FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Propuneți
Text postat de Emanuel Cristescu
Pe ansamblu, limbajul eco, în cadrul Europeea, este OK. Cu mici excepții, oamenii au înțeles și nu folosesc vorbe urâte aici.

Necazul este mahalagismul din comentarii.
Este cert că nu se mai poate continua cu ofensele, jignirile și atacurile la persoană care se practică acum.

Sper ca în câteva zile situația să se detensioneze.

Prin urmare, vă rog să propuneți o dată care credeți că ar fi rezonabilă pentru un nou început. Fără atacuri la persoană. Cu dezbateri de idei și cu polemici firești și civilizate.

Mulțumesc!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Și tu ai tupeul să vorbești de "interese de partid", ipocritule?
Tu ce partid reprezinți, cu prozeltistimul tău înfocat? Partidul paralel, nu?
Eu am fost antibăsist de hăt, vreme, pe când tu îi lustruiai buculițele, cu limbuța ta trandafirie!
Acum, eu continui să fiu antibăsist, adică împotriva reziduurilor ticăloase ale băsismului, iar tu ai trecut la faza superioară: haștagismul. Deci care bufon fu reotientat, funcție de noul aranjament al paralelilor? Nu ți-e oarșecum, așa, pe la fiziocnomie, gigelule?

Nu, căci nu ai obrăjori care să primească în ei doza de îmbujorare, specifică rușinii!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-13 11:19:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  grava desconsiderare a autoarei  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-13 09:51:30
         
 
  "Că dispar și cei care mai postau literatură" (Ștorfănescu)

Desigur, cei care postau literatură erau el și-ai lui ciraci. El - literatură colportată de prin articole haștagiste, ăilalți - aplaudaci de serviciu, făceua literatură de mimi, gudurându-se pentru cele postate de către răspândac, mai-mai să le sară coada din noadă. Sigur, mai e și foartea grava descosiderare al autoarei motanului arpagic, cea care găzduia la vila consopirativă Comana, cârdul de agenți moscoviți gogurădulești, din acre făceau parte alde preșu, liikeanu, bidinescu etc.
Nasol, fățică! Li s-a stircat jucăreau haștagiștilor kiovești și e supărare mare.
Dar apropo, kioveșistule, cum e cu falsurile și arnajamentele de dosare porcurărești? Taci ca peștele-n mâl!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-13 09:50:54
         
 
  domnule Cristescu, din câte observ (ca de altfel și dvs, probabil zâmbind pe sub mustață) bufonul continuă să facă tumbe și spume - mai nou, în aplauzele distinsului domn Buricea, fericit că de data asta, chiar dacă nu e băgat în seamă, măcar nu e luat la șuturi (la finețuri, structural, e imun). Că l-ați chemat sub arme pe cel care v-a înjurat cândva ca la ușa cortului demonstrează încă o dată că atunci când interesele partidului o cer, micile neînțelegeri trebuie să dispară. Că dispar și cei care mai postau literatură este, nu-i așa, prețul plătit pentru pace și concordie.

p.s.

"sorescule, te-ai gandit cam cum ar arata bazoconia ta pusa pe muzica? Ar fugi si dracii din iad !"
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2018-02-12 22:07:56

în subsolul unei poezii de Ana Blandiana

Noi să fim sănătoși.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-13 09:24:09
         
 
  Vai, vai, vai ce pierdere! Marili poețel șoricel, decepționat de faptul că nu mai are cine să-l aprecieze cu stele și steluțe, date cu bunăvoință amicală. Căci, iată, am venit eu, un literat pârât, în prezența căruia, el, geniul Carpaților, nu se poate comprometa!
Maia les că idealul lui haștagist a rămas într-o rână, din motive de portocale ploieștene și kioveșițe ungurești.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-13 00:08:13
         
 
  Zbiereșane, repet: cumpărăți o oglindă. Și un bec alături. Riști să nu te vezi prin beznă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-13 00:04:31
         
 
  Nu știu ce-o să faceți dvs, domnule Cristescu, dar știu ce voi face eu. Îi urmez exemplul lui Adrian Agheorghesei și îmi văd de drum. Acest site nu-mi mai aduce nicio satisfacție. Poate peste o lună, un an, doi sau zece voi reveni. Dacă, bineînțeles, acest site va mai exista și va face cu adevărat ce și-a propus să facă. Așadar, vă salut!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-02-12 23:56:33
         
 
  -ți  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-12 23:17:04
         
 
  Zbiereșane, lasă pe altul să vorbească. Tu cumpărăți o pastă de dinți și o periuță și freacă-te până-ți dă sângele.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-12 23:16:48
         
 
  Zbiereșane, lasă pe altul să vorbească. Tu cumpărăți o pastă de dinți și o periuță și freacă-te până-ți dă sângele.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-12 23:16:37
         
 
  cu Peia pe Europeea?încetarea ofenselor, jignirilor, atacurilor la persoană este la fel de irealizabilă ca refacerea virginității unei prostituate!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-12 23:09:23
         
 
  er. realizezi  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-12 21:21:07
         
 
  bade, realiezi cît ești de ridicol?taman cum îi descria tu, pe alții, o placă cu șanțurile tocite!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-12 21:20:39
         
 
  Nu știu cui îi pui întrebarea asta, Recheșane, și nu-i pricep sensul. Dar dacă tot vorbești de glume, apoi glume sunt jocurile voastre kioveșiste din buric! Care, mde, s-au cam terminizat!
Puneți mâna și munciți, nu faceți prozelitism stradal.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-12 18:34:23
         
 
  Rregulamentul europeic e o glumă?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-12 17:53:04
         
 
  Dintr-o dată devenirăm neprihăniți, frumușeii de noi!
Și cine săriră la argumentație? Taman cei care și-au făcut mendrele pe-aici vreme lungă.
Atâta ipocrizie, numai un anume tip de indivizi puteau să aibă.
Grevă? Păi, de când vi se tăie macaroana, unii intrară subit în grevă, pe alții îi apucă vitejia deontologică! Oricum, prin contribuțiile voastre literaturnice nu se pot aduna mai mult de cinci titluri, și alea îndoilenice, ca valoare. Așa că fie cu grevă, fie fără, tot un fel de nimic cu moț faceți pe-aici. A, uitasem: politikie haștagistă, asta da, ați făcut cu vârf și îndesat, căci vă încurați ca caii prin trifoiște! Acu nu vă mai convine, v-a lovit patima hartistică...!
Să mori de râs nu alta!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-12 16:07:28
         
 
  Văd că în ce privește spurcarea sînteți cu toții într-o grevă de zel frenetică.

Propun celor care mai au un minimum de bun simț o grevă reală în care să nu mai scrie pe pagina bleu nicio literă timp de două săptămîni.

Cine vrea să participe la grevă o poate face pe tăcute, nu trebuie să-și dea adeziunea.

Nu fac speculații asupra urmărilor, dar m-aș bucura să existe un mod mai demn de reacție la ceea ce se întămplă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-02-12 13:47:37
         
 
  de ieri  
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-02-12 12:58:50
         
 
  orice amânare e o formă de negație. de AZI.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-12 12:57:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE