FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nu inteleg
Text postat de ecsintescu virtual
Nu inteleg de ce in fata evidentei ne pozitinam de-a contra!

Nu inteleg de ce evidenta este vazuta altfel decat evident!

Nu inteleg de ce evidenta spune ca in democratie majoritatea bate minoritatea.

Nu inteleg de ce evidenta clara a referendumului din 2012 nu a schimbat nimic in logica democratica a profesorului Corbu. http://www.becreferendum2012.ro/DOCUMENTE%20BEC/Rezultate/comunicat%20rezultate%20finale.pdf

Nu inteleg de ce anti basistii nu-l-au demis. Puteau sa fie prezenti 99%! Nici macar nu trebuiau sa voteze. Atat, prezenta! Pentru ca..

Nu inteleg de ce nu respectam legea! Nu inteleg de ce nu respectam democratia!

Nu inteleg de ce Ponta mai respira politic. Nu inteleg de ce as mai vota.

Inteleg ca DNA ma va ajuta de ce nu mai inteleg!




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Suntem ceea ce nu înțelegem. Băsiștii sunt printre cei mai neînțelegători. Ei nu au repere să înțeleagă evidența și-și proiectează o lume nonevidentă. Pentru că le sunt ocultate prin manipulare, mancurtizare reperele. Dar, mai ales, pentru că nu au repere cu privire la bine și rău. Care, în forma cea mai generală ar putea fi percepute astfel. Tot ce slujește viața este bine tot ce este împotriva vieții este rău. Ei o țin însă langa "patru picioare bun, două picioare rău"

Când alungi 5 milioane de vieți din România, aceasta este o EVIDENȚĂ.
Când institui o Justiție în interes propriu ai realizat, în fapt, o INJUSTIȚIE.
Când ajungi, prin fraudă, în mari dregătorii aceasta este imoralitate.
Când ai toate mijloacele la dispoziție să știi, și obligații izvorâte din fișa postului să știi și tu declari că nu ai știut de bani de partid, de devalizarea țării, de retrocedări, de ALRO, de flotă de etc. aceasta este o evidență a răului.

Când, când...

Și cum toate aceste evidențe, vorba poetului, trebuiau să poarte un nume li s-a spus simplu...băsism!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-24 00:20:46
         
 
  Eu am înțeles de foarte multă vreme că nu înțeleg absolut nimic din ceea ce ar trebui să înțeleg (se presupune) urmărind scenariul politic scris de alții în așa fel încât doar întrebările retorice mai au șanse de supraviețuire. Rămânem țintuiți în semne de întrebare ale căror răspunsuri, pare-se, nu vor veni niciodată.  
Postat de catre Cristian Lisandru la data de 2016-01-23 09:35:31
         
 
  Pertinente intrebari, dar fara raspunsuri concludente !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2016-01-23 09:24:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE