FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dreptate până la capăt
Text postat de Emanuel Cristescu
Pe Crin și pe Ponta i-a jucat în foi de viță și i-a scos din circuit. Așa că ne luasem gândul de la frustranta și nefăcuta promisă "dreptate până la capăt"

Iată însă că, de unde nici cu gândul nu gândeam, parcă, parcă începe să se simtă aerul "dreptății până la capăt"...

Să fi fost președintele României, să fi avut șansa să intri în istorie și tu să faci atâta rău încât 7,4 milioane de români să te dea afară dar tu să-i sfidezi și să rămâi cu ajutor străin, mințind și târându-te în genunchi e o "performanță" groaznică.

Dar cel mai groaznic este ca un fost șef să te catalogheze drept javră, ciumpalac, sperjur, mârșav, bețiv ordinar, jigodie ordinară, jeg, lepră etc.adică, să te calce în picioare și tu să nu ai curajul să zici nimic, nemaivorbind că nu ai curajul nici măcar să încerci o acțiune în justiție, asta da oribilă aruncare la tomberonul istoriei printre mizeriile ei de nereprodus!

Cei 7,4 milioane de români încep să se simtă răzbunați!

Bravo Silvian Ionescu! E un război greu, un război asimetric dar, dacă sunt probe, poate fi câștigat. Și, de ce nu? dreptatea până la capăt se va face!

Suntem în așteptare. Sperăm că, până acum, am asistat doar la începutul demascării goliciunii "regelui"!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Varza. De Bruxelles.  
Postat de catre Eu Sunt Corina la data de 2015-10-03 04:22:28
         
 
  "Nu, nu este drept. Și nici moral. Pentru că, adevărat, el este un artist. Cam cabotin (plânge, hăhăie etc. dar, în fine, artist. Însă al...răului!"
(Emnuel Cristescu despre "raul" Traian Basescu)

Domnule profesor Cristescu,
Eu nu am sustinut niciodata ca Traian Basescu ar fi un sfant, deoarece nici unul din marii artisti ai lumii nu a fost un sfant. Cu toate ca, privita de la distanta, chelia lui pare a fi o aura de sfant. Insa bunatatea lui sufleteasca nu poate fi contestata, ca un om cainos la inima nu ar face concurentilor lui politici cadou o cat mai ascutita breasca; pentru a-si putea taia in liniste slana si pita atunci cand stau la masa. Deci nu e vina lui ca Ponta si Crin, cei mai buni prieteni politici pe care i-a dat perioada post-decembrista, s-au repezit unul la beregatile altuia cand au vazut ce taietoare sunt lamele brestilor daruite de Traian Basescu. Lucru pe care eu si dumneavoastra nu l-am fi facut daca primeam de la marinar aceleasi marinimoase cadouiri. Si stiti de ce nu o faceam? Fiindca acest lucru se face numai intre prieteni politici!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-26 20:34:34
         
 
  "este numai drept sa ne inclinam in fata unui asemenea artist"

Nu, nu este drept. Și nici moral. Pentru că, adevărat, el este un artist. Cam cabotin (plânge, hăhăie etc. dar, în fine, artist. Însă al...răului!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-09-26 02:46:46
         
 
  "Pe Crin și pe Ponta i-a jucat în foi de viță și i-a scos din circuit."
(domnul profesor Cristescu despre doua victorii destul de neinsemnate ale marelui Traian Basescu)

Domnule profesor,
Eu nu cred ca dumneavoastra care sunteti si inginer si om de cultura nu puteti aprecia arta si mestesugul cu care Traian Basescu a reusit sa-i incaiere pe cei doi catelusi. Eu cred ca este numai drept sa ne inclinam in fata unui asemenea artis dand cezarului ce este al cezarului!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-26 02:04:09
         
 
  "cum sa castige doi catetusi" Ei reprezentau votul și susținerea a 7,4 milioane de oameni! Nu cățeluși trebua să fi fost, ci lei!

Dar, cum vă spuneam, adevărul așteaptă. Doar minciuna se grăbește. Și, se pare, a venit timpul adevărului! Iar mușcătura lui Silvian Ionescu nu are leac. Pare, letală.

În concluzie, în sfârșit, poate fi îndreptat răul cel mai mare făcut românilor. Și anume, că nu ar mai exista dreptate și că răul triumfă. Mentalitate care ar fi catastrofală pentru neamul nostru.

Heil Merkel? A făcut prea multe greșeli. Austeritatea, refugiații, etc. Așa ce mai contează că a păcălit-o Băsescu!

"si sa nu ai curajul sa o dai afara?!" Mai bine mai târziu decât niciodată.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-09-26 01:32:51
         
 
  "Pe Crin și pe Ponta i-a jucat în foi de viță și i-a scos din circuit."
(domnul profesor Cristescu despre doua victorii destul de neinsemnate ale marelui Traian Basescu)

Domnul profesor,
Permiteti-mi sa va intreb sincer, dumneavoastra va asteptati la altceva?!... Pai cum sa castige doi catetusi care nu erau in stare nici sa latre cum trebuie impotriva unui lup de mare care prin frumusetea lui fizica si prin calitatile lui intelectuale a reusi sa o cucereasca pana si pe teutoanca Angela Merkel?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-25 18:42:19
         
 
  "Dar cel mai groaznic este ca un fost șef să te catalogheze drept javră, ciumpalac, sperjur, mârșav, bețiv ordinar, jigodie ordinară, jeg, lepră etc.adică, să te calce în picioare și tu să nu ai curajul să zici nimic, nemaivorbind că nu ai curajul nici măcar să încerci o acțiune în justiție, asta da oribilă aruncare la tomberonul istoriei printre mizeriile ei de nereprodus!"
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Din cate spuneti dumneavoastra reiese ca Silvian Ionescu a fost candva stapanul lui Traian Basescu care-i era numai o sluga necredincioasa. Pai sa ai o sluga care este "javră, ciumpalac, sperjur, mârșav, bețiv ordinar, jigodie ordinară, jeg, lepră etc." si sa nu ai curajul sa o dai afara?!... Fiindca din ce spune Silvian Ionescu nu reiese ca l-ar fi concediat vreodata pe Traian Basescu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-25 18:26:19
         
 
  În planul înalt al ideii de eficiență și de interes propriu mulat pe cel național vă întâlniți cu strategia distinsului șef de spioni!

asa zicea si peia...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-09-25 17:14:32
         
 
  Da, domnule Cioacă. Regimul ticăloșit, ticăloșie care acum se și probează, a dus ca dragostea mea pentru dreptate, adevăr și neamul nostru să devină neîmpărtășită. Asta, freudian vorbind, a produs o mare traumă socială la 7,4 milioane de români printre care mă regăsesc. Ori, cum psihanaliza ne învață, până nu conștientizăm și sublimăm trauma nu ne putem vindeca.

Dar, iată, sunt semne de vindecare. Silvian Ionescu pare a fi un fel de pastilă socială care eliberează principiile farmaceutice necesare.

Impostorul, domnule coleg, a făcut atâta rău României cât nu a fost făcut în cele două războaie la un loc.

Din păcate, programul meu s-a terminat așa că voi pleca. Ne revedem peste vreo oră.

PS. Și lăsați-o mai ușor cu simbolul dacic. Alăturarea cu ipochimenul pângărește până și simbolul. Fostul lui șef i-a făcut o caracterizare și o evaluare care i se potrivesc perfect.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-09-25 17:08:06
         
 
  "si da, sarmanul ecsintescu, cat s-a straduit sa nu incalce regulamentul, sfant sa fi fost, pana la urma, adica-n seara aia, tot cazut-a in ispita."
(Radu Stefanescu)

Dupa mine cea mai mare ispita in care a cazut distinsul nostru coleg Ecsintescu Virtual se numeste Sorin Oprescu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-25 17:01:52
         
 
  Domnule profesor Cristescu,
A trecut aproape un an de cand Lupul de Mare, sau Lupul cel Mare (cum il numesc majoritatea istoricilor daci pe invingatorul lui Decebal Ponta) nu mai este mare si dumneavoastra tot cu ochisorii pe dansul. Dupa parerea mea o ura nemuritoare nu este alceva decat urmarea unei dragoste neipartasite.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-09-25 16:55:41
         
 
  Iată! În planul înalt al ideii de eficiență și de interes propriu mulat pe cel național vă întâlniți cu strategia distinsului șef de spioni!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-09-25 16:16:26
         
 
  n-aveti idee, domnule Cristescu, indiferent cu cata greata as conduce un Audi Q7 (in locul rasnitei mele la care cheia in contact se-nvarte doar printr-o minune dumnezeiasca), indiferent cu cat dispret as suporta cei 333 cai putere si cutia de viteze cu 8 trepte, daca as sti ca sacrificiul asta e spre binele neamului meu, asta mi-ar da aripi ! si da, sarmanul ecsintescu, cat s-a straduit sa nu incalce regulamentul, sfant sa fi fost, pana la urma, adica-n seara aia, tot cazut-a in ispita.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-09-25 15:50:56
         
 
  Corect. Cu scârbă, greață și stoicism a suportat toate umilințele la care l-a supus "bietul"! A strâns din dinți și nu a crâcnit. Și, de asemena, probabil, a profitat. Și când i-a venit apă la moară, pac la Războiul! Ca gest nu este deloc moral dar, cum se vede, este eficient. Că, iată, "bietul" nu îndrăznește să zică nici pâs. Și eu cred că Silvian Ionescu, cam infatuat în opinia mea (am avut pe pagina lui FB, o controversă cu el) abia a deschis peștera secretelor!

Adică, așa cum a procedat cel invocat de către domnia voastră, l-a luat cu plan subțire! Vă amintiți cum l+a făcut pe ecsintescu să încalce regulamentul?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-09-25 15:33:41
         
 
  dupa dvs, domnul Ionescu a preferat sa ramana un disident din interiorul nomenclaturii, beneficiind, desigur cu mare scarba, de toate privilegiile; iesind in public, deconspirandu-se, l-ar fi transformat pe presedinte in victima, si ulterior, avand in vedere propensiunea maselor spre mit, in erou. asa, l-a ajutat sa se transforme, spre binele natiei, in calau. am priceput!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-09-25 15:22:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "delicatetea cu care domnul Ionescu s-a abtinut sa-l critice pe domnul basescu pe vremea cand acesta era doar un biet presedinte"

A procedat perfect. Spionește, adică, vreau să zic. Păi dacă o făcea atunci se întâmplau cel puțin două chestii:

1. Distinsul "biet" preledinte punea tunurile mediatice și instituțiile de forță pe el și îl compromitia ori îi făcea dosare după paradigma cunoscută.

2. Același "biet" nu și-ar mai fi dat măsura întregii sale creativități în domeniul legalizării regimului ticăloșit pe care îl clama înainte să fie uns "biet" președinte. Așa a fost lăsat să-și facă de cap și lumea să-l vadă în toată splendoarea. Și să nu-l transfome într-o posibilă victimă.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-09-25 15:02:45
         
 
  p.s. arc peste timp, jupan Dumitrache: "cine mananca poporul sa mearga la cremenal"

adica, intelegeti dvs, sa i se reduca nivelul ...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-09-25 14:54:06
         
 
  1. De câte ori l-am atenționat ori i-am redus nivelul?

sunt curios daca si domnul Zuckerberg, poate inspirat (mai mult sau mai putin accidental) de europeea, a interzis pe FB limbajul licentios, insulta, atacul la persoana, etc; daca nu, sa fie sanatos; daca da, ar fi interesant de aflat daca si domnia sa practica, in cazuri limita, reducerea de nivel, si mai ales daca ramane la fel de consecvent principiilor atunci cand se abandoneaza secretelor delicii ale lecturii pe alte spatii de socializare...

2. Că nici domnia voastră nu erați imaculata concepțiune! fara indoiala, nu eram imaculata ce spuneti dvs, dar va asigur ca pe langa marele maestru, am fost si sunt un arhanghel

3. Când am spus "Suntem în așteptare" mă referam la Silvian Ionescu apropos, de apreciat delicatetea cu care domnul Ionescu s-a abtinut sa-l critice pe domnul basescu pe vremea cand acesta era doar un biet presedinte, preferand sa-l infrunte barbateste abia astazi, cand, prin voia natiunii, a fost promovat pensionar.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-09-25 14:48:32
         
 
  1. "si nici nu-mi amintesc sa fi manifestat cineva vreo intentie sa-l duca pe distinsul nostru fost coleg la cremenal" Lecitină ori similare. De câte ori l-am atenționat ori i-am redus nivelul? Ce însemnă aceasta?

2. "și tu să nu ai curajul să zici nimic" am spus. Ori nu se compară. Că nici domnia voastră nu erați imaculata concepțiune!

3. Când am spus "Suntem în așteptare" mă referam la Silvian Ionescu. El are cheia care l-a redus la tăcere pe cel alintat așa de blând, după cum pare să sugerați dumneavoastr.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-09-25 13:11:06
         
 
  distinse domnule Cristescu, cu nostalgie mi-as permite sa observ ca "javră, ciumpalac, sperjur, mârșav, bețiv ordinar, jigodie ordinară, jeg, lepră" sunt chestii slabe pe langa productiunile maestrului peia. pastise atat de palide, ca mi se par mai degraba omagii. si nici nu-mi amintesc sa fi manifestat cineva vreo intentie sa-l duca pe distinsul nostru fost coleg la cremenal, nici macar dvs. oricum, in ce priveste "Suntem în așteptare", Sperăm că", etc, pe mine va rog sa nu contati... in afara de pensie, un tarm atat de indepartat, eu nu astept nimic. respectele mele.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-09-25 11:08:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE