FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cum a devenit "Mioriția" "Împărăția Șmenlandia"
Text postat de Emanuel Cristescu
Minipamflet*

Cum a devenit ”Mioriția”, „Împărăția Șmenlandia”

Scria croncănicarul Puritanius din Bucureșteea, grămăticului Expirescu Mancurtial: „sunteți, domnule coleg, aș putea spune, un teren fertil, terenul bio, un fel de luncă a Nilului, pentru implementarea Decalogului lui Chomsky la pachet cu directivele NKVD.

În Mioriția, Maidanezul sau Impostorul nu a câștigat niciodată. Cu Arogantul, s-a decis, la masa verde.Să nu se oranjgutanizeze Mioriția precum Ukraimirea. Împărăția Marelui Licurici l-a uns pentru prestarea de servicii complete. De care s-a achitat cu mult zel și artă.

Pe Prosteană, după ce l-a plimbat pe la SPA, unde a fost filmat și foografiat, l-a ciuruit la Șparlis unde extratereștrii, dirijați de Satanis Vagabonschi, au votat cu șase mâni și două capete. Ffără număr, fără număr.

La Refâsrendum câtă frrunză câtă iarbă. Milioane de cetățeni l-au rejectat în Cloaca Maxima a istoriei. A ieșit, plin de productele finale ale digestiei, în genunchi. s-a șters, s-a târât, a mințit-o pe Heil Porkel, din Împărăția Licuricilor Ui, a dat un codicil cu sluga lui Zgărbean și s-a întors în salonul oval de la Treicoceni. Apoi, încetul cu încetul a fost iarăși ce a fost și mai mult decât atât. I-a popit pe toți care i-au pos oglinda în față și a transformat Mioriția în Împărăția Șmenlandia.

Restul? Șmenlandizare, salon oval, whiski, petreceri, salbe, plame pe podele, mizerie, ticăloșie, retrocedări și prostirea proștilor. Fericiță că a lor va fi Împărăția Cerurilor”

*Orice asemănare cu personaje sau fapte reale este absolut întâmplătoare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Și site-ul a reacționat. A postat de două ori comentariul meu, în speranța că, totuși, veți înțelege. Ori că ați fi din Badenn Baden!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-24 00:27:47
         
 
  Pentru domnul Expirescu Mancurtial:

Foarte corect și pe înțeles a explicat distinsul jiidac. Sigur aceasta este o EVIDENȚĂ. Dar cum știu că nu înțelegeți evidențele nu mai insist.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-24 00:26:03
         
 
  Pentru domnul Expirescu Mancurtial:

Foarte corect și pe înțeles a explicat distinsul jiidac. Sigur aceasta este o EVIDENȚĂ. Dar cum știu că nu înțelegeți evidențele nu mai insist.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-24 00:25:39
         
 
  Bineinteles ca Orwell, ca orice scriitor profesionist a fost platit pentru a scie "Ferma animalelor" si "1984" si inca platit foarte bine de editura care s-a angajat sa i le si publice.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-01-22 23:13:02
         
 
  Stiti ca Oewell a fost platit sa scrie 1984 si Ferma? Cred ca stiti.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2016-01-22 21:38:45
         
 
  La topic, adică la obiect! Am să văd asupra cui va avea efect încercarea de deturnare a subiectului!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-22 01:07:21
         
 
  Licuricismul și diversiunea lucrului bine făcut la fermă creează omul nou care nu-și pune probleme! Manipularea nu ar avea efectul scontat dacă manipulații ar depune efortul de a înțelege, măcar.

"PATRU PICIOARE BINE, DOUĂ PICIOARE RĂU" fu scris pe peretele din fund al
hambarului, deasupra celor Șapte Precepte și cu litere mai mari. Odată învățată pe dinafară,
oile dovediră o mare plăcere pentru această lozincă; ori de cîte ori stăteau întinse pe cîmp,
începeau toate să behăie: "Patru picioare bine, două picioare rău! Patru picioare bine, două
picioare rău!" ― și continuau astfel ore întregi, fără să obosească deloc."

" Ființele de afară priviră de la porc la om și de la om la porc și din
nou de la porc la om: deja era imposibil să mai spui care era care."
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-22 00:52:23
         
 
  V-a ieșit mai bine
Unelte de gradina ergonomice tratate termic in in camp de inalta frecventa, pentru export

Sper că aici n-ați vrut să-l imitați pe Buricea!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-21 22:19:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE