FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Eminescu și scamele de pe fracul său poetic
Text postat de Emanuel Cristescu
Cu cât sunt unii care încearcă să-l denigreze, cu atât românii se solidarizează și se apropie mai mult de opera sa.

După părerea mea acești intelectoni fac parte din categoria intelectualilor imbecili. De ce? Pentru că denigrează o valoare a culturii naționale. Cultură căreia și ei i-ar putea aparține.

Dar ce-i mai grav este că nu au viziune și nu au capacitatea de a evalua rezultatul acțiunilor lor. Ei chiar vor denigrarea poetului dar habar nu au că efectul psihologic al acțiunilor lor este contrar. Vor intra în categoria detractorilor de duzină. În timp ce Eminescu rămâne ancora noastră culturală eternă!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  P.S. Și, ca să vedeți că sunt un om de bună credință, chiar ieri l-am rugat pe un vechi prieten să revină cu texte pe site. Acum, ce-o face el nu știu...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-01-15 13:57:59
         
 
  Neîndoielnic apariția domnului Daniel Petrescu este un câștig care, sper, nu va dispărea prea curând. Dar altfel cam bate vântul prin site ca prin Bărăgan. Iar dvs, mai poet decât toți poeții, vedeți doar ce vreți să vedeți.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-01-15 13:52:32
         
 
  Domnule Sorescu, am impresia că vă aflați într-o confuzie de criterii și valori.

Chiar dacă am lectura numai cele trei texte "Nepoții lui Urmuz" (I; II; III) și tot evaluarea dumneavoastră suferă de neadecvare. Dar, în prima pagină, mai sunt și alte texte valoroase.

Când se confundă percepția proprie cu realitatea orizontul se tulbură.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-01-15 13:20:22
         
 
  S-a scămoșat cam rău madam Europeea, poate de aici scamele de pe frac.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-01-15 12:55:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  O însemnare rămâne o însemnare. Și, de regulă, se ia ca atare.

"fracul eminescian se află pretutindeni,"
Aș fi curios să văd un link spre ceva de genul "Eminescu și scamele de pe fracul său poetic"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-01-15 12:45:23
         
 
  Citind titlul mă așteptam, nu la o simplă declarație de poziție, ci la un eseu pro și contra;cu atît mai mult cu cît eglogele fără har și elogiile care„ polueaz㔠fracul eminescian se află pretutindeni, unele chiar în pagina europeică!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-15 11:41:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE