FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
medaliile străbunicului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


belșug de Crăciun –
în brad medaliile
străbunicului


Violetei Urdă


Iată un poem interesant. Așa cum e, la prima vedere, pare să ia în derîdere atîrnarea medaliilor în pom. Mai ales pentru că, se pare, alte decorațiuni sau cadouri nu prea mai sînt.

Nu e exclus să vezi în ceea ce e expus mai degrabă calicia, opusul belșugului. Cei ce au împodobit bradul n-au prea avut altceva de expus. Și nici nu prea s-au omorît cu hărnicia artizanală. Țineau să rupă gura tîrgului.

Întîmplarea, înțelepciunea ei vreau să zic, face ca bradul respectiv să semene ca două picături de apă cu arborele verde al dacopatiei. Calicie, calicie, dar cu lustru.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Problema d-tale, Corneliu Traian Atanasiu, dar si a celor care nu gândesc mai mult de cliseul tutelar, cu ramificatiile lui, fireste, nu este acea dacopatie pe care o expuneti pana la plictiseala ultima, ci faptul ca reduceti orice incercare sanatoasa si/sau conforma la ceea ce nu e, eventual dacopatie, fiindca trebuia sa poarte un nume, vezi ,,homofobia,,. Iar asta nu va onoreaza si nu desluseste doar inabilitati, despre un refuz cabotin, ca pretext, poate altadata.  
Postat de catre mihai robea la data de 2016-12-22 09:24:29
         
 
  Nimic, domnule IGP, sînt vaccinat.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-12-09 19:38:08
         
 
  Dar ce v-au facut dacii, dle CTA? Sunteti fan Lucian BOIÁ? :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-12-09 17:46:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE