FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
FB mi-a amintit ce am postat acum doi ani
Text postat de Emanuel Cristescu
”De ce oamenii cu scaun la cap trebuie să respingă aberanta propunere de lege cu privire la "defăimare" produsă de Kim Jong Liv
la art. 1 lid d se definește, extrem de vag și interpretabil "defăimarea socială" "fapta sau afirmația prin care o persoană este pusă în inferioritate pe temeiul apartenenței sale la un anumit grup social" Așa o aberație mai mare nici că putea exista. Postulat: 1. orice persoană aflată în viață aparține unuia sau mai multor grupuri sociale. Pentru cine nu înțelege pot detalia. 2. Orice comparație cu excepția situației (1) de egalitate conduce la o inegalitate (2) de parametri aflați în relația "superioritate-inferioritate". Potrivit acestei definiții absurde orice comparație cu excepția cazului 1, referitoare la persoane, intră sub incidența acestei legi și constituie defăimare. Care, potrivit art. 19 va fi sancționată! De la Legea, dată într-un stat american, potrivit căreia valoarea numărului pi este 4, altă aberație mai mare nu am întâlnit. Dragnea ăsta chiar crede că toți suntem fraieri în țara asta?

http://www.senat.ro/legis/PDF/2015/15L534FS.pdf

Rog prietenii mei să distribuie acest mesaj. Poate ajunge la parlamentari care, oricât ar fi de angajați politic, nu vor accepta să treacă un astfel de abuz care va conduce la arbitrariu și, astfel, să se facă de râs!”

Și ce lupte am dus. Și, poate și intervențiile mele distribuite pe FB să fi avut vreo contribuție în a-l face pe Liviu Dragnea să renunțe la aberanta idee.

Da, acum cu legile Justiției, are dreptate. De aceea îl susțin fără rezerve pe ministrul Tudorel Toader!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Doar atâta poți, zbiereșane?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-11 10:52:37
         
 
  „si dă-i si lupăt puisorule, că nu ierea să rămîn tocmai eu pe dinafară, care cu famelia mea de la 48...”

ați degerat în viscol, dle Corbu, ați strigat pînă ați răgușit „jos dragnea”, v-ați ferit de jandarmii călări porniți să i-a oamenii în copitele cailor?sigură că nu dumneavoastră, ca și neicusolu Peia combaeți telectual, elegant, din vorbe subțiri și argumente așijderea.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-11 10:48:35
         
 
  Asta pentru a se lămuri Ștoarfănescu de ce-l gratulez cu astfel de formulări!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-11 08:52:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  hay sik ti = deșteptule!

(traducere autorizată din chineză, vezi T'ai-chi T'u)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-11 08:50:50
         
 
  Păcat că n-a trecut legea aia!
Azi, haștagiștii ne-ar fi tras de răspundere pentru că-i numim așa. Le-am fi defăimat prostia și ticăloșia!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-11 08:30:06
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE