FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
PROCES SI APARARE
Text postat de LAURENTIU COSTIN
De ce n-aveți gândirea luminată
și suferiți mai toti de-o boală grea
considerând că dreapta judecată
nu se aplică la persoana mea?

Nu am cerut o funcție înaltă
să ma înclei de-al tronului catran,
De ce vă sunt în suflete o haltă
la care poposiți fără program?

De ce vă erijați în crematorii
arzând proiecte ce străine vi-s,
crezând c-ați devenit judecătorii
ce hotărăsc dreptatea în parvis?

Nu am dorit a voastră epopee
în negrul conștiintei patrulând
Eu îmi trăiesc interna odisee
pe valuri de legendă navigând.

De ce-mi fixați parâme de furie
de prova unui gând atât de cert?
Nu îmi doresc să am în farfurie
fărâme de robie la desert!

Nu voi lupta pentru o falsă stemă,
pentru averi n-oi deveni soldat!
De ce gândiți că sunt o contratemă
de mă feresc de-al vostru abcedat?

Eu înțeleg a voastră stăruință
să prindeți în urechi rostogoliri
de conturi în a lumii trebuință,
Dar eu ascult a’ inimii simțiri.

Nu am țintit ca banul să îmi fie
drept unic țel, o viață fără rost.
Eu am ales să cred că-n poezie
voi regăsi averii adăpost.

Nu vom pulsa spre-aceleași idealuri
E o eternitate între noi!
Voi vreți averi si adumbriri de lauri
De ce porniți cu versul un război?

V-ați pus pe frunte falsă diademă
că stăpiniți al versului regat
Dar crezul meu n-o să vă fie trenă
Își va urma parcursul renegat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  domule Costin, înainte de a o ușchi, atît de inadecvat, spuneți-mi și mie un nume de poet pe care-l admirați, însoțit, eventual, de un fragment de poezioară care v-a „gîdilat” sensibilitatea liricoasă!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-05 20:02:39
         
 
  domnule, cititi macar 10-20 volume de poezie adevarata, de exemplu Dimov, Gellu Naum, Virgil Mazilescu, Ion Muresan, Stefan Manasia, Mariana Marin, Angela Marinescu, Musina, Cartarescu, Komartin, Dan Sociu, Radu Vancu... sunt atatia. in cele din urma, s-ar putea sa-mi dati dreptate. numai bine.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-05 19:49:28
         
 
  Macar ati avut bunul simt sa nu-mi recomandati a va citi capodoperele, ca metoda de petrecere a timpului liber, realizand pesemne ca ar fi fost pierderea absoluta a timpului.
In viata este loc si pentru prostiile mele si pentru ineptiile dumneavoasta si pentru realizarile altora.
Nu degeaba am spus eu ca unii se cred maestrii poeziei, dar tot ceea ce fac este sa se piarda in comentarii inutile si intr-un balci care nu-si are rostul pe un site.
Daca in vremurile bune a lui Vadim pentru a invata jicniri noi si cuvinte din troaca alfabetului era de ajuns sa citesti editorialul sau, acum se pare ca e suficient sa parcurgi comentariile unor postaci de meserie, ca din postarile lor chiar nu ai ce sa inveti. Pacat de acest site. A schimbat macazul spre o directie gresita.
Daca am gresit aruncand aceste cuvinte, iertati-ma! Va voi asculta sfatul si va voi lasa loc liber astfel incat ineptiile dumneavoastra si ale altora care se considera specialisti sa suplineasca vidul lasat de plecarea altora de dinaintea mea, iar acum de plecarea mea. Dar tare mi-e teama ca tot bitii din lume n-ar fi in stare sa le cuprinda in totalitate. Chiar de s-ar retrage toti de pe site, tot nu v-ar fi de ajuns spatiul lasat gol.
Va doresc… n-am ce sa va doresc ca oricum sunteti un om mort; omul a murit cu mult timp in urma si a ramas certaretul.
O sa va las placerea sa va postati in voie ineptiile , sa aiba loc suficient pe site. Cu un regret, totusi… Ca nu voi mai accesa site-ul macar sa vad daca mi-ati multumit pentru spatiul creat pentru propriile ineptii. Dar cred ca nu aveti in vocabular acest simplu “Multumesc”.
Domnule administrator,
Multumesc pentru faptul ca mi-ati permis postarile, atatea cate au fost.
Accept critica. As fi fost interesat sa mi se spuna punctual unde gresesc, ce incalc din regulile unei poezii, a prozodiei, etc. In schimb tot ce am primit este o invitatie invelita in provocari la acest carusel al negarii si al luarii in deradere. Mult prea multe bisericute care se ataca intre ele, multi prea multi episcopi, cardinali si chiar papi. Sau chiar Dumnezeii. Dumnezeii in ale compozitiei,ale versului, al mesajului transmis.
Eu nu vrea sa fac parte din acest carusel si nicimacar sa dau prilej suplimentar ca prin noi postari sa atrag comentarii noi, mesaje toxice care sa scada calitatea site-ului. Prin urmare, ma retrag, multumindu-va frumos si respectos. Eu plec multumit pentru calitatea postarilor mele si pentru faptul ca nu am intrat in acest malaxor al comentariilor care nu-si au rostul.
Iar celor au intentia de a deveni membri ai acestui site le dau un sfat de urmat, ceea ce eu nu am facut si poate ca trebuia sa fac:
Inainte de a se inscrie pe site sa parcurga postarile unor membri din trecut , sa vada calitatea, acolo unde este, modul cum calitatea poate genera comentarii atat de acide, nedrepte, sa vada cum se cearta bisericutele intre ele, etc.; sa se gandeasca ca nu va primi un sfat, o opinie pertinenta; sa-si pregateasca o umbrela sufleteasca care sa-l apere de lăturile care ii vor fi aruncate pe nedrept in fata de acei “specialisti” in arta compozitiei.
Apoi sa se gandeasca bine daca merita sa continue procedura de inscriere.
La mine, n-a meritat. Am gresit cu inscrierea, dar e o greseala care o corectez prin abandonarea site-ului.
Sanatate la toti membrii site-ului.
 
Postat de catre LAURENTIU COSTIN la data de 2016-11-05 18:57:23
         
 
  domnule, cu toata blandetea si simpatia va spun, lasati-va. daca aveti copii, iesiti cu ei la o plimbare, dupa caz la un film, la o bere, etc. daca nu, faceti macar unul. va va tine ocupat...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-05 16:42:03
         
 
  p.s. cel puțin versul „ de ce vă erijați în crematorii„ este emblematic! să ne uităm, Costine, în dex? :))  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-04 20:49:49
         
 
  mare frustrare, domn poet, nici că se poate mai adînc!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-04 20:47:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE