FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sa ajutam Europeea! Sa ne ajutam literar ( pariul meu este ca nici dracu nu accede)
Text postat de ecsintescu virtual
Ne credem toti literati, scriitori, poeti, polemisti, traducatori. Postam si prestam aici de ani de zile pe banii domnului Ion Corbu.

Ne-am batut in versuri si propozitii, ne-am balacarit in polemici, ne-am agatat unul de gatul celorlalti, ne-am iubit si ne-am urat. Uneori fraza ne-a furat. Dar totul s-a intamplat, aici pe Europeea!

Fiecare dintre noi s-a crezut scriitorul neamului cand primea voturi si stele.
Europeea a facut lucrul asta. Ne-a transformat in scriitori, in prieteni literari, in dusmani fantaxzi.

Europeea are nevoie acum de noi.
Sa fim literati, ludici, polemici, oameni de cultura!

Ion Corbu se pare ca nu mai poate sustine Europeea! A si postat in sapo acest lucru. Sa-l ajutam zic! Sa ajutam Europeea!

Eu am donat 1 leu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Brava , ecsi... :)

http://elenatomaxxl.blogspot.ro/2015/10/sa-ajutam-europeea-sa-ne-ajutam-literar.html
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2015-10-13 22:14:52
         
 
  cititi aici si amintiti-va, e interesant

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=33666
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-10-01 22:30:28
         
 
  Maestre Cioaca, am spus clar ca Sorin Oprescu va plati in cel de-al treilea mandat. Ce era atat de greu sa va prindeti. Da, Sorin Oprescu va mai avea si al treilea mandat! Si, posibil, un mandat de presedinte al Romaniei.

Insa, daca se dovedeste sa Sorin Oprescu este un infractor, eu Ecsintescu,ma voi delimita de fapta lui. Niciodata de Sorin Oprescu!

Intrebare, daca trebuia sa dati bani pentru Miscarea Legionara erati pronto?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-09-29 19:41:16
         
 
  (H)am dat voiam sa spun!  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-29 01:59:36
         
 
  "Sorin Oprescu va plati pentru ce a facut(sper din toata inima) Si va plati! In cel de-al treiea mandat."
(Ecsintescu Virtual)

Domnule Ecisintescu,
Ce sa intamplat cu loialitatea dumneavoastra pentru Sorin Oprescu?!.. Au mancat-o soarecii?
Ca parca mai ieri incercati sa convingeti Poporul Europeeic ca este cel mai bun catindat pentru a deveni presedintele Romaniei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-29 01:57:46
         
 
  "Pana la urma ati da sau nu un leu pentru Europeea?"
(Ecsintescu Virtual)

(H)am!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-29 01:40:49
         
 
  E o idee superba! Pana la urma ati da sau nu un leu pentru Europeea?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-09-29 00:19:39
         
 
  O solutie ar fi sa-l aducem inapoi pe bardul Ioan Peia care ar dubla numarul de cititori; Si pe Sfintia Sa parintele Sorin Olariu care s-ar ruga pentru iertarea pacatelor europeeice.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-29 00:17:02
         
 
  Hei..Domnule Cioaca..esti prea zgarcit petru hobyul dvs.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-09-29 00:10:16
         
 
  Din pacate, noi romanii asezati, romanii romanesti, nu ne permitem sa-i dam domnului Corbu banii.

Cred ca erau 2, 4, 7 milioane. Habar n-am, ma jur. Dar nu am cum sa-i dau acum. Ce facem cu voi? Europeea se va inchide.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-09-29 00:07:33
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Tin sa va fac atent ca eu nu am fot niciodata zgarcit cu banii altora ci extrem de cumpatat cu banii mei. La fel ca si dumneavoastra care nu ati fost zgarcit cu banii profesorului ci extrem de cumpatat cu leul dumneavoastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-29 00:07:31
         
 
  Upss! Ati recunoscut pentru prima data ca sunteti legionar! Cumva sunteti un clasic la fel ca si Europeea! In frontispiciul Europeei aveti posibiitatea sa faceti donatia. Fac pariu ca sunteti prea zgarcit! Este ca ca nici macar nu-l veti suna pe Ion Corbu? Cand vreodata legionarii virtuali au fost si reali....  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-09-29 00:03:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Idee: dati un leu pentru Europeea? Sau voi legionarii sunteti zgarciti."
(Ecsintescu Virtual)

Eu ca legionar ma gandesc sa dau si eu cativa dolari care sunt de aceiasi culoare cu camasa mea, adica verzi. Dar stau in cumpana, de tema sa nu-i manance leul dumneavoastra!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-28 23:55:10
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Va rog sa nu va mai laudati cu donatia dumneavoastra de un leu catre Europeea, ca toata lumea stie ca domnul profesor Cristescu v-a imprumutat cu doua milione de lei vechi atunci cand erati lefter. Sper ca leul pe care l-ati dat inapoi este tot leu vechi, fiindca un om de onoare isi plateste datoria in aceiasi moneda in care i-a fost facut imprumutul. La ritmul la care ati inceput dumneavoastra sa va platiti datoria profesorul isi va vedea toti banii inapoi peste doua milione de ani. Dar vorba romanului, mai bine mai tarziu decat niciodata!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-28 23:48:59
         
 
  Domnule Cioaca, sunteti unul din cei mai fini polemisti de pe acest site in care va produceti.
Un leu verde cu diagonala?
Sorin Oprescu va plati pentru ce a facut(sper din toata inima) Si va plati! In cel de-al treiea mandat.

Idee: dati un leu pentru Europeea? Sau voi legionarii sunteti zgarciti.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-09-28 23:29:49
         
 
  "Eu am donat 1 leu!"
(Ecsintescu Virtual)

Domnule Ecsintescu,
Vazandu-va din nou printre noi mi-ati luat o piatra de pe inima. Dar am si sentimente contradictorii; daca erati mai apropiat de Sorin Oprescu probabil ca ati fi putut face o donatie de doi lei in loc de unul. Dar nu pot sa nu ma bucur ca dumneavoastra intre bani si libertate ati ales libertatea. Sincere felicitari!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-28 23:11:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE