FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Remember
Text postat de Emanuel Cristescu
"Regulile polemicii civilizate:
(stabilite de Universitatea din Oxford, 1890) Atenție la an. Și realizați că ne aflăm foarte aproape de 2017!

1. In orice polemică științifică, socială sau politică, discuția trebuie să se rezume la schimbul de idei și numai la acele idei care au contingență cu problema respectivă.

2. Părțile aflate în polemică folosesc drept argument fie teorii științifice, fie fapte concrete din realitate care sînt relevante în ceea ce privește problema discutată.

3. Părțile nu au dreptul să aducă în discuție caracterul, temperamentul sau trecutul adversarului, deoarece acestea nici nu infirmă, nici nu confirmă validitatea ideilor pe care le susține.

4. Părtile nu au dreptul să pună în discuție motivele care determină atitudinea ideatică a adversarului, deoarece aceasta abate discuția de la problema în sine.

5. Etichetarea adversarului, prin menționarea școlii de gîndire, clasei sociale, organizației profesionale sau partidului politic din care acesta face parte, constituie o încălcare a regulilor polemicii și dezvăluie slăbiciunea lipsei de argumente. Intr-o polemică civilizată contează numai argumentele invocate de adversar ca individ și nu ca membru al unei școli sau organizații. Nu ai dreptate pentru că ești gînditor materialist, patron sau laburist, ci dacă argumentele tale sînt convingătoare sau nu."

P.S. Sper, încă mai sper că tot mai mulți dintre noi vor respecta aceste reguli.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "trollul nu e troll destul dacă nu e și fudul!"
(domnisoara Daniel Petrescu)

Domnisoara Daniel,
Sa stiti ca autoeprigama de mai sus nu poate fi numita autoeprigata pana nu-i mai adaugati doua versuri. Va ajut eu sa o definitivati:

zice D.P. cel istet
dintr-o gura de cotet:
-eu nu sunt un troll destul,
pana nu sunt si fudul!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-13 18:18:54
         
 
  trollul nu e troll destul dacă nu e și fudul!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-13 18:05:47
         
 
  Domnule Daniel Petrescu,
Dumneavoastra faceti o greseala fundamentala, credeti ca subsolul destinat comentariilor dumneavoastra va apartine. Acest lucru este neadevarat. Din moment ce l-ati deschis publicului el apartine publicului. Conform regulamentului, el, publicul, poate sa discute ce vrea in orice subsol, atata timp cat nu foloseste cuvinte vulgare sau nu se descalta doar de dragul de a imputii atmostera. Si dumneavoastra puteti face acelasi lucru in orice subsol de text in care intrati. Deci aveti dreptul ca trollati (aici va multumesc de folosirea acestui cuvnt, care nici nu stiam ca a fost preluat din engleza de catre Limba Romana), arati, grapati, insamantai sau recoltati cat va pofteste inimiooara, atata timp cat in timpul asudarilor la aceste operatii nu jigniti, ocarati, su injurati prieteneste pe nimeni. Lucru pe care observ ca nu-l prea faceti deoarece sugerand ca o distinsa doamna si colega de site ar avea in loc de dantura o placa cu care e libera sa va muste de o parte anatomica (pe care o detineti dar refuzti sa o speciticati asa cum v-am cerut) desi in limitele regulamentului fiindca nu foloseste cuvinte sau expresii obscene, murdare si nespalate, nu fac cinste unei domnisore de pension cum pretindeti ca sunteti. Iarasi ce nu-mi place la dumneavoastra este ca in loc sa va faceti singur dreptate ca un viteaz ce pretindei ca sunteti, umblati cu jalba pe la autoritati cerand introducerea cenzurii, uitand ca padisahul nostru are in momentul de fata discutii importante cu viitorul presedinte Trampulica, deci foarte putin timp liber pentru prosti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-13 18:03:49
         
 
  Problema dumneavoastră este să acceptați că profilul sitului este deturnat, nu să convingeți postatorii să accepte trollii...că veni vorba de empatie, pot empatiza cu suferința trnasoceanică alui d. cioacă cu condiția să nu trolleze postările!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-13 16:51:21
         
 
  Rememberul, domnule coleg, a apărut ca un fel de curcubeu după o furtună europeică. Regret că nu i-ați decriptat sensul.

Demersul dumneavoastră este unul în care, iar, a câta oară, numai alții sunt de vină.

Ce pot să fac? Să vă rog să acceptați că "eutanasierea textuală" nu este și nu poate fi o soluție. Și că singura soluție este coexistența. Bazată pe platforma celui mai mic multiplu comportamental comun. Luați acestă considerație și ca pe o ofertă europeică. Și, de asemenea, vă rog să mai reflectați asupra conceptului de empatie!

Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-13 13:25:36
         
 
  Dl. Cioacă a fost pretextul, de fapt Daniel Petrescu nu suportă opiniile contrare.
Scrie un text ”cu adresă”, apoi dacă primește replica, repede o zbuchește, șterge, reposteaz㠔textul” și comentariile care-i convin. Tipic pentru un șmecher lipsit de personalitate, format în spiritul corectitudinii politice.

Scriu jumătate de oră argumente, pentru ca apoi acest (...) să-mi șteargă textul și să posteze aici că aș fi compilat din altă parte.


Nu te deosebești cu nimic de pleava aceea gălăgioasă care contestă alegerile democratice în SUA.

Repet ce constatasem: viermii lui Soros încă nu pricep că a sosit judecata istoriei.
Mentalitatea extremistă, etichetarea adversarilor, tupeul, aroganța, nu au limite la acești indivizi respingători.

Uite, îți mai repet odată niște adevăruri atât de prăfuite că și cu tone de detergenți nu le puteți ”albi”:


1. Homosexualitatea este o boală.
2. Creștinii sunt majoritari în această țară și este dreptul lor să își facă legile.
3. Identitatea fiecăruia este dată de Dumnezeu și poporul în mijlocul căruia se naște, iar nu de tot felul de creații ”multiculturale”.
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-12 20:20:09
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-13 12:15:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ha ha
Repeți ca papagalul de cateva ore trolling - trolling - trolling, spumegi de mânie ca ți-am rănit minunata lume nouă a dezaxaților corecți-politic, și îmi tot arunci acuze de ”surse compilate”.
Păi scrie aici de unde am compilat, nu-ti mai susura glăsciorul tremurat de gay obosit și trist.

Și da, am votat cu Ponta și voi vota cu PSD în decembrie.

Care este problema?

Sunt mândră, tânără și liberă.
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-12 20:48:57
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-13 12:14:13
         
 
  Am redat nivelul domnilor Kosta Vianu și Mihail Buricea. Care, pentru încălcarea Regulamentului, au avut nivelul redus o lună de zile.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-13 03:46:55
         
 
  "și dezvăluie slăbiciunea lipsei de argumente."

Cum v-am mai spus, scriind ne descriem. Pe lângă lipsa de argumente, agresivitatea comportamentală ne deconspiră traume lăuntrice care ar trebui ținute sub control.

Perntru cine are ochi de văzut să vadă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-13 03:44:19
         
 
  Am repostat aceste reguli pentru că o impune realitatea europeică.

Noi ne batem cu cărămida în piept și tragem, eventual cu suficiență și nedisimulată aroganță, pe alții la răspundere că nu respectă regulamentul. Și, în același timp, unii dintre noi îl încalcă cu o grație de nedescris.

Toleranța mea nu trebuie tratată ca fiind slăbiciune.

Vă propun să considerați acest moment o nouă resetare a spiritului polemic în baza acestor reguli și a Regulamentului europeic.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-13 03:38:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE