FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
CENACLUL EUROPEEA
Text postat de Emanuel Cristescu
Vom organiza Cenaclul Europeea, lunar la "Tinerimea Română" vis a vis de Teatrul Bulandra strada Izvor.

Participarea pe bază de invitații. Pentru a putea primi o invitație înscrierile se fac la [email protected]

Pentru a putea citi în cadrul Cenaclului vă puteți înscrie pentru programare la aceeași adresă de mail: [email protected]

Cenaclul va avea loc în ultima vineri din lună de la ora 18.00. Prima ședință ar putea avea loc în septembrie dar dacă vor fi solicitări putem începe din această lună.

Dacă aveți propuneri pentru desfășurarea cenaclului sau pentru invitați le puteți face aici sau pe adresa de mail.

PS. Mulțumesc doamnei Elena Toma, OA adică Omul Activ, care m-a pus în contact cu domnul Voicu Enăchescu, directorul artistc de la "Tinerimea Română"
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Trimiteți datele de contact nr. de telefon și e-mail pe adresa:

[email protected]

Pentru aceia dintre dvs care aveți cont pe Facebook:

https://www.facebook.com/events/1624402127889896/
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-07-03 03:34:48
         
 
  Eu sunt interesat, dar ultima vineri din iunie nu pot veni. Deci rămâne în iulie, dacă nu intervine altceva.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-06-13 12:32:00
         
 
  Eu! Eu sunt interesat să particip.  
Postat de catre Relu Cazacu la data de 2016-06-13 08:47:56
         
 
  Dintre mai nou sosiții pe site nu este nimeni interesat să participe la Cenaclul Europeea?  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-06-12 17:06:14
         
 
  Și, de asemenea, aștept și membri Europeea din provincie. Am fost plăcut impresionat să constat că o ieșeancă, membră Europeea, și-a manifestat disponibilitatea de a veni. Ba chiar și o prietenă din Oradeea.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-09 20:14:11
         
 
  Aștept în continuare înscrieri. Atât pentru a citi în cenaclu cât și ca participant auditor -comentator.

Aștept și propuneri pentru lansare de carte, vernisaje, manifestări muzicale (interpretare vocală și sau instrumentală)

Aștept tineri.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-09 20:10:58
         
 
  eeee.... Corbu vede, orbu ... nu prea...
dar se amuză și el, sperând, repetându-și :
” vom vedea ” :)
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2016-06-03 09:45:47
         
 
  "vom vedea, vorba orbului :)" Nu cumva e un typo? Adică, vorba Corbului?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-02 21:22:54
         
 
  Înălțător ! Să fie într-un ceas bun ! :)
Ce va rămâne din bunele dvs. intenții, vom vedea, vorba orbului :)
Doamne ajută !
Distribui vestea :)
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2016-06-02 20:43:18
         
 
  Am înstelat topicul pentru a atrage ateția. Ca răspuns anticipat pentru vreo posibilă interpelare a vreunui cârcotaș de drept!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-02 20:21:43
         
 
  În principiu aș dori cât mai mulți autori tineri. Evident, consacrații europeici, jiidacii incuși, au câte un loc de drept și mai multe pentru invitații sau repezentanții ori trimișii lor personali.

Oricum, casa de la "Tinerimea Română" a fost renovată. Sala este o bijuterie. Este proiectată de fiica marelui Spiru Haret (chiar azi am trecut, pe jos, prin fața statuii lui de la Universitate. Prima cum vii de la Cișmigiu!) Și reprezintă un fel de copie, (de sală vorbesc) în miniatură, a celebrei Scala din Milano.

Însă cenaclul îl vom ține în foyer, care permite o așezare mai colocvială a scaunelor. Am revăzut și foyerul și sala, astăzi și totul este OK. Seamnănă, foyerul, oarecum cu rotonda de la MLR în care, illo tempore, Europeea a ținut câteva ședințe.

Mulțumit de răspuns? Mai aveți ceva întrebări? Șugestii ceva?

Vă stau, tuturor, la dispoziție.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-02 20:10:45
         
 
  Domnule profesor,
La cenaclu pot lua parte numai scriitori si poeti care au inspiratia adanc infipta in secolul 21 sau si tinere sperante a caror activitate se intinde peste doua mileni?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-06-02 19:38:29
         
 
  Puteți să mobilizați cunoștințe, prieteni pasionați de literatură șii artă.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-06-02 14:45:59
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE