FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
JOC DE CUVINTE
Text postat de Liviu S. Bordas

Fără punctuație


referendumul se spune
e pe rol atâta știu
că președintele ne-o pune
întrebarea mai târziu


Semnele de punctuație, la libera alegere.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Liviu, mă gândeam la reflexivul "să te gândești". Restul e joc. Cum spui tu, de cuvinte.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-02-15 21:27:54
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Radu, nu despre reflexiv era vorba :)

Daniel Petrescu :), nu trebuie sa spuneti nimic. Ati spus tot atat de mult cat ati fi comunicat daca taceati. Pot face un desen, asa cum ma indemna Radu, daca e nevoie. Sau un semn - se mai numeste simbol matematic :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2017-02-15 20:50:12
         
 
  dacă posta domn nea buricea așa ceva, ziceam, în sfîrșit, i-au ieșit, omului, rimele...dar,așa ce să mai spun? o fi vreo afinitate ideologică,din moment ce tot sunteți de aceeași parte a baricadei, mai precis în tabăra indignaților de „tirania” lui Johannes!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-02-15 18:54:26
         
 
  deh, Liviu, nu le am cu reflexivele, cat mai am lumina proprie, ma descurc cum pot.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-02-15 18:22:06
         
 
  Dacă, totuși, nu ai rezistat imboldului, înseamnă că jena era doar un junghi trecător.

În rest, ce să spun? Nu-mi propun să fac vreun efort pentru a te împiedica să te gândești și cu atât mai puțin să gândești.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2017-02-15 17:52:31
         
 
  Liviu, sincer, mi-e cam jena sa comentez asa ceva, stiind ca-ti apartine. Tot e bine ca n-ai facut si un desen. Ma gandeam, daca tot ai cont de FB, de ce nu-i faci tu o vizita lui Peia, saracu spumega acolo de unul singur, are ceva amici in lista, dar audienta, like-uri, pauza. Si-a facut o clona, cu care se mai intretine uneori, dar nu cred ca-i foarte fericit, am impresia ca nu se potrivesc ideologic. Serios, incearca. Spiritele mari se intalnesc.


 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-02-15 17:35:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE