FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ghicitoare
Text postat de Dumitru Cioaca
desi eu si-i mei fartati,
aratam cam cocosati,
in familia-mi aleasa,
nu e unul fara casa!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Fiindca noi capitalisti americanii nu simtim nici un fel de placere cand suntem siliti sa o facem cu forta; asa ca o facem pe bani. D.C.

Ca boierul Belivaca
ce-a trecut la musulmani
si capitalistul,iaca,
face cu mormonii bani!
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2015-08-03 10:27:09
         
 
  He-he, tavarisci comisar Latunki,
Pai nu-i asa ca daca ar fi dupa dumneavoastra numai proletarii muscali ar trebuii sa aiba dreptul de a interveni sexual si cu forta asupra altor popoare? Pai cum sa mai poata avea rusii succes sentimentale in Ucraina cand din interventiile de aceisi natura a capitalistilor americani se pot scoate parale frumoase? Fiindca noi capitalisti americanii nu simtim nici un fel de placere cand suntem siliti sa o facem cu forta; asa ca o facem pe bani. Pai de ce credeti dumneavoastra ca Romania are relatii speciale cu Statele Unite? Datorita faptului ca din relatiile speciale pe care tara mioritica le-a avut cu marea Uniune Sovietica a iesit si "iubita" si cu banii luati.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-03 04:31:58
         
 
  Ștefăniță Vodă, Măria ta (ori poate Radu cel Frumos - sic!), nu te inflama, mulțam pentru felicitările soft, că alea hard ți le dezvolți numai telefonic. De-acu o să ne vedem mai des, în părculeț, la leagăne, la groapa cu nisip etc.
Ce nu pricep este intervenția capitalistului Cioacă, intervenție ca a tăunului sub coada vacii. Și tocmai ce zicea că eu nu mă pricep la ghicitori...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-08-03 04:00:26
         
 
  Pai daca l-a facut cu Ecaterina a II-a, cum zici, asta nu inseamna altceva decat ca Romania se afla in posesia unui tarevici care are mai multe drepturi la tronul Rusiei decat le are tarul uzurpator Ras-Putin.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-02 18:01:00
         
 
  pai ce sa zic, tataie, te laudai c-ai fost coleg de bac cu Ecaterina a II-a, dar acu daca zici ca-l facusi, felicitari si sa-ti traiasca, totusi cu mustata nu rezolvasi mare lucru, mai bine iti luai niste creme de ghete Guban sa-ti camuflezi chelia, sa nu te mai confunde baietii lui google earth cu farul din Alexandria...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-08-02 17:27:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "...e clar, batranul nacealnik si-a vandut butelia si a luat-o pe ulei.".
Dreptu-i, mi-am vîndut butelia, doar ca să cumpăr lapte praf la copil (că sînt tată, de curînd!), iar cu ce a mai rămas mi-am luat vopsea de la Garnier, ca să-mi cănesc mustața...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-08-02 10:54:59
         
 
  "E timpul ca America să dispară! Dacă o fi existat vreodată, deși eu mă îndoiesc. Zic unii că habitează acolo, alții că merg și vin, și trebuie să-i cred?"
(Latunski Criticul)

Tavarisci comisar Latunski, tavarisci comisar Latunki, si inca odata tavarisi comisar Latunski!
Dumneavoastra ati uitat de renumitul proverb marxis care spune ca "cine sapa groapa alteia Uniunea Republicilor Socialiste si Sovietice cade in ea"?!...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-01 02:46:50
         
 
  scxuze:
SUZANA
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-01 02:39:21
         
 
  Suzna,
Ghicitoarea mea avea in vedere doar melcii cocosati care find buni gospodari au si case; si nu la melcii maidanezi care nu au un acoperis deasupra capului, motiv pentru care melcii proprietari de imobile nici nu vor sa-i recunoasca ca melci, ci le zic limaxi, daca nu ma insel.
De asemenea vreau sa-ti spun ca la melci cocoasa nu este o rusine ci un semn de frumusete si vartosenie. Pentru o melcioaica, un melc, cu cat are cocoasa mai mare cu atat este mai cocos.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-08-01 02:38:52
         
 
  Casa ma-sa,tat-su casa,
toate rudele-n carcasa,
numai coarnele-l apasa
ca nevasta-sa-i capoasa.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2015-07-31 23:19:43
         
 
  "E timpul ca America să dispară!" e clar, batranul nacealnik si-a vandut butelia si a luat-o pe ulei.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-07-31 23:18:06
         
 
  Deci, v-ați desolidarizat de melcii fără casă?!  
Postat de catre Suzana Deac la data de 2015-07-31 22:18:54
         
 
  Bineinteles ca este vorba de melci! Si nu de minunatele picioruse ale Natasencai, secretara comisarului!  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-07-31 21:49:30
         
 
  E timpul ca America să dispară! Dacă o fi existat vreodată, deși eu mă îndoiesc. Zic unii că habitează acolo, alții că merg și vin, și trebuie să-i cred?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-07-31 19:18:15
         
 
  melcii ?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-07-31 19:13:34
         
 
  Apași, comanși, siucși, și voi alte triburi, precum cele dacice, spulberați de pe umerii voștrii dominația invdatorilor!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-07-31 19:08:05
         
 
  Si inca ceva tavarisci comisar: de ce nu incercati sa fit un revolutionr cinstit recunoscand ca nu prea le aveti cu ghicitorile ci numai cu ghicitoresele? De ce incercti sa ma duceti spre dreapta buharinista cu manifalusari trotzkiste de stanga?!...  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-07-31 17:28:58
         
 
  erata:
"lumea" s-a mai schimbat
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-07-31 17:24:11
         
 
  Tavarisci comisar Latunski,
Sa stiti ca potrivit teoriei marxist-leniniste, care, dupa marele triumf pe care Uniunea Sovietica l-a avut asupra putrefactiei capitaliste, s-a mai schimbat pe ici pe colo, dar nu si Republica Socialista Transnistria, se pare. Un capitalist nu trebuie sa lucreze pana se cocoseaza ci numai pana reuseste sa puna seaua pe proletari.
Domnule, cu astfel de comisari, nu vad bine revolutia!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-07-31 17:19:11
         
 
  Garsoniera... oricum era prea scumpă... față de prețul actual al imobilelor din Detroit.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-07-31 16:12:52
         
 
  No, se mută Cioacă-n Detroit! Că pînă acu habita în Central Park. Casă de piatră, stimabile! O să vînd garsoniera din Tiraspol, aia pe care ți-o rezervasem. Prin repartiție guvernamentală, parol!
Că ești cam cocoșat...neh, asta-i soarta! Muncă grea la capitaliști, probabil că lucrezi pe bandă...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-07-31 16:09:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE