FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
URĂRI
Text postat de Emanuel Cristescu
Gânduri bune pentru toți membrii Europeea. 2018 să fie anul marilor realizări. Și al unei reconcilieri în mic, europeice. În mare, o reconciliere națională.

Să fiți sănătoși, veseli, bucuroși și fericiți. Oriunde v-ați afla. Și orice ați face. Și orice convingeri, inclusiv politice, ați avea.

Românii nu trebuie să fie dușmani românilor. Cel mult, pot fi adversari politici. Capabili să discute calm, așezat, neinjurios, neranchiunos și fără jigniri, unii cu alții.

Când ajungeți să vă certați, când ajungeți să spuneți ”România mea e mai bună, a ta este rea” vă rog să vă amintiți judecata lui Solomon față de cele două mame care revendicau același copil. Și să înțelegeți că, deși România este mama noastră, a tuturor, într-un fel, prin ce facem pentru ea, cum o proiectăm și cum o percepem, este și copilul nostru. Poate, din prea multă iubire, unii înțeleg să tragă de ea. Să o ia de partea sa.

Nu cred, nu pot să cred că sunt români adevărați care să vrea răul României. Poate doar informarea diferită, percepțiile și aspirațiile diferite, viziunile diferite să dea impresia că ar fi mai multe Românii! Câte una aparținând fiecărui român. Nu! România este una singură. Și dacă ne vom încăpățâna să promovăm, fiecare, doar ”România lui” mă tem că nu-i va fi bine.

La mulți ani celor două comori de neprețuit al României: românii din Diaspora și cei de Acasă. Când spun Diaspora, cu regret că spun așa, mă gândesc și la frații noștri din Basarabia. Pentru care, sper, anul 2018 va constitui un mare pas pentru o a doua Mare Unire. Pentru o Românie Mare, Puternică și Unită. Care ar putea deveni acea Grădină a Maicii Domnului amintită de Papa Ioan Paul al II-lea.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE