FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Malin Stan
Originalitatea e momentul gândirii în care determinǎ o idée distinctǎ ( nouǎ ) într-o conºtiinþǎ necunoscutǎ.
Ieºirea din lume prin gândire e acelaºi lucru cu ieºirea din sine.
Meditaþia se poate aplica ºi funcþiona în parametrii universali numai lucrurilor vechi ( în timp) ºi clasice. (a experimentat timpul)
Gândirea se manifestǎ profund când revine la lucruri diferite ca ºi cum ar reveni la unul singur determinând o coincidenþǎ sau o multicoincidenþǎ aceasta din urmǎ reprezintǎ evidentul ( lucru gândit ).
Faptul de a nu înþelege lumea e o înþelegere toleratǎ ce aduce omul în faþa unui text ºi atât.
Cel ce-ºi aruncǎ gândirea departe , în exteriorul lumii , rǎmâne pe dinafara lui, împotmolindu-se în legǎturi fǎrǎ valoare.
Orice teorie ne dǎ acelaºi tip de înþelegere a lucrului cel mai general.
Gândirea interpretatǎ la nivel uman ºi de cǎtre om îi dǎ libertatea ºi impulsul de a se manifesta pur ºi simplu.
Gândirea controleazǎ lumea nedefinitǎ ( generalǎ ) , raþiunea pe cea practicǎ, iar poeticǎ pe cea fantasticǎ, fiecare împrumutându-le sistemul lor.
Eul e încremenirea voinþei ºi gândirii în interior, cǎci are voinþǎ în viitor ºi gândire în trecut ( faþǎ de unde a ajuns ).
Un om ajunge la o concluzie când doar încearcǎ sǎ-ºi omitǎ experienþa lui de viaþa care-l marcheazǎ.
Rǎzgândirea vine ca urmare a ivirii unei prioritǎþati subtile
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE