FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Profesorul criminalist Tudorel Butoi, cu acordul dumnealui, despre Dezastrul de la Colectiv
Text postat de ecsintescu virtual
Teoria exploziei pungii de gaze acumulată în timp

"Închipuiți-vă o oală care are capac pe ea. Oala noastră este pătrată. Este o sală lungă, o hală. Și are capac pe ea, adică acoperiș, tavan. Acoperișul ăsta este dublat, de la cap la coadă, cu bureți sintetici. Numai că, de ani de zile, de când este făcută această hală, după ce pleacă cei cu dansul, cu concertele, femeile de serviciu spală cu material inflamabil toată podeaua aia de la un cap la altul. O spală de sclipește. Ce se întâmplă cu gazele? Păi, urcă în tavan. Și aceste gaze inflamabile au îmbibat buretele. Și au și rămas ca pungă de gaze, cum se adună gazele în mină. De-a lungul anilor s-a mai scos afară, dar a mai rămas suficient de mult. Este singura explicație a faptului că, în momentul în care s-a aprins, flacăra i-a ajuns din urmă pe cei care fugeau. Flacăra a fugit mai repede ca ei. Deci, orice material arde cu viteză, chiar și materialul ăsta exploziv, dar nu cu atâta viteză ca gazul care arde. Aici a ars material inflamabil adunat de luni de zile în punga de sub tavan. Și în momentul ăla, când s-a atins masa critică și mai era nevoie doar de scânteie, a luat foc și buretele și toate celelalte. Așadar, punga de gaz formată pe tavan s-a aprins când a făcut masă critică. Este teoria mea, n-ați mai auzit pe niciunde. Decât în tinerea mea, când mergeam în mină să fac psiho-traumă cu personele care rămâneau după ce se produceau explozii în mină. Și îmi povesteau ăia: dar noi am intrat a treia zi și, deodată bum, explozie. Așa au învățat și ei că pungile de gaze rămân. Persistă și stau acolo până fac masă critică. Doar scânteie le trebuie. Este teoria mea pe care v-o ofer în exclusivitate. Este teoria exploziei pungilor de gaze de la materialele inflamabile adunate în timp, teorie explicată prin viteza de ardere din acel club", spune Butoi.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Iată ceea ce nici prin gând nu mi-a trecut. Sunt persoane care nu înțeleg rolul reconstituirii ca procedură în justiție.

Spre o și mai deplină lămurire reconstituirea se face, în acest caz, FĂRĂ PUBLIC. Adică fără oameni în[untru. Pentru studierea efectelor sunetelor va fi difuzată muzică înregistrată.

Vă prezint scuze pentru că a trebuit să fac aceste precizări inutile. Însă situația a cerut-o.

Grădina Maicii Domnului este mare și complexă.

PS. Dar ce mă mir? Am vrut să rezerv, la Ministerul Justiției o denumire pentru "Asociația Europeea" Am primit, în scris, un răspuns stupefiant cu semnătură și ștampilă. Nu poate fi întregistrată o astfel de denumire întrucât potrivit art și art din legea etc. se poate produce confuzie. Pentru că, menționează răspunsul, există o altă asociație înregistrată cu numele "Asociația Europa" Prin urmare, în viziunea mintoaselor (4 doamne) între Europa și Europeea s-ar putea crea confzie. Bine că nu supraveghează ele denumirile geografice că, altfel, Iran și Irak erau scoase din Geografie.

Evident m-am înfuriat, am solicitat o programare pt o audiență la ministru. Surpriză. Pe loc am fost primit de o consilieră a ministrului. I-am explicat situația. I-am spus că nu schimb denumirea și că voi deschide o acțiune în contencios. Femeia a înțeles, m-a rugat să aștept, s-a dus la cele 4 mintoase pe care, însă, nu a reușit să le conving[. Și mai furios am depus pe loc o sesizare în care argumentul esențial a fot următorul "Pentru un individ cu studii gimnaziale și sănătoe clinic între Europa și Europeea nu poate exista nicio confuzie" Alaltăieri seară am fost sunat de distinsa consiliră care m-a invitat să ridic dovada de reținere a denumirii "Asociația Europeea" Ieri am ridicat documentul. "Asociația Europeea"!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-13 08:20:04
         
 
  "O comisie internațională de anchetă, independentă (au murit și străini) ar trebui să refacă sala clubului la fel cum a fost și să facă mai multe experimente cu același tip de artificii amplasate în același loc.

Toate experimentele filmate și puse la dispoziția publicului. Și coroborate rezultatele cu informațiile și probele existente. Numai așa pot fi înlăturate suspiciunile!"

(Emanuel Cristescu)

genial, sado-maso! reconstituirea unui viol. nu iese, mai tragem o dubla...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-11-13 07:45:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Sceneta cu "răpirea jurnaliștilor" de data aceasta, se pare, a avut ca protagoniști rokerii!

Corect Suzana. Răspunsul care îi va satisface pe subiquiști. Erau artificii personalizate care puteau fi hiperactivate de flacăra violet în conjuncție cu alinierea unor planete!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-13 02:54:14
         
 
  Am citit undeva că unul dintre patroni a mai pierdut un club într-un incendiu, undeva la malul mării. Dacă ar fi adevărat...
Vă dau dreptate, e necesară o comisie internațională, independentă, care să studieze și faptul că dacă s-au mai folosit și altă dată artificii, cum de nu s-a produs atunci un incendiu... sau ce s-a schimbat de atunci, ce variabile au mai intervenit?
 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2015-11-12 18:06:58
         
 
  O comisie internațională de anchetă, independentă (au murit și străini) ar trebui să refacă sala clubului la fel cum a fost și să facă mai multe experimente cu același tip de artificii amplasate în același loc.

Toate experimentele filmate și puse la dispoziția publicului. Și coroborate rezultatele cu informațiile și probele existente. Numai așa pot fi înlăturate suspiciunile!

Că moartea unor oameni nevinovați a slujit unui scop politic pragmatic, scop care nu a putut fi atins cu rugăminți, trădări, justiție, moțiuni, șantaj, etc este de domeniul evidenței. Problema este, prin hazard sau premeditat?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-11 11:12:27
         
 
  Adevarul este ca Basescu s-a deghizat in femeie de serviciu in noaptea aceea.

 
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-11-11 04:25:34
         
 
  Raționamentul acesta îmi aduce aminte de un alt mintos. Unul Funeriu sau Funieriu, naiba să-l ia. Care a încercat să prostească o lume întregă cu pixelul lui albastru. Spunându-le oamenilor că ceea ce văd ei nu este adevărat.

Spune domnul Butoi "femeile de serviciu spală cu material inflamabil" Și aievea văd aliniate în fața clubului butoaiele - ce spun eu butoaiele?- cisternele, camioanele, vagoanele de materiale inflamabile din care, cu sârg, femeile de serviciu cară cu gălețile benzină, kerosen, toluen, cianuri și câte altele. Pe care le întind cu mopul pe podele, de la un cap la altul, ca să strălucească de curățenie! Tot raționamentul domnului Butoi este bazat pe castelul de nisip cuprins în gogorița asta. Dacă avea cât decât respect față de cei care citesc, distinsul trebuia să saducă probe. Potrivit facturilor din data și din data pentru curățenia clubului s-au achiziționat pentru curățenie materialele inflamabile.... Potrivit mărturiei femeilor de serviciu la club nu se facăe curățenie cu apă și probabil ce mai rămânea din detergentul pe care îl primeau ci cu benzină cu cifra octanică Y, etc. etc.

O dezinformare cât casa.

Ce mă miră este că sagacele și hârșitul în polemici cu mine, distinsul domn ecsintescu, înghite pe nemestecate gulguta de mai sus, se identifică domnia sa cu raționamentul distinsului profesor și ține să ne convingă și pe noi! Eroare domnule coleg. Mai încercați. Noi stăm bine cu logica. Și așa suntem noi, critici. Adică analizăm critic și punem în evidență fisurile din raționamente!

Da, suspiciunile de mână criminală de acolo necesită răspunsuri. Serioase, pertinente și argumentate. Nu bazaconii ca mai sus!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-11-11 01:49:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE