Mărțișor, odată cu cea de-a 39-a întoarcere a celor definitiv duși, pentru că, nu-i așa, nimic nu e mai dulce decât plecarea, singura care face posibilă întoarcerea, cea fără de care plecarea își pierde orice sens și semnificație, mai ales atunci când n-a avut loc, fiindcă decizia a fost luată la mânie, așa că nu se pune. În numele meu și a celor deja posibil duși, vă foarte mulțumesc.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-13 23:12:30
         
 
  Domnule Peia, Amicus Peia sed magis amica Euro-peia!


Domnule Ștefănescu,

În Noua Europee, se abandonează vechea filosofie ”ochi pentru ochi și dinte pentru dinte”!

Sunt porecle inacceptabile Willyboy poate fi acceptată. Ștoarfănescu, nu. Șamd. Trebuie să găsim o definire a poreclelor acceptate și a celor neacceptate. Aștept propuneri. Până atunci merg pe intuiția și bunul meu simț.

Puteți discuta cum doriți. Dar fără încălcarea regulamentului.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-13 22:25:50
         
 
  domnule Cristescu, vă rog să precizați dacă poreclele de orice gen sunt permise, acum, în perioada tranzitorie, după, etc.

Vă mai rog să precizați dacă până la miezul nopții, azi, marți, 13, anul curent, pot discuta ceva mai liber cu un distins coleg, care tocmai mi-a adresat oarece chestii așa, mai rurale.



 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-13 22:11:41
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  În ceea ce mă privește, dle Cristescu, nu voi accepta în veci să stau în apropierea unor jeguri umane, fără să reacționez. Deci, la niaba cu rahatul ăsta de obicei fără sens, de a mă porcăi pe aici cu mangafle de doi sfanți, puteți să mă radiați de pe acum.
Rămâneți cu popândăii ăștia amărâți, acre-și închipuie că sunt spuma literaturii. Pe lângă că-s spuma jigodimului omenesc.
Gata. Mai am și altecva de făcut.
Numai bine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-13 22:04:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE