FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Schimbarea domnilor, bucuria nebunilor...
Text postat de Marian Tudorel Lazar
În fiecare an de dinainte de alegeri începe nebunia schimbării. Designerii șefi de campanii cercetează ultimele tendințe, scot de la naftalină sau culeg, proaspete, ultimele retorici sofistice și se pregătesc să joace încă un renghi unei societăți de îmbuibați nemulțumiți. Pentru că, adevărat, ne-am îmbogățit, nu mai mâncăm ”perje cu mămăligă” ci ”pizza” italienilor, ”hot-dogul” americanilor și glutamatul asiaticilor. Și tot ca tot bogătanul, întrucât orice noi alegeri înseamnă un nou început, un nou ”an”, trebuie musai să avem pom de Crăciun și fiecare pom de Crăciun să aibă ornamente noi, după ultima modă. Iar ultima modă, când vine vorba de pom electoral, este ”nu mai vrem penali”, combinată cu ”vrem ceva ce n-am mai avut”. Deci, anul acesta globulețele nu vor mai fi în dungi alb-negre, nu vor mai fi portocalii, galbene, trandafirii și nici măcar roș-galben-albastre. Anul acesta vor fi doar curcubeic-pederaste și ”în alb”, cu semnătura în josul paginii... Fără dată, bineînțeles. Ceea ce înseamnă că nu vom ști ce vom primi și nici când, dar sigur vom primi fie în gură, fie în dos, iar cei mai fericiți dintre noi, ”ăi de sus”, vor primi în... ”bip”. La urmă, toată lumea va primi ceea ce seamănă și cere și toată lumea va fi ”o mare familie fericită”. Cu condiția, normal, ca ”bip”-ul ”ălor de sus” să se potrivească, la mărime, cu ce au pus la bătaie ”ăi de jos”. Ăi de jos care, încă de la Ștefan cel Mare și până acum, semnează ”în alb” deși bolborosesc mereu, după ce se trezesc din somn, în poziția ”capră”, ”Schimbarea domnilor, bucuria nebunilor”.
Deci, bucurați-vă, nebunilor, dar nu uitați că artificiile noii schimbări au explodat deja... la Colectiv.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE