FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Firesc
Text postat de Emanuel Cristescu
Este firesc să apară oarece turbulențe la întâlnirea fronturilor atmosferice. După un moment tranzitortiu cu precipitații, furtuni, fulgere situația se calmează și cerul se înseninează. O vreme. Întru pregătirea următorului ciclu!

Ne aflăm, aici, în lavră, în plin fenomen de circuit al părerilor opiniilor și poate, ccriticilor și nemulțumirilor în natura europeică. Tot firesc, putem spune.

Atâta timp cât pozițiile noastre, exprimate negru pe bleu, nu depășesc standardul minim de polemică onestă și civiliuzată situațiunea, ca să folosesc titlul unui recent topic, este OK.

Sigur, s-au spsu și de către unii și de către alții lucruri la limita sau chiar peste limita regulamentului. Și aceste spuse, deși cam neregulamentare, ler putem considera pe frontul multipolar al opiniilor, firești.

Acum, să sperăm, cu normale ușoare replici, situațiunea pare normalozată.

Suntem difereiți. Din fericire. Avem opinii și opțiuni, de asemenea diferite. Tot din fericire!

Ce vă propun? Să facem o pace europeică în sensul de a nu ne jigni și de a nu ne ataca reciproc. Putem fi fermi și duri în a ne exprima ideile, opiniile, opțiunile dar eleganți.

Așa să ne ajute Europeea!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE