FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Avertisment divin!
Text postat de latunski criticul
"... Am o problemă cu laptopul. Din senin, mi se face ecranul albastru." (Ion Corbu)

Vă reaminteşte în ce scop a fost creată Europeea şi Atelierul Literar!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  daca problemele au aparut, sa zicem, in data de 1 dec 2017, dati un system restore la o data anterioara, sa zicem 15 nov 2017. daca problema persista, de vina e HDD. ca recomandare (de care, evident, n-o sa tineti seama): reinstalati windows, dureaza o ora, cu tot cu programe, dar alocati cel putin 50 G pentru sistem. numai bine.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-08 23:08:42
         
 
  Phisical Memory 2,943 Gb.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-08 21:40:23
         
 
  Am instalat un program Core Temp pt monitorizare temperatura microprocesoare:

Microprocesor 1 temperatura 47 până la 55 max
Microprocesor 2 temperatura 46 până la 52 max.

Temperatura stă în jurul 47 -48 la amândouă. (Toate temperaturile pe care le-am menționat sunt exprimate în grade Celsius.)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-08 21:35:46
         
 
  HDD are două partiții:

Partiția C are 14,6 GB din care utilizați 13,2 și liberi 1,4

Partiția D are 58,5 GB din care 15,4 utilizați și 43,1 liberi

32 bit Operating System

1. Procesor Genuine Intel ® CPU T2250 @ 1,73 Ghz
2. Procesor Genuine Intel ® CPU T2250 @ 1,73 Ghz

In Device Manager spune că toate componentele funcționează corect.

Am reparat regstrii și sistemul cu Tweaking.com Windows Repair Totul este OK

Și totuși din când în când sistemul cade, apare ecran albastru cu eroarea: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-08 21:19:43
         
 
   
Postat de catre sters sters la data de 2018-01-07 17:55:04
         
 
  Daca laptopul nu este vreo antichitate, Windows 7 we destul de istet sa aleaga singur driverele pentru toate device-urile, cu mici exceptii. Asadar, daca ati acut un laptop care a functionat ok cu xp cu SP3 si i-ati facut singur upgrade la Win 7 e posibil ca de acolo sa fie buba. Daca a functionat cu saptele multa vreme si dintr-odata a inceput sa produca erori, nu e din drivere, ci mai degraba o problema hardware. Nu e admisibil sa aveti liber asa de putin pe HDD. Asta imi spune mie ca e cam veche scula, chiar si daca aveti 100 de giga, tot e putin, daca v-au ramas doar 1,5 g liberi! Asadar, mai multe amanunte despre scula si poate gasim o solutie.
 
Postat de catre sters sters la data de 2018-01-07 17:54:54
         
 
  dar să lăsăm, ce-a fost a fost... La mulţi ani, domnule Ion Corbu !  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-07 09:59:26
         
 
  nu trebuia sa reinstalati drivere descarcate de pe net, nu intotdeauna merg; apoi, la ce bun, cand hardul incepe sa crape, procesul merge in avalansa si nu mai e nimic de facut, cu exceptia unui SSD extern, asta daca tineti la laptop pt valoarea sentimentala, altfel, ambele ar fi de aruncat; exista pe net softuri care citesc temp. procesorului si cateva tensiuni cheie, va puteti lamuri; 1,5 G liber pe hard e foarte putin in ziua de azi; tot pe net gasiti solutii pentru 0×0000009F DRIVER_POWER_STATE_FAILURE. oricum, raman la parerea mea, sistemul de operare trebuie reinstalat odata la 1 max 2 ani, si datele pastrate pe alt suport.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-06 18:52:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ecranul albastru dă eroarea

0×0000009F DRIVER_POWER_STATE_FAILURE

care este urmată de alte serii de numere.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-06 17:58:26
         
 
  Ecranul albastru a apărut după instalarea driverelor.

Știu și pot să pun pasta termoconductivă la microprocesor. Dar, da, cred că este un conflict cu driverele. N-am știut de unde să aleg bine. Acum webcamul merge, sunetul merge dar cam încet dar am problema cu ecranul. Când mi-e textul mai gata cade ecranul. În principiu știu să dezinstalez driverele. Dar aș avea nevoie de niște drivere bune.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-06 17:46:06
         
 
  0×0000009F DRIVER_POWER_STATE_FAILURE error when imaging Dell Latitude E4300 and E6400

Aceasta este eroarea pe ecranul albastru. Am windows 7

Am rămas fără sunet si fără web cam. Am căutat pe net Realtek parcă un pachet de drivere și le-am instalat.

Da am instalat un program de mutare fisiere si am creat spațiu în C. 1,5 G. Am luat de pe net un program de reparare windows.

Și cu toate aste mă trezezsc cu ecrane albastre din ce în ce mai des.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-06 17:36:23
         
 
  distinse domn Cristescu, stiam ca sunteti o fire optimista in exces, dar daca va imaginati ca puteti demonta de unul singur un laptop ca sa schimbati pasta termoconductoare (pasta de dinti nu merge) as zice ca ati intrat deja intr-o faza avansata a utopiei. dupa parerea mea, fie aveti erori pe HDD, fie trebuie reinstalat sistemul de operare.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-06 15:54:10
         
 
  Dacă o fi trivin?

Mi-a fost mai simplu să spun ”ecran albastru” că mă grăbeam. Și era mai complicat să spun că presupun că din cauza supraîncălzirii microprocesorului ori vreunui bloc de memorie. Ca urmare a uscării sau evaporării pastei dintre microprocesor și radiator. Și, din păcate, nu mi-am putut disponibiliza timp și nu m-am hotărât să demontez scula și să pun pastă pe acolo.

Dar merge și ideea cu divin!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-06 12:36:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE