FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cum? Și voi ați fost în Arcadia? Cu ce agenție de voiaj?
Text postat de latunski criticul
Voi știți cu ce se consumă lehamitea? Dar inutilitatea gesturilor, a faptelor, a cuvintelor? Nu! Că, precum jucătorii de table (joc vechi și plebeu) aruncați oarece trifoaie, întîi încălzite în palme, pasate în pălărie, dar, mai ales uzate de pereții ceșcuței neuronale – iar o mie de vorbe nu reușesc să vă definească. E un alt fel de a pupa ciolane de morți, iar babele care-și lipesc chiloții nepoatelor nemăritate de raclele cu iz de tămîie se cred mai împlinite decît voi, corolari ai tristelor figuri reale, cu umbre dezlînate în dicționare de rime, sau în spargatele limbi albe, precum tărîmul urșilor pe cale de dispariție. Și nu vă dumeriți cînd –precum lichidul seminal –bruma a ceea ce se numește „inspirație” pre numele ei mic de botez, vă părăsește; și atunci deveniți răi, răzbunători, acriți de diverse bacterii intelectuale și „de ce mi se întîmplă tocmai mie”, „ că eu eram un geniu pribeag”, „plm (pe legea mea – nota lui Ștefan Rădulescu), că doar nu consum hîrtie, nici mină de pix, nici creion, nici plăcuțe de ceramică”. Asta în cazul cînd pricepeți și percepeți (rar!), altfel transferați impotența în sfere sociale. Că unii nici n-au sesizat fenomenul fufelor din anii 2000 (A.S.I.A., Candy etc.) încît să li se facă rușine de ei și de și de ce depun cu osîrdie prin toate locurile permise de Internet, HelpNet și „harașoNiet”. Să vă fie de bine și să nu vă fie rușine cu sindromul Bartleby, dacă, prin absurd, îl veți contracta. Hai, pa, mult pa!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  cum a dat caldura, a-nviat si gheorghitza gututenbrun, toate-s vechi si noi etc, votam - votam si saitu-l aparam (dupa caz, cu bilele la vedere), sa traiasca.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-06-09 14:51:50
         
 
  legea lui fanache?  
Postat de catre yyy xxx la data de 2015-05-20 20:04:48
         
 
  a-i cere unui ramolit mai mult decat poate e nu numai futil, ci si lipsit de omenie! pe legea mea...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-05-19 10:37:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE