FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Poemul săptămânii
Text postat de Elena Stefan
Poemele de mai jos au fost nominalizate pentru premiul"Poemul săptămânii"

Vă rog să acordați note de la 10 la 1 celor două poeme. În stabilirea rezultatului final voi ține seama și de notele acordate care vor avea o pondere de 50%.

Exemplu de notare:

a: nota X
b: nota Y

Puteți, eventual, posta și scurte comentarii.


a
jelanie
Text postat de Gabriela Colar

prin aerul de seară tămâios
oh Doamne
mi-a ajuns privirea ta la os

mai jos de cer
cuvintele-s năuce

mă pregătesc să plec
sufletul gol mi s-a urcat pe cruce

b.
Întreb
Text postat de Somesanu Silviu


Mă întorceam din moartea trecută
pe jos,
n-am mai găsit casa, o dărâmaseră
de teama încorporării prea devreme.

Întreb
nimeni nu-și amintea de numele meu,
toți mă priveau ștergându-se la ochi,
le dădea câte o lacrimă
de bucurie ori de întristare
și plecau nehotărâți
înspre moarte.

Nu știu dacă tot pe jos...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Presupun că totuși, în afara insistențelor offtopic, există și altele la obiect, nu? Cum aici nu se văd, le-ați primit, cum ne-ați obișnuit, ca adeziuni pe mail, așa-i?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-03-21 15:25:05
         
 
  Nu trebuie insistat. Oricine lecturează intervențiile dumneavoastră și ale domnulu Atanasiu nu poate decât să rămnă coleșit de noblețea lor, de generozitatea cu care sprijiniți ideea și de modul impecabil în care ați tratat topicul de mai sus.

Vă mulțumesc.

PS. Dintre poemele care vor fi postate începând de luni și până duminica viitoare voi nominaliza un număr de poeme dintre care voi acorda, unuia, "Diploma pentru poemul săptămânii"

Mă gândesc să evidențiez și alte texte. Acesta este primul pas.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-21 11:06:34
         
 
  domnule Cristescu, ați fi putut ignora cu ceva mai multă eleganță sugestiile de mai jos, în loc să-mi faceți procese de intenție. nu vreau să vă zădărnicesc edificiul, dimpotrivă. doar că v-am propus, ca-n basmul celor 3 purceluși, o altă variantă la căsuța din bețe de chibrituri. e alegerea dvs.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-21 10:56:55
         
 
  Am înțeles. Vreți să rămâneți în afara subiectului.

Poate mai sunt alți membri care cred că au autoritatea și valoarea încât să-și permită să evalueze, din punctul lor de vedere cele două poeme nominalizate.

Mulâumesc celor doi distinși domni pentru inutilitatea intervențiilor lor.

Cu sau fără contribuția altor membri, cu sau fără contribuția personajelor accentuate, cu sau fără bețele prin gard, cu sau fără încercările de a zădărnici această inițiativă ori de a o denigra, voi acorda diploma pentru poemul săptămânii.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-21 10:33:24
         
 
  un alt lucru util care s-ar putea face, în cazul că există mai mulți editori activi, ar fi transformarea butonului "forum" în "forum editorial" (asta după o intervenție IT, în prezent butonul e defect).  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-21 10:23:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  în primul rând, e nevoie de o evaluare independentă și onestă - după atâtea frecușuri, bălăcăreli, divorțuri și mariaje ideologice, NIMENI din europeea nu poate garanta așa ceva, asta-i clar, nici măcar distinsa ES. în al doilea rând, e nevoie de o voce autorizată - cu cât mai autorizată, cu atât mai bine (e dificil, dar nu cu totul imposibil să găsiți pe cineva dispus să facă treaba asta free of charge, trebuie încercat). în fine, am mai spus-o, e nevoie de un atelier, în care editori curajoși să direcționeze subliteratura.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-21 10:05:18
         
 
  Am uitat să vă aduc aminte: ideile dv. sînt de prin 1948.

"Vom munci si vom lupta, linia vom termina!"



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-03-21 10:02:01
         
 
  Onoare muncii literare, domnule brigadier.

„Hei-rup! / Hei-rup! / Suntem brigadieri / Muncim pe șantier / Prin zăpadă și noroi / Construim tunele noi / Hei-rup! / Hei-rup!“.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-03-21 09:57:44
         
 
  "ideea e de prin 2008"

Nu ideea este din 2003 cum am demonstrat. Ce relevanță are unde a fost făcută? Important este că ideea exista din 2003. Inventarea ori reinventarea mersului pe jos calificată "după câte îmi amintesc, îmi aparține (ca de altfel, aproape orice idee bună)" este prezumțioasă. Restul? Fără importanță.

Domnule CTA, bată-vă talentul să vă bată! Sunteți un sentimental nostalgic. Toată admirația. Poate vă înregistrați și cântând și puneți audioclipul aici.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-20 23:45:51
         
 
  Domnule EC, felicitări pentru această opintire.

Hei rup, hei rup!
De la Salva la Viseu
Omul imblanzeste fierul
Tarnacopul bate greu
Gandul la...

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-03-20 23:26:31
         
 
  domnule EC, ca de obicei, faceți multiple erori, din grabă, din orgoliu, din resentiment, din etc
a) nu m-am referit la Regulament (cu excepția intoleranței la vulgaritatea strict textuală, s-a dovedit inoperabil) ci la unul din primele sondaje de opinie (o, tempora), unde au fost făcute, cu maximă naivitate și bună credință, mai multe propuneri, unele proaste, unele bune, altele excelente b) după cum chiar domnia voastră ați precizat adesea, nivelul de acces nu reflectă calitatea textelor postate, ci mai degrabă benevolentia, a se vedea cazul X, Y, Z... în fine c) când am spus "consacrat", evident, nu m-am referit la mine, eu nu sunt un consacrat.

în ce privește ironia cu raza laser, am să caut discuția
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-20 23:15:41
         
 
  Da. Oricine poate da clic pe "Nu am cont" va fi condus pe regulamentul elaborat în 2003. Acolo va găsi textul:

"Face nominalizari pentru premiile anuale ale atelierului." Ba, dacă veți citi cu atenție, veți constata că și cei cu nivel 200 au acest drept. Esența este: "face nominalizări" Unul dintre amicii mei a reușit să utilizeze teoria relativității restrânse pentru a curba cu aproape 8 cm o rază laser. Și, pornind de aici a brevetat o invenție cu privire la spațiu timp energie utilizabilă industrial. Poate așa s-o fi explicând faptul că mi-am însușit în 2003 o idee postată după 2008. Inițiații știu de ce!

Că nu a fost dusă la capăt ideea a fost din cauza unor certăreți cronofagi din cauza cărora mi-am pierdut extrem de mult timp.

Consacrați? Mai ușor cu orgoliul prin stupină!

Oricum, distinse Radu Ștefănescu, apreciez contribuția domniei voastre la finalizarea acestei evaluări. Și la evoluția Europeii. Mulțumiri!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-03-20 22:22:05
         
 
  ideea e de prin 2008, și, după câte îmi amintesc, îmi aparține (ca de altfel, aproape orice idee bună). că se aplică, un veac mai târziu, unui pacient care deja suflă alarmant de greu, că nu e poemul lunii ci al săptămânii și că nominalizarea n-o face un consacrat, nu prea mai are importanță, gestul contează...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-20 20:39:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE