FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Două sute și un pic... transpirat de emoție
Text postat de Andrei Ghejan
Te pot durea gingiile de la țeava de calorifer?
Răspuns:
Sigur că da! ... de la clănțănitul dinților cu 50 de Hz dacă te ții ca boul cu ambele mâini de ea în timp ce vecinul de la parter fură curent.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  O glumă tip Radio Erevan!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2017-11-06 03:21:43
         
 
  În acest context, să capete sens mica noastră povestioară, încercați să priviți țeava cu alți ochi, să-i zicem metaforic ”circuit închis” de care încerci să te legi, să intri, șansa ta să poți face parte din sistem. Încerci, zici că n-ai nimic de pierdut, poate găsești un punct de sprijin. Zgâlțâiala de care ai parte este exact efectul pe care îl primești, pentru că nu e loc și pentru tine, s-ar împărți prost la mai mulți. Există undeva un arici în buzunarele alea, bine păzit, în care te-nțepi instantaneu prin inducție, nici n-ai bănui ce te-așteaptă, sau de unde ți se trage. Vecinul e prea ocupat să(-ți) răspundă, iar împământarea e doar la el, nu și la tine. Aveați dreptate că devine o problemă existențială, numai că e și a ta, și-a lui, și-a mea, numai a vecinului, nu! Cu alte cuvinte, lucrurile nu sunt mereu ceea ce par, sau cu puțină imaginație pot deveni interpretabile, exact ca în legislația românească. Te vor durea gingiile de-atâta țipat în gol, fără ecou. Simt că am tot dreptul să fiu grațiat, dată fiind explicitarea.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2017-11-04 14:56:45
         
 
  Apropos, la ce făceați referire în com-ul precedent:
singurii care câștigă bani din scris la ora actuală în media românească sunt exact bufonii fără haz, iar de interes au rămas doar știrile care prezintă toate nenorocirile sau dezaxații. Ați avut vreodată nefericita inspirație să fiți martor la un show tip F.R.I.E.N.D.S. varianta românească, sau și mai trist stand-up comedy, același upgrade? Păcat că ați abandonat discuția, de-abia mă încălzeam, țeava e rece...
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2017-11-04 14:06:56
         
 
  Există și bufoni cu haz pe-aici? Ați putea să-mi dați un exemplu (?) și promit că nu vă mai deranjez.
Cândva am încercat să fac o echipă de scenariști de sitcom, am făcut chiar și o întâlnire cu câțiva membri chiar și după agonia. Rezultatul? Regretatul Peia m-a făcut să plâng cu un ”demo” (în loc să râd), la fel ca și ceilalți. Singura care avea ”vână” și se apropia era ”Mătrăguna” dacă vă aduceți aminte de ea. Sete bună vă doresc în peisajul ofilirii, specific toamnei
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2017-11-04 13:17:49
         
 
  am si alte ocupații în acest weekend (peisajul de toamnă, o bere cu amicii, lectura unei cărți, etc.)decît să vă țin companie.măscăriți-vă sănătos, dl. Ghejan, europeea a suportat de-a lungul vremii și alți bufoni fără haz!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-04 13:00:30
         
 
  :)) e... așa, da!
Pun pariu că tâmpenia asta o să aibă mai multe vizionări decât o postare obișnuită, să-i zicem ”serioasă”, mai ales dacă ne mai ”măscărim” nițel. Luați-o, vă rog, ca pe un experiment și veți vedea că am dreptate. Asta vorbește de la sine de cum merg treburile (nu numai pe europeea) și cam de ce e interesata ”comunitatea” la care făceați referire, fără să am pretenția că știu ce-i aia ”LGBT”. Țineți pariul?
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2017-11-04 12:52:18
         
 
  domnu Ghejan(nu-mi amintesc să fi beut brudenschaft împreună, așa că ar fi bine să nu ne tutuim)Europeea e-n moarte clinică, tentative de felul acesta sunt frecție la picior de lemn.Nici declarația de iubire nu-și are rostul acilea ci pe un site al comunității LGBT, fiindcă eu, să-mi fie iertată observația sexistă, sunt straight. Postarea poate să rămînă,măsurile pentru siciru le ia cioclul cu metru și vă reprezintă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-04 12:38:01
         
 
  Gheorghe, n-ai obosit să ai dreptate mereu?:)
Am făcut o tentativă să fiu spiritual... se pare că nu mi-a ieșit. Da' n-o șterg numa' să-ți fac în ciudă:) Te rog să iei măsurile care se impun, recunosc că aș fi la fel de revoltat. Nici cu vecinu' n-am nimic... astea sunt vremurile. Vezi? e cu bătaie lungă:)
Te iubesc deși n-ai crede la prima vedere
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2017-11-04 12:26:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  domnu Ghejan,eu cred că postarea dumitale e demnă de facebook și ar trebui invalidată(apropos, mai există vreun editor de serviciu pe europeea?).Chiar în stare de latență, Europeea rămîne un atelier literar, nu un wall pentru agățat diverse panseuri existențialiste sau autobiografice ce se vor comice!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-04 11:23:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE