FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scanteia “4D”
Text postat de Andrei Ghejan
Nimic nu este intamplator. Va rog, considerati cele ce urmeaza doar un infim aport de consolare pentru familiile si prietenii victimelor din nenorocirea de la “colectiv”. Acesti tineri minunati care s-au prapadit, sau sunt inca in stare grava in spitale, precum si toate celelalte victime directe, sau colaterale implicate n-au cersit niciodata atentia. Simpla lor atentie era concentrata pe viata mizerabila pe care sunt nevoiti s-o traiasca, incercand pe cat posibil sa “dribleze” aceasta stare de fapt prin participarea la un concert nenorocit, in masura sa-i faca sa uite chiar si pentru cateva ore de problemele de zi cu zi, rutina asta mohorata in care sunt obligati sa traiasca. Moartea stupida pe care au avut-o, de asemenea nu este intamplatoare, ci efectul coruptiei care ucide, a indiferentei si lipsei de responsabilitati care ucide, a inconstientei altora si nu in ultimul rand al unui intreg sistem bolnav in sine care ucide si nu tocmai involuntar. Ceea ce a urmat si urmeaza in continuare sunt tipetele. Suferinta lor, a devenit suferinta tuturor oamenilor de bun simt si s-a nascut din solidaritate si nu numai. Suferinta fizica, contorsionata si plana, s-a extrapolat de la sine “4D”, adica si in plan spiritual, iar scanteia nefasta in sine nu a aprins doar niste torte umane, ci indirect insasi sufletele prea mult mutilate de lipsa de demnitate a milioane de romani , deposedate de un mimim de decenta de trai, toate suferintele orchestrate de un sistem corupt, o adevarata caracatita-flagel materializata in “clasa politica”, protejata de grupuri de interese interne, dar si externe, deloc de neglijat.
Miza este mare. Parte din zecile de mii de tineri aflati astazi in strada sa-si ceara dreptul la o viata decenta (si singurii care o mai puteau face – pentru ca acolo sunt copiii nostri!) poate nu o constientizeaza pe deplin. Tot ce stiu acesti tineri in acest moment e ca asa nu se mai poate. Iar cuvintele lor le simtim de fapt toti in adancul sufletului nostru. Curajul lor este cu atat mai mult de admirat, cu cat multi dintre ei chiar stiu cu adevarat cu ce se confrunta si ca le stau potrivnice forte inca puternice, care n-ar dori vreodata sa se schimbe ceva in tara asta (devenita spontan “no mans land”) si care vor continua asidduu sa gaseasca noi subterfugii, prin rotirea in sistem a altor elemente “de sistem” protectioniste, astfel incat o eventuala schimbare radicala sa nu aiba niciodata loc. Tentacule sunt destule. Vor ciunti de ici, de colo, cateva elemente dispensabile, sa-i zicem “gardul 2”, DAR SISTEMUL PIRAMIDAL CONCEPUT, nu va cadea asa usor. Demisia guvernului nu ajuta decat partial, ca un gest de bun simt, daca structurile raman aceleasi. Mecanica si rezistenta ne invata ca daca vrei sa darami un produs (iar mafia asta politica este un produs - total gresit, dar bine fortificat) trebuie demolate mai intai structurile de rezistenta, iar structurile lor de rezistenta se bazeaza pe trilionul furat –devenit relational si parghii de control. “Pestele de la cap se-mpute” se aplica doar formal in cazul de fata, pentru ca ne confruntam cu o structura evoluata in zeci de ani, bine pazita si consolidata. Stiu ca nu pot sa riposteze in momentul de fata, pentru ca ar starni un adevarat iures si la propriu si la figurat, dar, dupa cum remarca toata lumea, nici macar nu se sinchisesc sa o faca. V-ati pus intrebarea : de ce? Raspunsul nu poate veni indirect decat tot din partea lor: “suntem prea bine organizati si structurati, avem resurse (pentru ca le-am furat din timp) si inca uniti in interesele meschine care ne domina, nu putem fi atacati asa usor decat la suprafata. Ne luati cel mult smaltul”. Oare?? Ati auzit de exemplu de principiul de lupta al lui Napoleon? Veti fi dislocati bucata cu bucata “domnilor si doamnelor intangibili” (asa se dezmembreaza o piramida, in toate planurile) de catre adevaratele celule de integritate existente si in formare, iar astea nu sunt principii comuniste, ci democratice, in adevaratul sens al cuvantului, nu cum ne-ati vandut dvs iluzii deformate 25 de ani. Constructia voastra este gaunoasa. Ati distrus cu buna stiinta clasa medie, micii producatori, adevarata forta a prosperitatii intr-un sistem democratic real, bazat pe concurenta nativa, aruncand in saracie sute de mii de oameni, iar somerii asfel rezultati au inzecit randurile. Ati marginalizat toate gandirile creative, care nu va favorizau interesele, batandu-va joc de calificarea oamenilor, transformandu-le viata intr-una umila… si n-are nimic a face cu “criza” asta. Medici, profesori, ingineri, artisti, alti oameni cu diverse calificari si meserii au fost fortati sa munceasca pe te miri ce, unii cine stie pe unde, sau sclavi la “capsunile” altora… si totul in favoarea monopolurilor de toate tipurile pe care vi le-ati atribuit (toate) si pe toate caile nelegale posibile, fara concurenta, sau competitie reala democratica. Ce n-ati putut sa va atribuiti, ati vandut subevaluand, luand astfel spagi peste spagi indesate in conturi aflate majoritatea afara, “in siguranta”.Odata instaurati la putere n-ati mai avut decat un singur gand: capatuiala prin orice mijloace. V-ati reprezentat DOAR pe voi insiva si lacomia voastra ingrata si fara limite, iar nepasarea si ignorarea unui popor in foamete a atins cote maxime, exprimate prin ranjete si batjocura. Batrani, tineri fara perspectiva, putin v-a pasat. Ati stiut doar sa le aruncati praf in ochi odata cu campaniile masluite, sustinute, culmea, din bani publici, sau hotii diverse, din munca saracilor astora pe care i-ati facut deliberat saraci si pe care nu dati doi bani. Rusinea proprie este un cuvant absent din dictionarul vostru, iar putreziciunea asta numiti voi stabilitate? De sublimare ati auzit? Dar de colaps? Dar de implozie? Sunt tot atatea fenomene demonstrate ca exista, precum si mecanismele care le produc, iar minciuna, oricat ar fi ea de elaborata, are in final o singura destinatie verificata: ADEVARUL! Iar acesta, oricat s-ar dori intarziat, nu va intarzia sa apara! Faceti-va si faceti-ne un bine: fugiti! Carati-va dracului de-aici, luati-va si averile daca puteti, nu vrem decat sa lasati macar aceasta generatie tanara in pace, sa-si traiasca viata decent si cu demnitate. E dreptul lor inalienabil sa-si construiasca viata asa cum vor, iar voi hienelor nu aveti cum sa-i opriti. Nici unul din ei nu doreste sa va mai auda promisiunile desarte, minciunile ruginite, sau sa astepte sa va reparati chipurile greselile. Deocamdata se multumesc sa nu va mai vada ranjetele alea dispretuitoare si perfide. Stati linistiti, sunt destui oameni integri si responsabili in tara asta, poate chiar si printre voi. Selectia se va face de la sine. Nimeni si nimic nu este de neinlocuit, iar “infiltrarea” si ulterior “nepotismul” nu vor mai functiona. Sunt deja prea multi ochi. Pe voi, faptul ca ati participat intr-un fel, sau altul la magariile care s-au intamplat pana acum, bine mascate, dar nu etanse, nu va mai califica in cursa care urmeaza, iar tavalugul nu mai poate fi oprit. Orice actiune in acest sens va turna gaz peste foc.
Ne pastram optimismul ca iata, aparent fara legatura, tinerii aia si cei de la revolutie, la fel de nevinovati, nu au murit in van. Totul “se leaga”, iar motivatia ramane speranta, iar in unele cazuri (nu putine!) disperarea . Abureala n-o sa mai tina, asa ca voi cei care va veti implica, sau depune candidaturi catre forurile de conducere, ganditi-va de doua ori inainte sa faceti asta si mai ales de ce vreti sa faceti asta. Substituenti la golul lasat de coruptii demascati? Este nevoie nu de masti de gaze, ci de un aer curat, respirabil, necancerigen. Probabil ca si Legea se va schimba in sensul asta, iar categoric la acest nivel pedepsele vor trebui sa fie mult mai aspre. Cancerul numit “coruptie” trebuie extirpat, nu tratat. Se poate!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Felicitari pentru aceasta analiza a actualei clase politice!
Va veni si ziua unei adevarate judecati, Cristosi sa fie, nu vor scapa nici in mormant !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2015-11-05 19:06:29
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE