FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Intermediar de replici
Text postat de latunski criticul

„In high spirits correctness„ vorbind, și nu "political correctness", nu este de loc ortodox să ataci un om știind că nu poate avea drept la replică. Iată că mă erijez eu în intermediar, fără a putea fi acuzat că împărtășesc în totalitate ideile lui domn Peia, nici că sîntem prea buni prieteni.

„Ca să fiu mai clar: nea Mitică scrie așa de când îl știu, adică de acum vreo 10 ani, când europeea era ce era (și nu mai e). Și nu deranja pe nimeni. Să-și pierdut cei rămași simțul umorului? Să se fi acrit? Cu anii, să-l fi părăsit pe nea Mitică muza? Să fi contat și faptul că n-a fost niciodată de partea corectă a baricadei în violentele dispute pe teme politice din 2012 încoace? "Corectă" zic nu în sensul de "political correctness" ci în sensul dat de Peia, cel mai vocal reprezentant al plutonului de exaltați A3. Nu știm, dar nu cred că mai are importanță.”
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-06-06 12:34:27

„Ceea ce nu pricep este de ce tot îl beep grija pe BFL-eul ăsa (varianta geriatrică la TFLei – adică bătrînii frumoși și liberi), de viața mea?!
O fi iritat de faptul că nu sunt un mercenar ascuns al securiștilor?
Că nu mă vînd pe mangoți, ca el?
Că nu pup în cur porcurorii, în frunte cu kioveșița și gradații lu kakaveika?
Că nu sunt dispus să dansez tontoroiul ritualic al proștilor cu smartfoane, din Piața Victoriei Capitalismului și că nu le invoc dănțuiala isterică, asimilată cu zvîcul cosmic al lui Shiva?
Și că că... și că că...?”
(preluare de pe facebook, fără acordul postatorului Ioan Peia)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "recunosc că are ceva cap" - Marian Tudorel Lazar

la cap.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-06-11 18:50:53
         
 
  Te mâncă în locul ăla, gaspadin, să faci pe intermediarul acolo unde nu este cazul🤣🤣🤣  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-06-11 16:36:52
         
 
  bre latunski, drăguț din partea matale că-ți mai ajuți maestrul, așa e, bătrânul pezevenghi nu mai poate scrie nici aici și nici în pagina mea, că l-am blocat. Rogu-te, când îl mai vezi, zi-i să mă pupe tot în locul ăla, știe el - în măsura în care timpul îi permite - dacă nu, tot așa, prin intermediari.

mulțam anticipat, te pup pe chelie și sănătate multă
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-06-11 08:05:38
         
 
  ”și că nu le invoc dănțuiala isterică, asimilată cu zvîcul cosmic al lui Shiva”

Dacă Peia a făcut asocierea aceasta, recunosc că are ceva cap...
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-06-09 23:43:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE