FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Suporteri adevărați
Text postat de Florentin Sorescu
Nimeni n-a văzut ca mine meciul Steaua - I.F.K. Göteborg din semifinalele Cupei Campionilor Europeni, nimeni!
Eram internat la Spitalul Nr. 10 din capitală, spital de dermato-venerice.
Da' se mai nimerea și câte-un nebun pe-acolo, că eram gard în gard cu nr. 9, spitalul de psihiatrie.
Sau poate că de fapt nebunii nu erau tocmai nebuni, ci doar rătăciți. Că la noi, fiind dermato, se tratau multe femei cu păcate alese.
Dar să lăsăm micile detalii, cert e că îmi doream teribil de mult să văd o victorie a echipei noastre. Bolând cum eram simțeam eu cumva că o victorie a unei formații din blocul comunist este și o victorie a noastră, handicapații.
Ce mai, i-am bătut măr, dar de văzut, l-am văzut la radio, că n-a vrut nimeni să mă primească la televizorul lui. De fapt era unul singur, Sport, dacă mai țineți minte, și în jurul lui, lume căcălău. Care cu perfuzii, care bandajat, ba se mai nimerise și câte-o curvă plină de avânt național.
Când m-am întors acasă, mă întreabă frati-meu:
- Ai văzut, bă, meciul?
-Văzut!
- Văzuși pe dracu, se vede cât de colo că minți.
Între timp apăruse taică-meu, se uita când la unul, când altul, ca la tenis de masă.
- Ba cum să nu-l văd, îi spun. Ne-au dus chiar pe stadion.
- Zi mai bine că v-au dus la naiba, zice frate-meu așteptând ca tata intervină și să mă dovedească de mincinos.
- Zău, mă! îi zic. Au organizat o excursie cu spitalul. Toți care ne puteam ține pe picioare au fost chemați la meci, ca să sprijine echipa. Ba' i-au luat și pe-ăia care puteau merge cu cărucioare.
- Și nouă de ce dracu' nu ne-ai spus, intervine taică-meu prompt! Veneam și noi cu tine acolo să facem împreună galerie!

P.S. Între timp tata a murit,în frati-meu s-au întins metastazele ca niște liane pe trunchiul unui copac, iar Steaua nu mai câștigă niciun meci. Înțeleagă cine ce-o putea.



































Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Shoah  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-01-14 18:00:53
         
 
  Eu nu am văzut-o ca pe proză, deși nici poem nu prea e. Cred că, împreună cu poemele/textele care i-au succedat și cu altele care vor veni ar putea să se transforme într-un poem dramatic. Un fel de "Soah", o scriere teribilă a unui israelit relativ la holocaust pe care am citit-o de curând.
Cum ar suna, bunăoară, niște inserții de acest gen?

Clinica AKH Viena, secția chirurgie-oncologie, etaj 15, salon j 15.

Vineri, 13 mai 2016, orele 12.26,
de pe telefonul pacientului X a fost trimis următorul SMS, cel mai probabil în limba maternă:

"Când vecinul meu de camera stătea în anumite poziții,  mi se părea că seamănă cu tata."

În prezent pacientul este stabilizat, însă, din motive necunoscute, nu poate vorbi.

Am transcris textul pentru a-l înainta unui traducător, în vederea stabilirii celei mai adecvate conduite terapeutice.

Pacientul bulgar a fost readus de la reanimare la h 12.30.  Vorbește de unul singur într-un limbaj neinteligibil, urmare șocului postoperator. Singurele organe neafectate de tumoare sunt inima și plămânii.
Masa corporală - 36 kg.
*Cât a unui copil.

Un fel de voci ca niște mici fragmente de memorie.





































 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-01-14 17:58:58
         
 
  onorat că-mi solicitați părerea, „domn doctor”, însă voi fi necruțător! :)
ideea e ok dar, eu aș mai umfla oleacă acțiunea, aș băga și ceva eboșe ale doctorilor, bolnavilor, așa în fugă, un neg, un șancru, colea, un parfum de curvă(că tot vă plac latino-americanii)pt atmosferă. finalul abrupt, poate rămîne, pică la fix!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-14 13:30:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Daniel Petrescu, acest text cum ți se pare? Mă interesează la modul propriu, nu sunt edificat. El a dat naștere unui întreg ciclu, din care face parte inclusiv cel intitulat "Trezește-te, Lazăre!". Dar nu sunt lămurit asupra lui.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-01-14 09:24:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE