FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Homosexualitatea și funcția sexuală
Text postat de Marian Tudorel Lazar

Despre faptul că rolul sexualității în viața omului este de reproducere a speciei, toată lumea știe, inclusiv animalele ar putea ști, dacă ar avea conștiință. Totuși, mai există un rol al sexualității despre care se vorbește prea puțin sau deloc, fie că nu se știe care este, fie că, probabil, nu se dorește a ști. Anume, rolul de echilibrarea emoțională, hormonală, electrico-energetică și homeostatică a întregului organism. Ceea ce este interesant și demn de remarcat la acest rol al sexualității este faptul că nu se poate realiza decât în cazul contactului sexual dintre o femeie și un bărbat, respectiv, în cazul animalelor, o femelă și un mascul. Fără acest echilibru, lumea ar fi doar haos și suspine, neorânduială și chin nesfârșit. În momentul când un bărbat și o femeie fac sex, schimbul reciproc de substanțe și energii face ca cei doi să se simtă, dacă această activitate este realizată în mod corect, liniștiți, calmi, puternic echilibrați din toate punctele de vedere. Nu același lucru se întâmplă, însă, în cazul masturbării, al relațiilor de tip homosexual și în cazul oricărei perversiuni sexuale. În asemenea situații, dezechilibrul celor doi, cel mult este menținut în anumite limite rezonabile, dar niciodată nu este rezolvat și cel mai adesea este agravat, mergând spre manifestări din ce în ce mai puțin sănătoase și de-a dreptul patogene.
Adevărat, nu spun acest lucru în calitate de specialist, nici în calitate de savant, ci în calitate de observator al realității, atât în cazul celor din jurul meu, cât și în al meu propriu. Astfel, eu am încercat atât sexul cu o femeie, cât și automasturbarea. Alte forme de satisfacere sexuală nu am încercat și sper nici să nu fiu nevoit să încerc vreodată. Și lucrul cel mai evident pe care l-am observat este că, în momentul când faci sex cu o femeie, în timp dorința de a face sex devine tot mai puțin presantă și tot mai rară, fiind de ajuns apoi simpla prezență a unei femei pentru a te simți liniștit. Pe când în momentul când singura satisfacție sexuală provine din autosatisfacere, mintea și dorințele iau foc și, chiar de ai face-o de zece ori pe zi, tot nu te simți sătul și liniștit din punct de vedere sexual. Și creierul pur și simplu îți ia foc prezentându-ți fel de fel de fantezii, care mai de care mai ciudate, dintre care homosexualitatea este, poate, cea mai nevinovată. Și același lucru poate să îl observe oricine despre sine și să-l studieze, adică oricine este dispus să renunțe la sexul normal (cel dintre două sexe opuse) pe o perioadă de luni sau ani de zile.
Aceasta explică și de ce noi, femeile și bărbații, în ciuda atâtor certuri și nepotriviri, în ciuda bătăilor chiar, rămânem împreună, prinși în relații tensionate și nesatisfăcătoare, ani de zile, fără a ne putem despărți decât în momentul când găsim alt partener. Adevărat, unii își găsesc, în astfel de situații, parteneri de același sex, dar numai pentru că ei confundă liniștea emoțională și parțială cu echilibrarea organismului din toate punctele de vedere.
Ținând cont de cele de mai sus, am să răspund și la întrebarea, pe care o aud tot mai des în ultima vreme, ”cu ce ne deranjează pe noi, heterosexualii, faptul că și homosexualii vor să fie numiți familie și ce rău ne-ar face nouă acceptarea acestui lucru”? Ei bine, cu aceasta ne deranjează: că se induce falsa și periculoasa ideea că se poate obține satisfacție sexuală și echilibrare și prin alte metode decât contactul direct dintre o femeie și un bărbat. Iar a induce în mintea copiilor noștri și a le lăsa de moștenire o astfel de idee este ca și cum i-am condamna din start, lent dar inevitabil, la pierderea poftei de viață și a dorinței de perpetuare, la o neliniște permanentă și la o sexualitate niciodată satisfăcută. Pentru că primul lucru pe care îl observăm la cuplurile LGBT, este faptul că niciodată nu se satură de sex! Nu se satură, pentru că nu se pot sătura, la fel cum omul nu se poate sătura cu iarbă și nici sănătos nu se poate simți și fi cu o astfel de hrană. Pentru că, a face sex, nu înseamnă doar stimulare sexuală urmată de orgasm, ci înseamnă schimb de hormoni și alte substanțe interne până la obținerea unei homeostazii ideale, urmată de o echilibrare nervoasă și emoțională perfectă, pentru ambii parteneri. Aceasta înseamnă sexualitatea și, a o confunda cu frecarea organelor sexuale între doi parteneri prieteni și care se iubesc, indiferent de sex, este culmea prostiei umane actuale, din păcate la modă.
Amin.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  D-le Vasiliu, abstinența, autosatisfacerea și sexul cu o persoană de sex opus sunt activități total diferite, cu efecte diferite. Să știți însă că abstinența se apropie mai mult de sexul normal decât de autosatisfacere. Abstinența făcută corect îndepărtează gândurile obsesive la sex. Și în toate cele de mai sus vorbesc din proprie experiență, inclusiv la abstinența îndelungată. Dar căreia i-am pus sfârșit la un moment dat, că începusem să mă mândresc în mine însumi.

 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-12-02 20:40:18
         
 
  "Observatorul realitatii" zis si "Automasturbatorul" afirma urmatoarele:

"în momentul când singura satisfacție sexuală provine din autosatisfacere, mintea și dorințele iau foc și, chiar de ai face-o de zece ori pe zi, tot nu te simți sătul și liniștit din punct de vedere sexual. Și creierul pur și simplu îți ia foc prezentându-ți fel de fel de fantezii, care mai de care mai ciudate, dintre care homosexualitatea este, poate, cea mai nevinovată." Cum putem interpreta aceasta trista marturisire a unui barbat despre tineretea sa tulburata de "fantezii, care mai de care mai ciudate, dintre care homosexualitatea este, poate, cea mai nevinovată"? Cu multa compasiune, propun...

"Pentru că primul lucru pe care îl observăm la cuplurile LGBT, este faptul că niciodată nu se satură de sex!". Grav mi se pare ca, de fapt, se afirma ca heterosexualii pana la urma se satura de sex... :)

"Aceasta înseamnă sexualitatea și, a o confunda cu frecarea organelor sexuale între doi parteneri prieteni și care se iubesc, indiferent de sex, este culmea prostiei umane actuale, din păcate la modă." Se confunda intr-o singura propozitie trei termeni: iubirea - atribut al sufletului, sexualitatea - atribut al mintii si actul sexual - atribut al trupului...

"Ceea ce este interesant și demn de remarcat la acest rol al sexualității este faptul că nu se poate realiza decât în cazul contactului sexual dintre o femeie și un bărbat, respectiv, în cazul animalelor, o femelă și un mascul. Fără acest echilibru, lumea ar fi doar haos și suspine, neorânduială și chin nesfârșit." Cum este cu preotii care depun juramant de castitate? Sunt agenti al haosului, prada Iadului lumesc?...

samd...

Amin
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2016-12-02 15:54:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE