FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Completare regulament
Text postat de Emanuel Cristescu
Potrivit regulamentului de funcționare al Europeii membrilor site-ului li se acordă nivele de acces care permit postarea directă sau cu aprobare a textelor sau comentariilor. Este de la sine înțeles că această acordare de nivele se face în scopul ca membrii să facă uz de nivelele primite.

Completare regulament. "Lipsa de activitate pe site, mai mult de 15 zile, a membrilor care au nivele de acces care le permit să publice direct texte sau comentarii, conduce la reducerea nivelului membrilor respectivi la 10." Aceasta înseamnă că vor putea publica texte sau comentarii dar doar cu aprobarea unui editor.

Prezenta completare intră în vigoare începând cu data de 10 ianuarie 2016 când va începe procesul de separare a membrilor activi de membrii inactivi.

La mulți ani tuturor și mult succes.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vasilica,
Eu sa fi fost in locul tau m-as fi bucurat deoarece adevaratii lupi nu haituesc decat gazelele cele mai pline de vinoncoa. Pe cand pe mine, de cand dusmanii au raspandid zvonul ca as fi un lup extrem de matur, nu ma mai haituste nici o caprioara.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-01-05 05:38:28
         
 
  Dumitru,

Mă bucur și eu că ne mai intersectăm din când în când pe Europeea. Îmi aduc aminte că atunci când am venit prima dată pe Europeea și "gașca" a început să mă hăituiască, tu ai fost primul care mi-ai luat apărarea (și au mai fost câțiva, printre care și Ioana Barac) și mi-ai făcut un catren glumeț din poemul pe care îl postasem. Cu cât eram mai "hăituită", cu atât mai mult mă amuzam, răspunzându-le la fiecare, nu am abandonat deloc.
Să ai un an cu multă sănătate și inspirație!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2016-01-04 22:46:07
         
 
  erată:inserat  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2016-01-04 22:37:52
         
 
  Radu Ștefănescu, nu ți-aș dori să guști din salata aceea de boeuf pe care ți-am dedicat-o.
Știi că am înserat poezia în volumul meu de poeme "Reflecții", din 2012, Cap."Pe-un zâmbet de așteptare"? Am și scris că îți este dedicată. O mai ții minte?
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2016-01-04 22:34:07
         
 
  Doamna Vasilica,
La multi ani cu sanatate si bine ati revenit printre noi. Ma bucur sa va revad pe Europeea.
Si sa stiti ca si pe mine m-a haituit haita de lupi; dar acum cand ea nu mai misuna pe aici, a inceput sa-mi lipseasaca; de unul singur unui miel matur de calibrul meu nu-i vine sa se indemnec la nici un fel de activitate sportiva.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-01-04 17:21:13
         
 
  doamna Vasilica, cand mi-aduc aminte de salata aia de boeuf din care n-am gustat niciodata, m-apuca asa o tristete. dar sa stii ca in gasca lupilor eu n-am avut decat o functie de executie.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-01-04 13:14:28
         
 
  Domnule Cristescu, în primul rând, "la mulți ani" și Sărbători Fericite în continuare! Noul An să vă aducă sănătate, bucurii, împliniri! Și toate aceste urări le transmit și membrilor care postează pe Europeea(câți au mai rămas!).
În legătură cu noul regulament, îmi este indiferent, aveam și eu un privilegiu micuț: aveam postare directă a comentariilor, asta, datorită unei persoane care are nivel mai mare și a avut posibilitatea să-mi dea nivelul 20 (căruia îi mai mulțumesc o dată!), nu a dv. care nu ați dorit să-mi acordați un nivel superior, cu posibilitatea de a posta textele direct și a acorda steluțe și vot, deși aveam destulă vechime pe Europeea. Datorită acestui lucru am fost dezavantajată pe Europeea și nu am putut să fac parte din "gașcă", să fiu și eu însteluțată sau să mi se acorde voturi. Dacă aveam posibilitatea unui nivel superior mai "îndulceam" puțin "vocea" celor care m-au hulit mult timp aici. Drept care, am preferat să mă retrag, să nu mai postez pe Europeea, căci tot ce postam, venea "gașca" și demola totul. Deci, îmi este indiferent dacă îmi luați și acest "drept". Cu aceeași considerație,
Vasilica Ilie
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2016-01-04 12:34:51
         
 
  OK. M-ați convins. A fost o reacție la cald. Prin urmare, renumț la completarea regulamentului. Însă nu voi șterge textul. Face parte din istoria europeică.

Domnule coleg Ștefănescu, utilizez și eu FB și am aproape 5.000 de prieteni. Însă acolo este dificil de stocat și de gestionat o informație. Acolo momentul contează. Un fel de fulgurație evenemențială. Ori reclamă și publicitate. Efemere. Am senzația unui fel de manelism socializabil, un cadru perfect pentru marketing. Și mai puțin pentru lucruri serioase. Dar nu de seriozitate are nevoie lumea. Ci de FB. Succesul său extraordinar se bazează pe faptul că se pliază pe comportamentul uman majoritar la nivelul numerelor mari. Bravo creatorului FB.

Spuneți: investiți. Poate o voi face. Nici nu este nevoie de prea mult pentru cum trebuie perfecționat site-ului. Dacă vom fi sănătoși și dacă lucrurile vor evolua normal poate o voi face.

Mulțumesc pentru sfaturi, idei și păreri.

Vă întrebasem: are cineva textul mesajului pe care îl primeați sau, poate îl primiți, de la Europeea prin care sunteți anunțați că a fost postat un comentariu?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-03 23:09:19
         
 
  Nu ați definit „lipsa de activitate” suficient de clar ca să nu iscați confuzii.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-01-03 18:57:03
         
 
  Domnule profesor,
Spunet-mi si mie vina este a celor care baga batul, sau a gaurilor din gard care ii invita sa bage batul? Eu zic sa lasam si betele si gaurile in pace, ca pana la urma se inteleg ele.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-01-03 10:46:03
         
 
  domnule Cristescu, literatura virtuala traieste prin feedback. comentarii, voturi, stele, dezbateri, lovituri la gioale, caterinci, exercitii de lectura, concursuri, catrene, etc. virtualul e in primul rand un spatiu de relationare, fiindca misiunea lui de baza e sa lanseze autori optimisti (eu le-as spune inconstienti) in print, iar feedbackul le ofera acest curaj nebun. priviti in ochii unui text necomentat. in el veti gasi aceeasi tristete cu a unui volum care nu se vinde.
va place sau nu, in virtual autorii adera la gasti care se lupta intre ele, dand energie sistemului. cand una din gasti castiga, sistemul intra in declin si moare. solutia pe care o propuneti pentru a resuscita europeea imi evoca un cartier de pensionari, care sub amenintarea ca li se va lua permisul auto, sunt obligati sa conduca macar o data pe saptamana. sa conduca, ce? masini nu mai au. si nici chef n-au, fiindca au vazut tot ce era de vazut. ar conduce tinerii, dar n-au masini. pe scurt, generatia asta s-a dus. vreti alta? investiti.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-01-03 09:05:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Oricine și orcând poate publica aici, în Europeea, cu singura condiție, de a respecta regulamentul. Cei care au nivel 10 pot publica, așa cum bine știți, numai că validarea publicării este făcută de un editor.

Intenția mea a fost să-i separ pe membrii inactivi de cei activi. Și să limitez, astfel, abuzul pe care unii membri inactivi, dar cu nivel mare îl pot face. Nivelul mai mare de 10 presupune că, într-un fel, membrul a confirmat și respectă regulamentul. Prin urmare editorii nu-l monitorizează în niciun fel. Astfel că, nemaiactivând, ies din prim plan. Și, deodată, vin și bagă bățul prin gard, în sensul că denigrează site-ul, nu respectă regulamentul, etc.

Este adevărat că avem antidotul sancționării post factum. Intenția mea a fost să previn.

Dar am să mai reflectez la observația dumneavoastră. Probabil, am reacționat ușor coleric. Probabil. Mai aștept și alte păreri.

Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-03 06:07:08
         
 
  erata:
ca atunci CAND ei reusesc
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-01-03 01:21:35
         
 
  Domnule profesor,
Dumneavoastra ati cantarit toate implicatiile cand ati propus aceasta schimbare de regulament? Fiindca nu toti creatorii de opere literare sunt ca mine: capabili sa devina extrem de productivi numai atunci cand sunt in criza de inspiratie. Cei mai valorosi nu produc nimic cand nu le vine. Pai ce dreptate e asta ca atunci ei reusesc sa puna laba pe o noua muza spre a impinge Europeea spre noi culmi artistice sa nu poata face nimic din cauza nivelului taiat? Este ca si cum ati pedepsi soarele pentru o eclipsa in care luna este singura vinovata.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-01-03 01:19:20
         
 
  Se poate citi și în cheia asta. Pentru că ochiul rău vede rău.

Eu vreau să separ membrii care, beneficiind de un anumit nivel, nu au activitate dar, din când în când, profitând de acel nivel, bagă doar bățul prin gard.

Așa măcar vor fi văzuți de un editor și, poate, împiedicați.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-01-02 23:12:25
         
 
  Cu alte cuvinte, postati ca daca nu va sparg!

 
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2016-01-02 22:57:27
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE