FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Rețeta zilei
Text postat de Suzana Deac


Ca să iasă bine, iei un român rumen la față și atlet la picior, pieptul umflat de la ego și calități sine-qua-non, părțile dorsale cu vânturi volatile de origine autohtonă, de preferat fasoliană, aliment ecodinamic, cu potențialități de externalizare și internaționalizare, două bucăți de pulpe faine, grosuțe, grăsuțe dar și mușchiuloase, în timp ce le înfuleci, simți că mănânci dacă nu sănătos măcar sațios, buzele răsfrânte, cu vorbele la ele, uneori, de multe ori, de cele mai multe ori, șmechere, infame, formale și conservate în formol sau agățate de tăișul securii cu care taie lemne, până iese limbaj de lemn, taie în neștire chiar și păduri, până depășește hotarele bunului simț, până nu-i mai pasă de cel de lângă el, mereu, mai prost, creierul cu multe urcușuri dar cu și mai multe coborâșuri, ce contează pentru coeficientul de inteligență, unde, spre deosebire de coeficientul penal, se recomandă cât mai multe urme! Și e convins că urmele și le-a șters cu piciorul de ștergător, seară de seară, dar ziua nu contenește să se laude, asta dă de fapt, Savoare Vieții lui!




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE