FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Moartea ca pretext de falsificare a istoriei și circul mediatic aferent
Text postat de Emanuel Cristescu
Românii sunt cu toții respectuoși în fața morții. Chiar și dușmanii, la moarte, uită totul și merg la priveghi. În cazul soției ex-regelui Mihai, o camarilă, care nu mai are răbdare, și câțiva snobi, excentrici și exaltați, vor să speculeze și o fac cu mult sârg, un eveniment tragic: moartea unei femei. Și vor să falsifice istoria, vor să reabiliteze poate cea mai mare trădare din istoria României, doar doar vor reveni la putere. Făcând praf și bruma de solidaritate care a mai rămas între români după pârjolitoarea conducere băsistă. Adică nemaiținând cont de nimic.

Sunt, cu argumente de necombătut, antimonarhist. Și îmi spusesem, despre morți numai de bine. Și de asemenea hotărâsem să nu zic nimic despre monarhie și monarhiști în această perioadă. Deși, de-a lungul timpului (paginile mele o consemnează) am dus nenumărate bătălii cu monarhiștii care, în opinia mea, cred că România, românii au memorie scurtă.

Însă în fața valului exagerat de propagandă promonarhică (pe ei nu moartea soției ex-regelui îi mână în luptă ci specularea momentului și evenimentului în interes propagandistic, pro-monarhic) . Mă uitam la lipsa de decență a Margaretei care, încălcând Legea Salică, a așa-zisei Case Regale, în loc să aibă un comportament pios, de credincios, la moartea mamei sale, declara că este "gata să reinstaureze monarhia" Crezând că aceia care fac zarvă pe această temă, și care, nu depășesc 3% ar reprezenta România! Fals Doamnă. Nu poți ridica pretenție la conducerea României pentru că nu ai nici un fel de drept. Și, nu era momentul, dar ne obligi să o spunem, tatăl domniei voastre, a TRĂDAT România grav. Faptul că a spus-o și Băsescu nu anulează adevărul acestei TRĂDĂRI.

Și-a arestat protectorul, care mersese la el să-l informeze că semnează Armistițiul cu rușii. Și a făcut-o la îndemnul și de conivență cu acea oribilă Camarilă. Mințind că Antonescu nu vrea să semneze Armistițiul.

S-au deschis arhivele. Adevărul a ieșit la iveală și nu mai poate fi ascuns. Există o telegramă de la Ankara prin care se dovedește că se știa de intenția lui Antonescu de a semna Armistițiul. Prin arestarea lui Antonescu a fost zădărnicit astfel Armistițiul pe care Antonescu urma să-l semneze cu Stalin. Care îi acceptase trei condiții onorabile de ieșire din război. În timp ce, pe "tratativele" cu reprezentanții Camarilei nu dădea doi bani.

A mințit poporul că a semnat el un Armistițiu cu rușii! Când de fapt Armistițiul a fost semnat abia în 14 septembrie cu inamicul aici. Inamic în fața căruia a capitulat necondiționat. Abandonând astfel Armata Regală, peste 125.000 de ostași. Floarea Armatei. Dintre care zeci de mii nu s-au mai întors acasă. Toată copilăria mea am fost martorul plânsului neconsolat al mamei mele după fratele ei care nu s-a mai întors niciodată după acel nemernic abandon "regal"

Și acum, ce vor acești ticăloși? Să profite de o moarte sau două și să ajungă la conducerea României? De aceea cu tot regretul că trebuie să luăm atitudine în aceste zile triste, trebuie, spun eu, să ieșim din pasivitatea firească în asfel de cazuri și să ne manifestăm, să luăm atitudine pentru că, doamne ferește, iar putem avea o lovitură de palat și să ne trezim iar cu pecinginea monarhică.

Și, dacă de-alde Băsescu și camarila lui, într-un regim republican, iată, mai greu, putem totuși scăpa, odată instaurată monarhia și noua camarilă praful se va alege de ce a mai rămas din România.

Să ne amintim și că că ex-regele a semnat în 89 acea monstruoasă Declarație de la Budapesta în care Transilvania, nu mai era pământ românesc ci "spațiu de complementaritate"

Îndemn toți republicanii să renunțe la atitudinea pasivă și să se manifeste împotriva acestei propagande deșănțate care nu are odihnă nici măcar în perioada în care soția ex-regelui a murit. Fie-i țărâna ușoară!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "reinstaurarea monarhiei avand aceeasi sansa pe care o are nationala Romaniei sa bata Brazilia cu 5-0"

Un singur punct negru la orizont! Da, dar acesta poate aduce furtuna.

"propaganda promonarhica are fix acelasi efect asupra romanului trecut prin comunism ca preceptele vegane asupra unui cioban din inima Oasului"

Propaganda, orice propagandă, se bazează pe incapacitatea publică de a face conexiuni și pe memoria socială scurtă. Există o procedură, psihologii și manipulatorii o cunosc și o utilizează din plin, care se cheamă "fereastra de oportunitate Overton" Dacă o știți, OK. Dacă nu, google. Dacă nici, help.

"nu astea au fost motivele care v-au manat in lupta, ci vechile reflexe."

Detaliați. Îmi plac procesele de intenție!


"Cat despre minciuni, daca nu le-ati fi trecut cu vederea pe cele colosale si mai la ordinea zilei, ati fi fost mai credibil."


puteți exemplifica? Să înțeleg că am libertatea de a lua atitudine față de anumite subiecte pe care mintea mea le consideră prioritare cu o condiție: să am acceptu domniei voastre, Întreb: dreptu-i? Cum ar spune cronicarul!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-08-11 06:02:47
         
 
  erata: are = avand  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-08-10 10:32:25
         
 
  sa fim realisti, domnule Cristescu, reinstaurarea monarhiei avand aceeasi sansa pe care o are nationala Romaniei sa bata Brazilia cu 5-0 in finala campionatului mondial de fotbal, iar propaganda promonarhica are fix acelasi efect asupra romanului trecut prin comunism ca preceptele vegane asupra unui cioban din inima Oasului, nu astea au fost motivele care v-au manat in lupta, ci vechile reflexe. Cat despre minciuni, daca nu le-ati fi trecut cu vederea pe cele colosale si mai la ordinea zilei, ati fi fost mai credibil.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-08-10 10:31:22
         
 
  "hotărâsem să nu zic nimic despre monarhie și monarhiști în această perioadă"


"Însă în fața valului exagerat de propagandă promonarhică (pe ei nu moartea soției ex-regelui îi mână în luptă ci specularea momentului și evenimentului în interes propagandistic, pro-monarhic) . Mă uitam la lipsa de decență a Margaretei care, încălcând Legea Salică, a așa-zisei Case Regale, în loc să aibă un comportament pios, de credincios, la moartea mamei sale, declara că este "gata să reinstaureze monarhia""

Numai de respect pentru decedată și numai de pioșenie nu vorbim. Când scriu, de cca a5 minute Ghilezan bate câmpii, pe B1, numai politic. Ce a făcut regalitatea, căi ferate, etc. Ori în fața valului speculativ al morții în folos propagandistic pro-monarhic nu se mai poate tăcea.

De aceea domnule coleg am intervenit. Se minte și se falsifică prea mult.


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-08-10 10:16:23
         
 
  Din păcate trebuie să plec. Și mâine voi fi plecat undeva în Covasna. Așa că nu știu când voi putea răspunde aplicat.

Vă rog totuși să citiți topicul meu. Din ce ați postat rezultă clar că nu ați citit ori nu ați citit cu atenție.

Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-08-10 10:03:39
         
 
  d-le Cristescu, eu unul m-am nascut in republica, ca urmare, n-am cum sa am vibratii opuse, daca ma intelegeti. Om sunt si eu. Cand s-a prezentat la cazan tatucul Stalin nu eram pe lume, dar cand l-a urmat Dej, ma credeti sau nu (sunt momente cand amintindu-mi, nici mie nu-mi vine sa cred) am fost destul de idiot sa ud o batistuta. Ca urmare am ajuns sef grupa apoi detasament, si m-am ofticat cand am ratat functia de comandant unitate in fata unei pupeze, fiindca luasem un 9 la romana in vreme ce pupaza nu. Din fericire, mi-a trecut. In prezent nu mai am vibratii de niciun fel - Iliesti, Basesti, regi, printi din frunza de dud, nici atat. In schimb am o gura rea cu care v-as intreba (cu mare placere) daca ati fost la fel de vocal - sigur, respectand proportiile - la moartea corifeului comunist Adrian Paunescu, sa zicem. Mai ales ca acum, cand napustindu-va tezist si vituperant asupra vietii fostului rege, trupul femeii care i-a fost sotie, numita - ca ne place sau nu - Regina, nu s-a intors inca in pamant. Daca nu crestineste, macar decent ar fi fost sa asteptati pana sambata, 13 august. Ca doar nu dadeau turcii. Zic si eu.

Intre timp, sa va aduceti aminte ca tancurile sovietice, in ciuda unor ipocrite piruete diplomatice in tratativele demarate in 43, care evocau sansa unui armistitiu, si a acceptarii proiectului de la Stockholm (cel care n-a mai ajuns la Antonescu) oricum, n-ar fi acceptat decat capitularea neconditionata, urmata de jaf si stergerea la partile moi cu tratatele - mai ales ca Roosvelt era la fel de inflexibil, Churchill ii sufla-n ciorba, iar dpdv militar eram apatici si cam pe butuci.

Daca doriti, despre destin, greseli strategice, tradari si restul, va propun sa ne mai aflam in treaba in poiana lui Iocan de sambata incolo, desi s-a vorbit imens pe tema asta si pentru cei de meserie lucrurile sunt destul de clare.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-08-10 09:34:18
         
 
  Nu-l simpatizez pe Cristoiu. Dar, se pare, a rămas printre puținii jurnaliști lucizi în acest moment și pe această speță!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-08-10 06:30:14
         
 
  Am văzut la TV câțiva comentatori care într-un mod grețos falsificau adevărul istoric și proslăveau o femeie care nu a fost altceva decât o soție de ex-rege. Sorin Roșca Stănescu, Ghilezan, Paleologu, Vlad Nistor și alții. Nu mai vorbesc de prompteriste și de alții care falsifică adevărul cu o lejeritate de speriat. Spunea Roșca Stănescu: România trebuie să fie recunoscătoare acestei "regine" care înainte să ajungă regină s-a înscris voluntară în Armata franceză care lupta împotriva Germaniei cu care noi eram aliați! Regele mergea însoțit de Antonescu pe front. Până să-l trădeze! Îți stă mintea în loc!

Sper ca majoritatea românilor să nu fi fot atinsă de acest circ mediatic de necrezut!

Nihil sine Duda!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-08-10 06:28:04
         
 
  Domnule Cioacă,

Amuzant ați răspuns. Așa o fi și n-am înțeles eu. Sau așa o fi la jiidaci. Sau la jiidacii canadieni!

Ha, ha, ha!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-08-10 01:11:38
         
 
  "Chiar și dușmanii, la moarte, uită totul și merg la priveghi."
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Iarasi dat o interpretare idealizata evenimentului.
Dusmanii merg la priveghi nu ca au uitat ce le-a facut decedatul ci ca sa se convinga ca este mort cu adevarat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-08-09 21:43:13
         
 
  În acest moment chiar nu văd pericolul revenirii monarhiei. Ar putea să existe, dar nu văd nimic real la orizont. Doar vise de rege detronat.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-08-09 20:47:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE