FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Orientarea sexuală a lui Obama și politica internațională
Text postat de Marian Tudorel Lazar


La prima vedere, faptul că Barack Obama este gay sau normal, nu are prea mare importanță iar zvonurile despre homosexualitatea sa și faptul că soția sa, Michelle, ar fi de fapt Michael sunt doar un balon de săpun, ce nu poate face decât ceva valuri, dar nu victime și schimbări importante. Numai că nu-i așa. Victime, se pare că deja a făcut, cum ar fi cazul comicei Joan Rivers, care a murit în mod suspect după ce făcuse afirmația că Barack este homo și Michelle este transsexual. Cât despre valuri... să vedem de ce le-ar face.
Păi, cu Barack homosexual sau nu, orice interesat de politica internațională ar trebui să știe că administrația Obama este cea care a permis la gay și lesbiene să intre în armată, după cum aceeași administrație a făcut lobby pentru și chiar a reușit să legalizeze căsătoriile între persoane de același sex. Deci răul pe care ei îl cred bine, oricum a fost făcut, la ei în țară și în țările asupra cărora au avut și au influență. Dar aceasta înseamnă că această direcție va continua atâta timp cât această administrație va continua să dețină putere și influență. Și nu ne așteptăm ca această influență să se termine o dată ce Trump va prelua conducerea Casei Albe. Am fi prea naivi să ne închipuim așa ceva! În mod sigur vor rămâne, în poziții cheie, oameni bogați și băgați până la gât în această murdărie, fiind la rândul lor gay, transexuali sau căsătoriți cu astfel de persoane. Și în mod sigur vor continua presiunile făcute de, da, să o spunem clar, comunitatea LGBT din SUA, asupra țărilor care încă nu și-au implementat politica de promovare rapidă a intereselor acestui grup. Inclusiv la noi, în România.
Drept urmare eu, votant și susținător constant până acum al unor partide pro-americani, în acest moment îmi vor schimba total opțiunea politică și voi vota contra acestui grup și a susținătorilor lor, chiar dacă ar trebui să-i mai votez încă o dată pe comuniști să vină la putere! Pentru că, între a fi condus de un comunist tâmpit și un gay pervers, de departe prefer prima variantă. Iar cazul Barnevernet și Norvegia mi-au arătat clar că am toate motivele să mă tem că ascensiunea gay poate aduce în orice țară un iad mai rău de o mie de ori decât iadul comunist.Așa să-mi ajute Dumnezeu!
De aceea, că vedeți sau nu, orientarea sexuală a lui Obama și faptul că Michelle este femeie sau transsexual are mare importanță pentru politica internațională. Mai mare decât își închipuie unii dintre noi, mai ales cei care zic ”și ce contează cum și-o trage Obama”! Da, contează în a provoca o nouă reorganizare politică pe scena întregii lumi, de așa natură încât toate țările care priveau, până acum, cu speranță, spre vest, se vor întoarce, scârbite, spre est, în speță spre ”mama Rusia”, indiferent cât de carismatic sau antipatic este Putin. Iar americanii, dacă și-au primit sodomiștii în armată, curând nu vor mai fi cea mai puternică armată din lume, ci... cea mai dosnică. Și le prevăd o ieșire triumfală pe ușa pe care și-au ales-o: cea din dos!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mariane, iar te văd ridicînd mingea la fileu, din păcate e de cîrpă. Cam tuturor președinților americani aflați pe sfîrșit de mandat li s-a inventat ceva compromițător. Pe urmă, e clar exprimi un p.d.v. personal, departe de a fi obiectiv și, pe deasupra insuficient documentat.E clar că oareșce reminiscențe „ortoxe” te influențează, chiar în subconștient.Insuficient documentat fiindcă n-ai discutat cu vreun pîrnăiaș, marinar, petrolist izolat între inși de același sex o perioadă lungă de timp. Că americanii ar avea o comunitate gay mai numeroasă decît Rusia iarăși mi se pare hazardat de afirmat. Comuniștii erau homofobi(inclusiv ceaușescu care se pare că ar fi fost fetița tovarășilor săi de crez în timpul detenției la TG Jiu)Putin se pare că la fel, un cocoș roșu și macho. prin anii 80 un prieten întors dintr-o excursie din u.r.s.s. îmi povestea că ușile wc urilor publice erau fără încuietori și tăiate la un metru de podea. Întrebînd de ce, i s-a răspuns că fuseseră tăiate ca să împiedice homosexualii să se acupleze. Explicabil, fiindcă dezechilibrul în urma războiului și a politicii gulagurilor se resimțea. erau prea multe rusoaice pe cap de bărbat și, aceștia plictisiți, căutau altceva.În Marea Britanie la fel dar, acolo se pare că-i de vină fizicul englezoaicelor, rar vezi pe stradă una după care să întorci capul. Nu te mai port prin lumea antică plină de efebi și atleți homo(cezar și Alexandru cel mare erau bisexuali notorii)Nici în lumea arabă, unde priveliștea a doi băieți plimbîndu-se mînă-mînă e ceva obișnuit. islamul nu înfierează relațiile între doi bărbați, iar instituția haremului și-a poligamiei împingeau femeile la lesbianism.
În final, tonul categoric, ușor emfatic atenuează din mesajul pe care vrei să-l transmiți. Ai fi putut conspecta un pic jurnalul lui Oscar Wilde9da, gay și el)sau cartea Simonei de Beauvoir, „Al doilea sex”, așa pt echilibru.E de înțeles homofobia, dar excesele și de respingere și de acceptare îmi par inumane.
Cît despre comunism, cred că bați cîmpii sau n-ai trăit peroada deplin. Comuniștii înfierau sexul în general: cel extraconjugal, amorul liber,numai cel procreativ era aplaudat. toate excesele ducînd la nenorociri, prin care, acum îți ițesc capetele transexualitatea, lesbianismul, homosexualitatea preamult timp reprimate.
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-23 18:34:11
         
 
  Domnule Marian,
Pe mine nu ma mai preocupa orientarea sexuala a lui Barack Obama deoare mai are nuumai doua luni de domnit.
Insa sunt enorm de suparat ca nici Donalt Trumpulica nu e gay; tot pe motiv de Vladimir Ras-Putin. Fiindca daca nici marele Donald Trumpulica nu este in stare sa-i faca figura sfantului Vladir cel Nou, atunci cine i-o va face?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-23 17:26:50
         
 
  "... chiar dacă ar trebui să-i mai votez încă o dată pe comuniști să vină la putere! Pentru că, între a fi condus de un comunist tâmpit și un gay pervers, de departe prefer prima variantă."
(MTL)

Domnule Marian
Inocenta dumneavoastra politica este dezaemanta. Pai sa nu stiti dumneavoastra ca toti conducatorii comunisti au fost gay perversi care au facut figura la zeci de milione de oameni. Ca sa nu mai vorbesc de comunistii din zilele noastre care sunt si mai periculosi deoarece sunt tineri si in permanenta pusi pe imbatosare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-23 17:19:02
         
 
  Aceasta-i diferența dintre Joan Rivers și domnia voastră: ea a crezut că Obama este homo și acum nu mai poate glumi pe tema aceasta, domnia voastră nu credeți că este homo și puteți glumi fără probleme pe aceeași temă.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-23 17:13:53
         
 
  Domnule Marian,
Eu nu cred ca Barack Obama este homosexual si iata de ce ce; daca ar fi homo i-ar fi facut de mult figura lui Vladimir Ras-Putin. Dar el nu numai ca nu a ravnit la nurii rusnacului dar in toate pozele in care apare cu marele celovec rusnac tine mainile la spate; asa cum fac toti barbatii de stat heterosexuali care vor sa-si protejeze fundul atunci cand stau de vorba cu alti politicieni in cautare de noi iubite de gen masculin.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-23 17:02:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE