FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
retractare publica
Text postat de Dumitru Cioaca
"Domnule Ecisntescu,
Cand e vorba de Legiunea a noua Gemini si de domnul capiatan Kosta Vianu, eu nici astazi nu ma feresc sa strig:
Traiasca Legiunea si Capitanul!
Deoarecea Legiunea a noua Gemini a avut un rol hotarator in aparitia marelui Popor Oltean din care ma trag iar domnul capitan Kosta Vianu este un mare aparator al drepturilor dacilor din interior."
(Dumitru Cioaca)


"Abia acum vad ca Dumitru Cioaca face insinuari aberante in legatura cu mine si o anumita legiune, el stie care. Il somez public sa retracteze imediat orice alegatie care m-ar apropia, fie si in mintea sa putina, de asa-zisii legionari."
(domnul capitan Kosta Vianu)

Retractez public si sub juramant ca niciodata nu am sustinut ca domnul capitan Kosta Vianu ar fi facut parte din Legiunii a noua Gemini. Si nici nu putea sa faca parte deoarece Legiunea a noua Gemini era alcatuita din latini din Izrael aflati sub comanda imparatrului Traian, o ruda foarte indepartata a lui Traian Basescu, pe cand domnul capitan Kosta Vianu, ca dac adevarat, nu putea fi decat alaturi de marele rege Decebal. Admiratia mea pentru Legiunea a noua Gemini nu are nici o legatura cu admiratia mea pentru domnul capitan Kosta Vianu, iar admiratia mea pentru domnul capitan Kosta Vianu nici nu vrea sa auda despre admiratia mea pentru Legiunea a noua Gemini. Deci este vorba despre doua admiratii absolut independente una de alta.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE