FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Fitil
Text postat de ecsintescu virtual
Explicati-mi, domnule Corbu, urmatoarele:

1. Un simplu text despre Ioan Peia a revigorat Europeea.

2. Ne intampinati pe site cu un semn de circulatie.

3. Cand Ioan Peia presta, va placea? Fiind antibasist si conspirationist.

4. Gata

5. Numarul 5.

Am aprins fitilul:)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Ecsintescu Virtual,
Daca ati fi langa mine, de durerere, as plange cu lacrimi de soparla preistorica si egipteanca pe golicuiunea sticlei de rachiu pe care o aveti in fata, dupa care, de data asta de ura, as sparge aceiasi nevinovata butelca in capul cuiva; ca si mie imi lipseste bardul Ioan Peia!
Ooo, si cum imi lipseste! Main rau ca trascaul oltenesc cu care am fost intzarcat imi lipseste! Cred ca ati observat, fara Ioan Peia valoarea mea literara nu mai face nici cat o ceapa degerata. Dumnealui era sarea si piperul inspiratiei mele literare. Dar acum, spuneti-mi si mie, de cine sa ma mai iau? Cand de mine nu se mai ia nimeni cu acelasi mestesug literar cu care se lua bardul Peia?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-07-08 00:57:35
         
 
  Domnule Ștefănescu, citatele nu trebuie să atenteze la ortografia personalizată a autorului.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-07-07 20:02:05
         
 
  se scrie "colportor" dar babuinul nu stie  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-07-07 19:31:19
         
 
  "Si chiar colpoltorul Stefanescu." (EV)

He! He!...treaba cu ciobul si oala sparta.
Si fara prezenta lui Stefanescu sau Sorescu sau CTA sau Cioaca,Cercel,Nicucie, Vianu, Latunski Europeea ar fi mai saraca.
Altceva ma indispune. Europeea se declara o sustinatoare a valorilor europene in care un principiu este primordial:fara pedeapsa cu moartea. Sanctiunea ar merge spre un an cel mult, poate.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2015-07-07 13:36:18
         
 
  Florentine, l-ai aparat pe Cioaca si ti-ai ratat valoarea juridica, daca te ajuta valoarea literara ...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-07-06 23:18:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Întrebare întrebãtoare:Cum te poți retrage dintr-un loc în care nu exiști?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-07-05 18:04:03
         
 
  Întrebare întrebãtoare:Cum te poți retrage dintr-un loc în care nu exiști?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-07-05 18:03:44
         
 
  1. Greșit. Este relativ, în aceiași paramrtri. Cu o ușoară scădere de trafic.

2. Da, și?

3. A făcut atât de mult rău site-ului și multor membri că mi-a ajuns pentru 7 vieți!

4. Sper să fie gata. ”Deocmdat㔠înseamnă că, dacă mai continui să tulburi apele, textele și comentariile ar urma să-ți fie ...aprobate.

5. Tu nu mai poți exista decât prtin raportare?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-07-05 13:49:51
         
 
  A si ca idee ce e cu "deocamdata" ? Si acum lovitura:) Pana cand nu-i dati nivel 10 minim, atentie minim, lui Peia, eu ma retrag de pe site. Si nu ca Cioaca, nu , nu maestrul Dumitru Cioaca, alalalt. Ala cu Elodia, Sorescu stie. Si chiar colpoltorul Stefanescu. Caruia ii adresez o dilema. Mai Sakespere, daca acum 7 ani Ion Corbu era "bosorog" inseamna ca acum e matusalemic? Stefanescule aport. Domnul profesor este cel mai tanar, idealist, corect, vizionar om pe care il cunosc. CTA, ce mai zici, toate bune?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-07-04 07:23:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE