FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Anestezie totală
Text postat de Florentin Sorescu
Ca să vă spun povestea întreagă, acum, că tocmai ce am scris o poezie cu subiect interzis.
La Spitalul de Chirurgie Plastică și Reparatorie, actualmente Spitalul Agripa Ionescu (doctorul care m-a operat pe mine de fiecare dată), cunoscut și sub titulatura de “Spitalul de arși”, te duceau la operație complet dezbrăcat, lucru logic, de altfel, întrucât majoritatea operațiilor presupuneau efectuarea de grefe, mai exact, transplant de piele care, de regulă, se lua de la picior.
Secțiile de copii erau delimitate de cele pentru adulți însă, de la o anumită vârstă, nu cea a majoratului, sâ zicem de la 13-14 ani erai internat în aceleași saloane cu adulții.
Ei binre, aici veneau oamenii să se opereze, care cu ce avea. Ba degetele de la mână amputate, ba fața arsă, ba te miri ce mai ce.
- Cum a fost la operație? era întrebarea cel mai des întâlnită întrucât cei care urmau a fi operați voiau să afle amănunte de la cei care se operaseră, ca să știe ce-i așteaptă.
Întâmplarea a făcut ca cineva din salon sâ se opereze și urmam eu.
- Cum a fost la operație? l-a întrebat cineva din salon. Fâcusem toți roată în jurul lui și așteptam amănunte.
- Nasol! ne-a răspuns el.
,- Te-a durut? întreabâ cineva speriat, poate chiar eu.
- Operația nu a fost cine știe ce, răspunde el, că m-au adormit. Dar înainte să adorm mi s-a sculat puncte puncte că domnișoarele asistente se tot fâțâiau pe lângă mine și una dintre ele harșșș! mi-a tras una peste ea cu un bâț, de mă doare și-acum.
- Probabil ca să țină anestezia! l-a consolat cineva mai cu umor.
Eu eram la vârsta pubertății, începuse să-mi joace și mie obiectul cu pricina și știu câ am plecat îngrozit, absolut îngrozit la operație. Cu transplantul de piele deja eram obișnuit, cu injecțiile nuai spun, dar dacă o să mi se scoale și mie și o să-mi tragă una peste ea cu nuielușa?
Asta se chema că devenisem și eu bărbat🤣
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE