FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
„...Fraților, ce să facem?”(Faptele2,37)
Text postat de latunski criticul
Despre memoria pietrei
nimic nu amintesc profeții,
ei mărturisesc doar despre aruncarea ei
de către cei fără de păcat

în viața pietrei existența profeților
cît și persistența pildelor vii
sînt doar o scurtă străfulgerare

simt un gust amar
de piatră storcită sub țeastă,
pentru o terapie a vidului propriu
mi-ar face bine o lapidare

cum vînturile încă mai suflă
ucidere și amenințare,
privind la piatra din balta insalubră
gînditu-m-am să pun la cale
un program pe termen lung:
o asanare a tuturor profeților.

dar la picioarele cui să-mi las hainele?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Reteta de scuipat in frunte poezia: se ia un bigot de marime mijlocie, nici intreg, nici jumatate, se foloseste pentru a citi si nega orice. Se ia si un autor cu umor si talent, care scrie permanent despre sau, mai ales despre ce intelege dar nu trebuie sa explice. Se ia o carte, fie ea si sfanta, drept izvor de inspiratie. Scriind pe motive inspirate din ea, fara sa ajungi sa-ti bati joc, vei reusi sa-l faci pe bigot sa spumege, sa geama, sa se dea cu posteriorul de pamant sau sa-si sfasie hainele de pe el, dupa caz sau, mai bine, dupa gradul de bigotism al acestuia. Daca bigotul are sansa sa aiba si antecedente de schizofrenie, cu atat mai bine. Astfel ca vei reusi, dupa un interval de timp "delta t" de la start, sa obtii un scuipat suculent si flegmatic fix in fruntea poietriei, zeita poeticii. S-auzim de lucruri clare si de arme in dotare. Sacaz! Siktir!  
Postat de catre sters sters la data de 2016-10-03 13:35:57
         
 
  "să scrii despre lucruri la care nu te pricepi:"

Poetul de aceea este poet. Că are dreptul legitim de aborda orice subiect și de a se pricepe, poetic vorbind, la orice. Atâta doar că îi trebuie ceva talent, cultură, inspirație și muncă. Spunea cineva că toți utilizăm aceleași cuvinte. Numai că unii le folosesc altfel. Și se naște creația!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-10-01 07:52:50
         
 
  la naiba: "poem" nu "poe"  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-10-01 06:45:31
         
 
  Domnule latunski, scrieți în acest mod că o faceți bine. Nu vă lăsați intimidat.

Un excelent poe. Știu că intru în coliziune cu părerile multor confrați dar "materialul" de mai sus îmi oferă extrem de multe argumente să pot demonstra că este poezie adevărată. Scrieți așa și un volum va fi binevenit!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-10-01 06:44:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Geneza 15:5 Și după ce l-a dus afară, i-a zis: „Uită-te spre cer și numără stelele, dacă poți să le numeri.” Și i-a zis: „Așa va fi sămânța ta.”

Apropo, dacă ai să pricepi de ce nu pot fi numărate stelele, vei pricepe și de ce nu pot fi asanați profeții. Și atunci nu-ți vei mai propune obiective irealizabile. Și atunci vei ști și la picioarele cui să-ți lași hainele: la ale mele. Dar dacă n-ai priceput faza cu număratul stelelor, pe aceasta din urmă nici atât.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-10-01 00:37:05
         
 
  Maestre, rău este la vârsta și experiența domniei tale să scrii despre lucruri la care nu te pricepi:

Habacuc 2:11 Căci piatra din mijlocul zidului strigă și lemnul care leagă grinda îi răspunde.

Iată că profeții amintesc despre memoria pietrei... De câte ori vrei să mai scrii ceva despre religie, sună-mă și te voi scuti să mai scrii prostii.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-10-01 00:04:59
         
 
  Uite și la soțul poeziei, cum comentează el! Asta-mi amintește de o dispută dintre doi cunoscuți d-ai mei, care așa se gratulau: soțul vacii și amantul vacii (pentru conformitate - bou și taur )  
Postat de catre latunski criticul la data de 2016-09-30 19:33:29
         
 
  nicio legatura cu poezia...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-09-30 18:20:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE