FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
AVERTISMENT și câteva răspunsuri
Text postat de Emanuel Cristescu
Deci eu sunt ipochimenul care racoleaza (RACOLÁ, racolez, vb. I. Tranz. A recruta pe cineva pentru o anumită activitate (reprobabilă) atrăgându-l prin promisiuni, presiuni etc. – Din fr. racoler.) autori de pe Europeea pentru activitati reprobabile. De ce fac atrag eu oameni
pentru activitati reprobabile? Tot dl. conf univ dr. gaseste raspuns: ''Când nu poți sta pe picioarele tale ce să face? Iei de la alții!''


Riguros exact

Ce-i asta, domnule Ion Corbu?
Rautate? Da.
Manipulare? Da.
Invidie? Da


Constatarea unei situații de fapt.

Unde e bunatatea pe care o tot propovaduiti?

Faptul că după toate insanitățile spuse aici încă vă mai tolerz este un gest de bunătate și toleranță. Care, probabil, dacă veți continua pe această linie, se va sfârși.


De ce sa nu publice autorii texte in reviste?

Nu aceasta este problema. Au dreptul să publice unde doresc. Însă nu recrutați de aici. Aici nu este un târg sau obor de autori.

Pentru ca dvs. n-ati fost in stare sa faceti una?

Dar asta ce este ? Și se menține cu efort de inteligență în primul rând. De ce un vă faceți un site interactiv?

Va dati cu parerea ca nu sunt eu pe picioarele mele... .

Când veniți și racolați colaboratori de aici înseamnă că nu puteți face asta singur. Adică vă însușiți efortul altora.

Dvs unde va situati?

Exact aici. Unde am sprijinit și sprijin prin spiritul europeic și direcția pe care am dat-o acestui site și pe care, cu toți detractorii, reușesc, de ani de zile să o mențin. Și unde, iată, aveți posibilitatea, acâta oară, să mă jigniți. Fără ca eu să vă fi făcut ceva. Vă mai amintiți neobrăzarea: “Să vă fie rușine domnule profesor” Și apoi ați mai avut tupeul să mă sunați. Evident, v-am închis telefonul.

Mai si spuneti ca aveti saitul plin de texte, tipografie si cate si mai cate.

Da, site-ul este plin de texte ale unor autori valoroși și liberi din care ipochimeni ca domnia voastră, sfidând orice morală, veniți, iată, și vă recrutați texte. Chiar nu înțelegeți că este imoral ceea ce faceți ?

Nu sunteti un sarantoc; cu toate acestea, nu reusiti sa faceti o revista si o antologie.

Aceasta este o revistă unică. Nu mi-am propus să o fac pe hârtie. Cred că nici nu trebuie

Nici cu altii nu vreti sa colaborati.

Colaborez cu oameni onești, educați și valoroși. Și care au bun simț. Eu nu am jignit și nu jignesc. Sigur, uneori, ca acum, sunt mai dur. Pentru că trebuie să apăr o idee și trebuie să mă apăr de agresiuni ca aceasta pe care ați comis-o.

Nu mai afirmati ca sprijiniti cultura, nu va mai crede nimeni. Numai idiotii.

Vă lipsește capacitatea evaluativă să înțelegeți în ce constă modul meu de a sprijini cultura. Aș putea să vă explic. Dar, din modul cum ați formulat aserțiunea realizez că ar fi inutil

Aveti spatiu bun de editura, revista, tipografie.

Da, și care este problema ? Vreți să simulez și eu nu știu ce « acțiuni culturale” pentru a justifica cheltuirea unor fonduri? Îmi amintiți, distinse domn, de personajul lui Mircea Nedelciu, Ilie Razachie...

Nu revista vreti, ci bani.

O mojicie mai mare nu am auzit. Eu plătesc lunar din banii mei personali ce este necesar pentru funcționarea acestui site. De unde rezultă adversitatea revistă-bani ? Da, îmi doresc bani din alte activități să pot reproiecta site-ul, să dezvolt Europeea, să amenajez un spațiu în care să amplasez tipografia.. Greu să înțelegeți aceste nuanțe.

Aveti tipografie, dar tipografia este pentru altceva, nu pentru carte. Nu mai induceti userii in eroare.

În ce eroare induc eu userii?

Aveti 53 de autori pentru antologie, dar nu aveti timp...

Am selectat texte aparținând celor 53 de autori. Și, da, acesta este adevărul. Nu am timpul necesar să realizez lucrarea.

Daca nu aveti timp pentru cultura si promovarea autorilor buni, renuntati.

Nu este prerogativa dumneavoastră să-mi dați sfaturi. Promovarea autorilor nu se face prin maculatură. Ci prin valorizare. Adică prin analize și comentarii inteligente. Ori eu fac asta. Că nu puteți constata așa ceva nu este vina mea.

Iubiti mai mult argintii decat cartea, revista,

O mizerie, o mârșăvie, o insultă! Care vă arată în toată splendoarea.

Romania asta amarata care v-a facut om.

M-aș bucura să iubiți dumneavoastră România așa cum o iubesc eu. Știu că nu pot face tot ce ar trebui dar fac tot ce pot.. Și fac.

N-as fi crezut vreodata ca veti face astfel de afirmatii! Europeea ramasese Ion Corbu.

Chiar nu aveți proprietatea termenilor ?

Ion Corbu se face de ras. Europeea a ajuns de ras din cauza lui Ion Corbu.
Pacat!


Au mai vrut și alții să facă de râs Europeea
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Din pacate carcotasul are dreptate.  
Postat de catre General Motors la data de 2015-03-17 20:49:44
         
 
  Domnule Profesor, nu va mai pierdeti vremea cu acest carcotas, care nu a produs pe Europeaa decat disensiuni !  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2015-03-17 09:09:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE