FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Fara Peia Europeea este pustiu
Text postat de ecsintescu virtual
Macar scria bine..
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Doar un pic mai multe:

Cine nu-i iubește pe proști are tare mulți dușmani.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-07-01 16:43:15
         
 
  Trei cuvinte, viața-ntreagă.

Două puncte:

Imi ești dragăăăă
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-07-01 14:27:53
         
 
  Un text de trei cuvinte, si atat de lungi comentarii!  
Postat de catre Septimiu Zugravescu la data de 2015-06-30 13:46:02
         
 
  Prima dată am auzit de acest film de la Emil Brumaru.
O poveste foarte simpatică, legată de Nichita Stănescu.
Cică s-a dus la el în vizită și, deh, alcooluri multe. Mai era cineva în vizită, cred că Nedelciu.
Zice Brumaru,"La un moment dat n-am mai putut, le-am zis, eu plec la Dolohasca!".
"Fugi de-aici, zice Nichita, tu nici până la gară nu reușești să ajungi. Sigur te rătăcești pe drum".
" Și așa a fost, zice Brumaru, m-am rătăcit".
Zice Nichita, " Mai stai până mâine, că în noaptea asta e Noaptea generalilor. Nu se poate să-l ratezi".
" Da' dracu a mai putut? zice Brumaru... Am adormit tun, că băusem peste puterile mele.
Când m-am trezit de dimineață, i-am găsit pe Nichita și pe Nedelciu la bucătărie stând și bând. Nu închiseseră ochii toată noaptea... Comentau Noaptea generalilor."
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-29 16:28:57
         
 
  Domnule Sorescu, am văzut filmul despre care vorbiți, ofcorse! Peter o' toole e genial, ca mereu, iar pelicula, regizoral fără cusur, mustește de ideologie. Dar pentru a pricepe acest lucru trebuie să vă detașați puțin de lumea în care trăiți și cu care, Sfântul apostol Pavel ne sfătuia să nu ne potrivim.

Iar despre restul, dragă domnule Sorescu, numai de bine! Este mulțumitor că simțiți disconfort, totuși, vis a vis de una dintre ocupații, aia utopică. Cu cealalaltă, coabitarea este mai simplă. Acomodarea s-a produs treptat și acum, să vă bată norocul unde și cum doriți, vorbiți la unison!
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-06-29 16:06:24
         
 
  Înțeleg că faceți parte din categoria aceea mai rară de naționaliști care așteptă cu lacrimi în ochi ca trupele străine să le ocupe țara.
Dar, mă rog, nu vreau să insist pe acest subiect care îmi produce un anume disconfort.
Ați văzut "Noaptea generalilor"?
Pe undeva, mi se pare că subiectul acestui film se mulează destul de bine pentru ce se întâmplă la noi, acum.
Este vorba de un general nazist urmărit pentru o crimă de drept comun fiindcă omorâse, pare-mi-se, o prostituată.
Cum începuse războiul, acesta se ascunde în spatele uniformelor, încercând să-și piardă urmele prin mulțimea de cadrave.
Mai exact, caută să-și justifice crimele prin faptul de a fi urmat regulile jocului, într-un război nimeni nu întreabă cum de au fost omorâte atâtea persoane. Războiul este război și își are propriile reguli.
Polițistul francez se ține ca scaiul de el, la un moment dat chiar este întrebat ce sens are să urmărească pe cineva pentru că ar fi omorât o prostituată, când în jurul lui este atâta moarte.
Numai că tocmai aici este șpilul poveștii, polițistul vrea să arate că marele general nu este altceva decât un criminal de rând, camuflat într-un om de arme.
Într-un final, după terminarea războiului, un alt polițist ajunge să-l prindă pe cel devenit, între timp, un fel de erou național și să dovedească faptul că a ucis pur și simplu, că nu este nimic altceva decât un criminal de drept comun.
Dumneavoastră vorbiți de întunecații ani '50, caracterizați prin poliția politică, și faceți o comparație cu vremurile de acum,în sensul că am avea de a face cam cu aceeași situație.
De ce? Pentru că domnii acuzați că ar fi săvârșit infracțiuni de corupție se apără invocând că ar fi (fost) arestați, respectiv, condamnați politic.
Un lucru este cert: Sunt câteva persoane asupra cărora, la acest moment, nu există nicio îndoială că au săvârșit faptele de care au fost acuzați. Suficient să-i amintesc, spre exemplu, pe Vâlcov și pe Hrebenciuc, amândoi recunoscând, într-un final, faptele reținute în sarcină.
În ceea ce-i privește pe ceilalți, rămâne de văzut dacă sunt hărțuiți politic sau sunt simpli infractori de drept comun. Timpul le va lămuri pe toate.
Și, în funcție de asta, vom ști dacă avem justiție sau doar poliție politică. Dacă avem de a face cu mari oameni politici sau doar, iertați-mi expresia, cu niște panglicari.


 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-29 15:42:26
         
 
  Înțeleg că faceți parte din categoria aceea mai rară de naționaliști care așteptă cu lacrimi în ochi ca trupele străine să le ocupe țara.
Dar, mă rog, nu vreau să insist pe acest subiect care îmi produce un anume disconfort.
Ați văzut "Noaptea generalilor"?
Pe undeva, mi se pare că subiectul acestui film se mulează destul de bine pentru ce se întâmplă la noi, acum.
Este vorba de un general nazist urmărit pentru o crimă de drept comun fiindcă omorâse, pare-mi-se, o prostituată.
Cum începuse războiul, acesta se ascunde în spatele uniformelor, încercând să-și piardă urmele prin mulțimea de cadrave.
Mai exact, caută să-și justifice crimele prin faptul de a fi urmat regulile jocului, într-un război nimeni nu întreabă cum de au fost omorâte atâtea persoane. Războiul este război și își are propriile reguli.
Polițistul francez se ține ca scaiul de el, la un moment dat chiar este întrebat ce sens are să urmărească pe cineva pentru că ar fi omorât o prostituată, când în jurul lui este atâta moarte.
Numai că tocmai aici este șpilul poveștii, polițistul vrea să arate că marele general nu este altceva decât un criminal de rând, camuflat într-un om de arme.
Într-un final, după terminarea războiului, un alt polițist ajunge să-l prindă pe cel devenit, între timp, un fel de erou național și să dovedească faptul că a ucis pur și simplu, că nu este nimic altceva decât un criminal de drept comun.
Dumneavoastră vorbiți de întunecații ani '50, caracterizați prin poliția politică, și faceți o comparație cu vremurile de acum,în sensul că am avea de a face cam cu aceeași situație.
De ce? Pentru că domnii acuzați că ar fi săvârșit infracțiuni de corupție se apără invocând că ar fi (fost) arestați, respectiv, condamnați politic.
Un lucru este cert: Sunt câteva persoane asupra cărora, la acest moment, nu există nicio îndoială că au săvârșit faptele de care au fost acuzați. Suficient să-i amintesc, spre exemplu, pe Vâlcov și pe Hrebenciuc, amândoi recunoscând, într-un final, faptele reținute în sarcină.
În ceea ce-i privește pe ceilalți, rămâne de văzut dacă sunt hărțuiți politic sau sunt simpli infractori de drept comun. Timpul le va lămuri pe toate.
Și, în funcție de asta, vom ști dacă avem justiție sau doar poliție politică. Dacă avem de a face cu mari oameni politici sau doar, iertați-mi expresia, cu niște panglicari.


 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-29 15:38:31
         
 
  Domnule Vianu,

1. Nu e nicio gafă. Tot ceea ce exprim, îmi asum. Nuanțele sunt, precum știți, un obicei politicianist sau, după caz, aparținând domeniului literar. Nu aparțin niciunei categorii.

2. După 1990 România a fost, treptat, ocupată, a pierdut, pe rând, aproape tot ce avea. Ceea ce vedeți dvs acum e o etapă, doar (recunosc, dintre cele mai spectaculoase). Această ocupație e mult mai perversă decât cea din anii 50 și, dacă atunci, nimeni sau aproape nimeni nu mai spera în eliberare, azi soluțiile sunt și mai puține.

Restul e de la sine înțeles. Dintre două ocupații, o aleg, utopic, pe cea mai...sinceră și mai îndepărtată de modelul comunist, cel mai negru crater din istoria omenirii.

Libertatea este imposibilă din (cel puțin) două motive: nu suntem unguri să facem scut în jurul unei persoane care ne apără interesele și să ne apărăm cu dinții ființa națională. Priviți în jurul dvs! Exemplele sunt mii. În plus, nu avem o diaspora națională, ca ei. Ne mâncăm între noi precum gândacii de bucătărie, înainte de a ne mânca/otrăvi alții. Suntem creduli, domnule Vianu, suntem japițe, suntem materialiști, suntem netoți și mediocri.

Și totuși...am mai evadat, așa, în vise: din Piața Universității, de pildă, o altă creație, una din primele, a proaspătului ocupant, l-am câștigat...pe Romeo Moșoiu. Puțin, mult?

Sunt o naționalistă, domnule Vianu. Pe europeea am scris despre ce vedeți dvs acum, live, încă din 2007, fiind înjurată, tot live, precum, probabil, vă amintiți.


Cu multă simpatie, de mereu,


 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-06-29 11:09:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Doamna Amelia, daca am inteles eu gresit ce ati exprimat, vreau sa va rog sa ma corectati. Gafa aceea cu ocupantii rusi, ramane, oricat ati nuanta, dar in rest... cam aveti dreptate, de ce sa mint?  
Postat de catre sters sters la data de 2015-06-29 09:36:05
         
 
  Naivitatera celor care cred ca amerecanii vor sari imediat la gatul rusilor, indata ce aceia vor indrazni sa ne calce hotarele e emotionanta de-a binelea! Ea este similara cu naivitatea, veche dar la fel de sincera, a celor care vedeau in intelectuali (!!) profesori universitari, mari savanti, ministri, militari care luptasera pe frontul de est, dusmnani ai poporului care trebuie imediat starpiti. Am trait in acele vremuri, sunt nascut in 1952, am apucat o bucata buna din acele dementze, credeti-ma, nu era usor sa nu fii cu regimul. Iar in 1958, cand tata a fost la canal, mi-a povestit ca puscariile erau populate mai ales de asemenea "dusmani ai poporului" si "banditi", mi-a reletat atrocitati inimaginabile, perfidii rafinate, duse la extremul neomeniei, savarsite de romani impotriva romanilor, iti garantez. Asadar, de ce sa nu emitem opinii, daca tot mai e voie o vreme?  
Postat de catre sters sters la data de 2015-06-29 09:30:19
         
 
  Nu, Radule, n-avem cum sa fim cu totii prosti, dar, rai suntem, cu sigurantza! Are dreptate doamna Amelia, cand vine vorba de opinii liber exprimate. Pentru asta a curs nitelus cam mult sange, in mod inutil, as zice eu. Pentru ca, da, din revolutia (sau cum se numeste acel deranj suprem din '89) romana au profitat doar austriecii, rusii, francezii si oricine altcineva, dar nu si poporul roman, caruia i s-a dat doar un lucru, important, insa minim: dreptul de a bate campii, de a spune ce-i trece prin devla. Atentie, insa, nici asta nu mai e voie de la o vreme, daca aberezi cumva ca ai fi savarsit sau ai vrea sa savarsesti, ceva, chiar ca nu ai si savarsit, nu conteaza, te vei trezi chemat la DNA, procuratura-vura, la melitie, parchet, dracu sa-i ia! Ascultat pe telefon si cand merge la umblatoare, si in pat cu amanta sau cu nevasta, si la masa si in somn, poporul roman are sansa nesperata de a deveni din popor ascultator, popor ascultat. Cu urechea, ca sa se vada daca mai misca. Cam astea, dar nu te speria, da-o dreacu de purcea! Nu mananca? Nu-i mai da! Kostanie, nici preopinent, nici alta dihanie.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-06-29 09:20:04
         
 
  ok, doamna, suntem prosti, dar scrieti-ne o poezie, macar una, astept!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-06-26 18:08:07
         
 
  Domnule Stefanescu,

De ce insistati dvs pe o idee? Sau doua mari si late? De ce vreti dvs sa ma convingeti, pe mine sau pe altii, că un text literar scris te face automat demn de a fi luat in serios si-n alte chestiuni, mai deștepte? Stiti, sunt o creatura al naibii de conservatoare. Si am scris aici, am citit aici, am respectat ganduri, idei geniale, literare, aici. Am injurat aici, ecoliterar de cele mai multe ori. Din timiditate sau tot din conservatorism, cand am timp, scriu aici. O idee, o concluzie. E cumva monopol? Nu am geniul dvs poetic... Iar daca vă supara prezenta mea, faceti abstractie de ea sau scrieți acasă. Daca fac un efort, un micut efort, pot scrie poezie, va mai amintiti? Dar nu am de ce, donmnule Stefanescu, si imi place mult mai mult, acum, sa asez oglinzi.

a, si inca ceva. Stiti vorba aia: cand stai dedesubtul peluzei trei, poti primi o coajă de sămânță între ochișori. Ideile sunt puține și fixe la oamenii ca noi...

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-06-26 16:54:29
         
 
  Eu am fost capul răutăților de data asta, Radule! Mea culpa.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-26 16:11:51
         
 
  domnilor, de ce nu observati ca, de ani de zile, nici in europeea (si-aici dezastrul e total, fiindca s-a pretins un site literar), nici pe bloguri, nici in subsolul site-urilor de stiri, nici aiurea in virtual, masacrul asa ziselor schimburi de idei pe teme politice n-a convins pe nimeni de nimic? odata cu trecerea anilor, betonandu-si principiile care ii vor servi candva de monument funerar, romanul vanjos si poet si militant stie prea bine ca nu va intra in istorie, dar se gandeste ca, muscand din dujman, la o adica, o face. d-na Cojocaru, as prefera sa va citesc poeziile.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-06-26 15:52:15
         
 
  Cunosc "dosariada" asta mult mai bine decât vă imaginați, iar acolo unde lucrurile nu sunt în regulă reacționez cu tot ce am, din punct de vedere legal, la dispoziție. Nu există nicio legătură între ceea ce se întâmplă acum și ce se întâmpla în anii '50. Poate doar nivelul corupției, pe care un ins de ca Petru Creția îl găsea apropiat de cel din perioada fanariotă.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-26 14:30:14
         
 
  Domnule Sorescu,

Faptul ca dumneavoastra sunteti stupefiat in fata unei consideratii ironice vis a vis de un sistem politienesc, o dosariada identica celei din anii 50, nu va face, in opinia mea, sa aveti o haina de vreun fel.

Ocupatia politica, economica, in curand si militara a americanilor, aici, beneficiaza de o sustinere a unei parti naive a populatiei Romaniei, asa cum, in anii 50, erau numerosi cetateni bine intentionati, de altfel, care vroiau sa starpeasca dusmanii poporului. Si sustineau vocal masurile ocupantului.

Suntem ocupati demult, domnule Sorescu, iar dumneavoastra sustineti voios acest ocupant si actiunile sale, glorios imbracate in haina anticoruptiei.

Asta nu ma face, repet, sa va consider imbracat cu o haina de imprumut, sau, Doamne fereste, sa-mi propun sa vi-o scot!

Dar, aici, era vorba de nobilul domn Peia si nu de mine, domnia voastra sau poporul roman!
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-06-26 14:15:13
         
 
  Opinia dvs. poate fi oricare, argumentată au ba, până la aprecierile că v-ar face o mare bucurie să vină rușii peste noi. Într-o atare situație, așa-zisa opinie îmbracă o altă haină.
Altminteri, îmi cer scuze pentru săritul de cal, dar m-ați enervat rău cu fluturatul de batistă în fața trupelor rusești invitate să ne treacă granița.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-26 13:34:49
         
 
  Domnule Sorescu, Domnule,

Ceea ce am spus acum, sau ceea ce am spus deunăzi, sau opinia mea, sau opinia domniei voastre, sunt opinii! Domnule! Opinii! Unele sunt argumentate, altele ba. Dreptul meu de a spune că albul e alb, dreptul dumitale sau a altora de a spune altceva! Faptul că dumneata iți permiți să mă apostrofezi grosolan e, din nou, dreptul dumitale! Nu-ți arăt obrazul, nu fac caz, această atitudine este azi, ca în anii 50, obișnuință. Cine nu e cu noi e împotriva noastră, cine nu vede beneficiile aduse de lumina venită de la Răsărit (Apus?) e nebun, extremist, etc, etc.

Nu intru în considerații, explicații. Mi-e lene, azi, și dacă doriți să-mi înțelegeți opinia argumentată, aveți la dispoziție acest site și luările mele de cuvânt. Acum vă permit să mă apostrofați, probabil că ideologia v-a cam pus capac. Dar, atădată, aveți grijă cum vorbiți cu un om, cetățean liber, român.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-06-26 11:32:56
         
 
  Amalia Cojocaru, ai perfectă dreptate! Corupția este o invenție, iar rumânul, foarte inventiv.
Și Ceaușescu e ăl' mai tare din parcare, și vai de capul nostru, că aveam fabrici și uzine.
Ție nu ți-e olecuță rușine?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-26 00:54:56
         
 
  Amalia Cojocaru, ai perfectă dreptate! Corupția este o invenție, iar rumânul, foarte inventiv.
Și Ceaușescu e ăl' mai tare din parcare, și vai de capul nostru, că aveam fabrici și uzine.
Ție nu ți-e olecuță rușine?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-26 00:35:09
         
 
  Oamenii, societatea, gandurile unora, alegerile altora...evolueaza. Doar prostii raman pe loc.

Azi, cand vrei sa spui ca s-a terminat, cand vrei sa distrugi un om (altadata lider) care vorbeste prea mult, care face prea mult, cand nu mai ai nevoie de el, adica, arunci termenul-cheie: coruptia. Si cainii il sfâșie.

Aici, expresia devastatoare este violenta verbală. Curatenia / eco a trecut si pe la noi.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-06-25 13:25:35
         
 
  Mizez pe inteligența domniilor voastre și vă rog să abandonați acest subiect.

Pe domnul ecsintescu, îl rog, deocamdată îl rog, să nu mai vină aici cu astfel de fitile.

Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-06-22 19:43:45
         
 
  avand in vedere ca nimeni nu te-a intrebat cat e ceasul, ideea, evident, e proasta...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-06-22 18:21:06
         
 
  Ce-ar fi sã mai tãceți dracului din gurã?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-22 17:58:03
         
 
  mai e ceva, Kosta, gasesc la fel de imoral (am vrut sa scriu jegosssss, m-am abtinut) sa-l balacaresti in absenta, avand in vedere ca nu se poate apara, cu a-l apara in absenta, avand in vedere ca nu-l poti balacari asa cum se cuvine, avand in vedere tocmai ca nu se poate apara. sper ca ai inteles. altfel, scria bine... despre el, numai de bine!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-06-22 17:44:23
         
 
  Unele iubiri nu se uitã niciodatã. Faci cum faci și tot la ele te întorci...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-22 15:30:45
         
 
  Unele iubiri nu se uitã niciodatã. Faci cum faci și tot la ele te întorci...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-22 15:27:49
         
 
  poate n-am fost clar - da-o dracu de purcea, ea sub mine, eu pe ia...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-06-22 15:20:05
         
 
  nu se va mai intoarce, doar daca nu e masochist sadea. mie insa nu-mi place ca l-ati intaratat sa spuna si sa faca ceea ce, poate, n-ar fi spus sau n-ar fi facut. Unii oameni sunt extrem de orgoliosi, iar domnul Peia era un astfel de ins. In rest, cu purceaua, ce sa zic? N-are a face! Ce purcea? Taie-o, da-o-n pana mea!  
Postat de catre sters sters la data de 2015-06-22 14:54:33
         
 
  daca se-ntoarce, promit sa recunosc ca-s securist platit, betiv, si-mi bat nevasta pe batatorul de covoare. Kosta, da-o dracu de purcea !!!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-06-22 12:04:40
         
 
  Poate și-a luat o altã fațã!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-22 11:04:04
         
 
  Da, scria bine. Dar, intr-un fel, Europeea risca sa devina EuroPeia, caci, date fiind animozitatile pe care le starnea, maestrul peia deranja teribil, drept care, provocat fiind (musai sa recunoasteti!)a fost declarat persona non grata. Iar lacrimile sunt de crocodil, precum vedeti, adica e de la apa. Coniacul nu produce, nici votca, numai apa. daca se intelege tot ce zic. Daca nu, lasati-o moarta, sa ramana doar de prajit...  
Postat de catre sters sters la data de 2015-06-22 10:30:47
         
 
  maestre abdomen supradimensionat (scuze, dar si burdihanul il irita pe sefu), date fiind imprejurarile, astept cu nerabdare sa ma iei in balon, cu un catren, ceva. de cand ne-a parasit Maestrul Peia ma plictisesc de moarte... toate bune!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-06-21 22:14:59
         
 
  Te așteptăm, maestre.  
Postat de catre Suzana Deac la data de 2015-06-21 22:08:35
         
 
  Messere Radu, l-am sters pentru ca nu i-a placut lui Messere Cristescu. A zis ca e mitocanesc.

Eu doar voiam sa deschid o dezbatere incinsa, atragand atentia printr-o sarja voioasa asupra melanjului terminologic.

Insa dezbatere ioc, s-a ajuns la paruiala.

Asa ca imi strunesc talentul pentru urmatoarele persiflari.

La mai mare, messere Radu!
 
Postat de catre Septimiu Zugravescu la data de 2015-06-21 19:29:45
         
 
  Fain, exintescule! ăsta-i ca sloganul de la Praktiker: ”de la casă la acasă”.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2015-06-21 14:24:51
         
 
  Exagerați, domnule Cristescu! Mi-ați fost descris în culori vii, plăcute ochiului, motiv pentru care am decis să public din nou pe acest site.
Cred că veți fi mai câștigat rămânând domn până la capăt. Adică bonom.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-21 13:37:45
         
 
  Exagerați, domnule Cristescu! Mi-ați fost descris în culori vii, plăcute ochiului, motiv pentru care am decis să public din nou pe acest site.
Cred că veți fi mai câștigat rămânând domn până la capăt. Adică bonom.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-06-21 13:36:05
         
 
  maestre burdihan, te avem pe tine, ok, esti din ce in ce mai interesant, dar cand sa-ti recitesc textul de debut, ala cu matura, vazui ca l-ai sters. de ce, frate?

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-06-21 10:04:19
         
 
  Pustiul este preferabil mocirlei. Mai ales când are multe oaze, mai ales când devine roditor.

Încet, încet, Europeea crește, are valori. Însă va trebui să tăiem răul de la rădăcină. Așa că ecsintescu mergi după el.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-06-21 00:02:12
         
 
  Adevar ai grait, pacatosule!

Dar ma aveti pe mine acum.
 
Postat de catre Septimiu Zugravescu la data de 2015-06-20 20:54:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE