FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
LUMEA LUI CERNEA
Text postat de Marian Tudorel Lazar
În anul 2XXX Remus Cernea ajunge președinte și partidul său la guvernare. Toate bisericile sunt dărâmate, în locul lor sunt construite, în fiecare satuc, spitale. Preoții sunt obligați să se reprofileze profesional, făcând toți facultatea sau măcar o postliceală de medicină. Eutanasia devine o practică obișnuită și obligatorie. Bolnavii irecuperabili devin bănci vii de organe. La cerere, pot fi ținuți în stare de comă provocată până la momentul oportun. Nici un organ refolosibil nu va fi irosit, pielea care nu este necesară unui transplant este utilizată pentru producerea de obiecte de vestimentație sau cu alte întrebuințări, grăsimea este transformată în săpunuri de lux, restul ajunge, după verificări și răsverificări, la crematoriu. Fără a se ajunge la un consens mondial, unele țări acceptă consumul de carne umană, altele nu, ca urmare a penuriei de carne, provocată de faptul că tot mai multe animale încep să fie considerate persoane non-umane și uciderea lor nu mai este permisă, decât în cazuri de boli nevindecabile, exact ca în cazul oamenilor. Nu există suflet, nu există viață după moarte, corpul este doar un simplu recipient și o piesă de schimb. După zeci de ani de încercări, transplantul de cap devine, în sfârșit, realizabil. Evident, celelalte transplante sunt deja o bagatelă. În virtutea principiului ”fiecare este liber să facă ce vrea cu corpul lui” oamenii ajung să facă schimb între ei de mâini, picioare, ficat, rinichi, plămâni, inimă, ochi, urechi, piele și orice altceva. Apare Institutul Internațional de Evaluare Organică. Fiecare organ primește o notă de la 1 la 100, notă folosită pentru stabilirea prețurilor, în cazul schimburilor de organe. Întrucât Dumnezeu nu mai este valoarea supremă, fiecare om este evaluat prin teste din ce în ce mai complexe de inteligență. Geniilor li se asigură o existență aproape nelimitată, având totdeauna prioritate la schimbul de organe. Idioții și toți cei considerați inferiori sunt castrați și puși pe același nivel cu animalele de companie. Nu mai există căsătorie, de nici un fel. Sexul devine liber de orice îngrădiri, dar nu mai poate fi refuzat, întrucât plăcerea devine valoarea supremă în societate. Practicarea oricărei forme de religiozitate devine infracțiune, pedepsită inițial cu castrarea, ulterior cu coma indusă și trecerea în proprietatea băncii de organe. În cazuri speciale, capul celor cu capacități deosebite este păstrat, separat de corp, conectat la un sistem de hrănire și oxigenare, dar fără posibilitatea de a li se mai da, vreodată, alt corp. Cip-urile, din ce în ce mai sofisticate, conectează fiecare om la Computerul Mondial și fiecare mișcare este monitorizată și controlată. Nu mai există infracțiuni. Un sistem complex de mașinării asigură poliția în fiecare ungher al globului. Toată lumea este din ce în ce mai fericită. Remus Cernea, geniu și erou, devine Președinte Etern al Terrei.


EPILOG: În anul 2777, după 666 de ani de domnie ateistă a lui Cernea, Dumnezeu, Iisus Hristos și Duhul Sfânt coboară pe pământ și vor să-și ia în primire Împărăția. Adunată în Agora Virtuală, toată omenirea decide, printr-un referendum, făcut în pauza publicitară a unui cunoscut joc online, că nu au nevoie de Dumnezeu și îl preferă pe Remus Cernea și inexistența lui Dumnezeu. În virtutea principiului liberului arbitru, Iehova acceptă și părăsește pentru totdeauna lumea aceasta. După care _______________________________________________


... SĂ FIE LUMINĂ!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vot.  
Postat de catre Cristian Lisandru la data de 2016-09-21 16:58:03
         
 
  La postarea textelor, la rubrica ”categorie text” nu există și opțiunea pamflet sau există și nu o găsesc eu.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-09-19 22:49:00
         
 
  Da, și eu am ezitat dacă să-i sugerez autorului să schimbe numele. Să fie un nume fictiv. În rest, trebuie să recunosc, textul este bine realizat. Dar, cum subliniam, ca pamflet.

PS. Am postat un scurt fragment și pe Facebook cu un link spre textul din Europeea. Și rog și pe alți colegi să procedeze la fel.

Mulțumesc.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-09-19 21:14:09
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cu multă vreme-n urmă am citit cîteva texte excelente ale lui Ovid Crohmălniceanu: Istorii insolite, Premiul Asociației Scriitorilor din București, (1980), povestiri științifico-fantastice de un umor fin și deosebit de subtil la adresa unor aspirații aiurist-futuriste. Și lipsite de aluzii prea excesiv tendențioase.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-09-19 19:59:24
         
 
  O singură observație. Acest text nu este și nu poate fi un eseu. Cea mai bună încadrare este aceea de pamflet!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-09-19 19:23:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE