FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Aproapele nostru, mielul
Text postat de Florentin Sorescu
Iată cum va fi:

Întâi ne vom ascuți cuțitele
vom face din tăișul lor o lamă subțire-subțire
care să treacă prin aproapele nostru
ca printr-o carne de miel.

Apoi ne vom strânge unul lângă altul
precum la sărbătorile de Crăciun
rugându-ne să nu fi trecut
prin prea mari suferințe.

Și vom mânca
și vom plânge
și niciun înger nu se va mai pogorî
peste noi





































Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnul CTA făcea trimitere la un articol pe care l-a scris pe aceeași temă, nu cenzura disputele dvs artistice cu domnișoara Amelia Soros.
Eu observ lipsa unei virgule care face ca fraza să sune puțin greoi.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2016-11-14 21:17:36
         
 
  er. cum - acu; bine documentată  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-14 21:14:50
         
 
  am citit articolul (chiar l-am savurat)iar cum, cu virgula de rigoare, toate-s clare...mai puțin poziția „ stîngace” a dlui E.C...o fi domnia-sa dacist, o fi antidacist?

Amelie Soros!!! :)) aveți grijă, dle Sorescu, vă așteaptă afurisenia bine documentate a unei vajnice militante naționaliste și ultraortodoxe.
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-14 21:13:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnul CTA făcea trimitere la un articol pe care l-a scris pe aceeași temă, nu cenzura disputele dvs artistice cu domnișoara Amelia Soros.
Eu observ lipsa unei virgule care face ca fraza să sune puțin greoi.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2016-11-14 21:08:40
         
 
  Domnule C.T. Atanasiu, eu mă reream la o persoană de pe sait nu la sait în întregul său; o „liderițㄠde opinie care trollează periodic articolele și aruncă afurisenii, socotindu-i pe toți cei care o contrazic, niște „viermi(citez textual din spusele distinsei A.C.)plătiți cu banii escrocului Soros!” opinie împărtășită(sub o formă ușor atenuată) și de stimabilul domn profesor și proprietar de sait literar, E.C.  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-14 19:23:26
         
 
  europeea o ultraortodoxă conservatoare și naționalistă pînă-n măduva oaselor ei artitrice care face spume la gură

O mostră mai jos:



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-11-14 19:05:47
         
 
  Nu cred că discursurile lui Hitler sau reeditarea „mein kampf” pot constitui pericole reale în lumea în care trăim;totuși, aș zice mai bine să-l citiți pe contestatul istoric Lucian Boia ( la auzul acestui nume există pe europeea o ultraortodoxă conservatoare și naționalistă pînă-n măduva oaselor ei artitrice care face spume la gură)care zice(aprox) așa:„ istoria nu se repetă, noi, oamenii îi repetăm cu obstinație greșelile!”  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-14 17:59:20
         
 
  Mulțumesc pentru comentariu, domnule Daniel Petrescu. Se pare că acesta este un site de politichie, nu de poezie - mereu uit. Dar și textul meu tot la politică se referă, mai exact, la consecințele ei. Nu pot să nu remarc agitația de pe tot mapamondul și să nu mă întreb unde ne va duce.
Am văzut pe un site niște discuri cu discursurile lui Hitler. Poate există acolo un cod, un cifru. Ceva ce le-a scăpat înaintașilor noștri când l-au ales. Dacă nu mă înșel, și el tot contra ordinii mondiale lupta. Și totul a început cu o iarnă foarte, foarte lungă. Ce mă sfătuiți, să le iau?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2016-11-14 09:56:10
         
 
  un sfat, tehnic, domnule Sorescu: închideți pt. o vreme caseta comentariilor pînă se înființează trollul cioacă; ipochimenul își face apariția cam între 10 a.m.-18 p.m. după ora coastei de vest s.u.a!

p.s. vot pt imagistica simplă și sinceră!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-13 17:56:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE