FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Doamne, nu se poate, Doamne să trăim fără altare
Text postat de Mihail Buricea
Doamne, nu se poate, Doamne
să trăim fără altare
fără darurile sfinte
fără harul din cuvinte

Nu putem muri în pace
dacă nu ne-aștepți tu, Doamne
să ne duci în veșnicie
să ne-adapi cu apă vie

Doamne-aici, pe Terra noastră
ți-am văzut lucrarea sfântă
și ne este teamă, vai
că murind plecăm din rai

Nu știm Doamne cum s-ajungem
să-nțelegem soarta noastră
și să ne-mpăcăm cu gândul
că ne vine nouă rândul

să plecăm din lumea asta
într-o alta inedită
mai bună și mai frumoasă
fericită, fabuloasă

Pân-atunci Mărite Doamne
să ne-ajuți cum se cuvine
te rugăm să iei aminte
să putem merge-nainte
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Luat de val am uitat să salut prezența distinsului coleg Liviu, dragul de la Cluj! O fac acum. La mulți ani și numai texte bune! Ce mai face prietenul nostru Radu Șoim, parcă?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-04-14 23:11:25
         
 
  "Merlot, sec, Valea Mieilor, Domeniile Blaga, Dealurile Munteniei, îmi place Busuioaca, etc." enciclopedic, domnule profesor... jos palaria. recunosc, am ramas pe nisa cu berea... noroc si dvs!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-04-14 22:16:04
         
 
  "ratiunea pentru care nu l-ati menajat pe distinsul coleg buricea taman in ziua de Pasti ramane un mister. sa nu-i strivim corola..."

I-am mai spus-o cum am spus-o, la modul general și altora. Acum a fost un moment prielnic prin invocarea repetată a lui Dumnezeu care, mi-a oferit și mie șansa să nu vatăm. Adică să trimit o ciupitură tot cu ajutorul, nu știu dacă meritat, al Domnului. Pentru că domnul Buricea îmi este simpatic și aș dori să-l ajut. Să înțeleagă faptul că nu kilometrii dau valoare textuală și să-i spun răspicat că domnia sa poate mai mult. Mult mai mult decât simple versificații. Că mă credeți ori nu, am făcut-o din iubire. Altfel, cum o fac de multe ori, rămâneam în muțenie analitică și mă rezumam doar la acțiune de tip administrativ. A propos, tot cu parcimonie, v-am sugerat și domniei voastre unele derapaje. Vorba unui așa-zis formator de opinie, "cu toată dragostea".
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-04-14 21:47:20
         
 
  Ba bine că nu. Îmi place berea, beau vin, acum chiar am un pahar cu Merlot, sec, Valea Mieilor, Domeniile Blaga, Dealurile Munteniei, îmi place Busuioaca, etc. Din când în când beau și o pălincă și țuică dacă sunt naturale. Și multe altele. Însă beau rar și după ce mă asigur că toată lumea a ajuns acasă. Ca acum, de exemplu. Noroc!

Dar ce vă veni cu această întrebare? Ce vru ea să spună în subtext? Ecoliteratura, domnule coleg nu este asceză, loc anahoretic ori pustnicie.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-04-14 21:35:47
         
 
  si apropos, scuzati-mi indiscretia, dvs nu vi se mai intampla, macar o data pe an? de bere zic.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-04-14 21:21:10
         
 
  "Că doar știți, scriind ne descriem."

si invers, uneori, tacand, ne descriem chiar mai bine... si astfel, ratiunea pentru care nu l-ati menajat pe distinsul coleg buricea taman in ziua de Pasti ramane un mister. sa nu-i strivim corola...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-04-14 21:19:23
         
 
  Domnule coleg așa să faceți. Se spune că berea poate fi un leac bun. Calmează. Că doar știți, scriind ne descriem.

Eu nu amestec lucrurile. Și nu condiționez realizările artistice de politică.

Și nu tac mâlc. Ci menajez. Și spun, uneori, eventual, atunci când cred că pot ajuta. Primum non nocere, doar știți. Adică atunci când cel căruia îi spun, cred eu, poate înțelege.

De regulă, spun și scriu când și unde văd realizări artistice.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2015-04-14 21:11:25
         
 
  ca sa va calmati, d-le Cristescu/Popescu - cel putin dpvd tehnic, catrenele dvs au fost, de data asta, in opinia mea, bune. in rest, ghiulele trase dupa fluturi. bizar sau nu, la zecile-sutele de productiuni pseudopoetice ale susnumitului, dar pe trend si "politically correct" ati tacut malc.
in ce priveste ghilimelele cu care m-ati pedepsit, mi-e atat de rusine, incat am sa beau aceasta bere in sanatatea dvs...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-04-14 21:02:12
         
 
  "naiv, dar sincer; de data asta, caterinca mi se pare deplasata..." Absolut caterincă și absolut deplasată. Și singura caterincă. Adică aceea pe care am pus-o între ghilimele.

Revenind la text. Ciupiturile mele au vrut,cu eleganță, ironie și ceva umor, să tragă un semnal de alarmă pentru distinsul coleg. Pentru că, dacă își dă silința, poate ieși din acest "naivism sinceroid" Care nu-i ajută nici lui nici măcar caterincilor conjunctural-nepotrivite.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-04-14 20:30:58
         
 
  Liviu, omul a scris cu suflet. sigur, cu aceeasi veche (si intratabila) rigoare ortografica si acelasi mestesug poetic, dar zilele astea doua au fost doua zile speciale ale lumii crestine. vrei "naturelul"... am inteles. nu-l cauta aici.

p.s. culmea, "Pân-atunci" e o forma admisa si valabila...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-04-14 20:17:40
         
 
  naiv, dar sincer

OK. Daca naivitatea se refera la punctuație, sunt de acord. Dar, dacă se referă la conținutul ideatic, aș prefera gîndurile unui țăran neșcolit lamentațiilor maestrului profesor universitar doctor Buricea.

Pân-atunci, numai de bine iubitorilor de lumină buriceeană.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2015-04-14 19:49:25
         
 
  Cristescu a înviat! (în trei ipostaze) Veniți de luați lumină!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-04-13 20:40:23
         
 
  naiv, dar sincer; de data asta, caterinca mi se pare deplasata...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-04-13 18:11:43
         
 
  Rugă

Doamne, dacă îl citești
Și vii cu talent pe-aicea
Dacă Tu chiar ne iubești
Dă-i un pic și lui Buricea.


"să ne-adapi cu apă vie"

După ce-am citit ce-ai spus
Chiar în piatră-i de săpat
Să afle și cel de sus
Că ești bun. De...adăpat.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2015-04-13 02:15:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE